Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla.
Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.
M38
Kommentit (178)
Ap:lla noussut päähän jotkut neljän tonnin tulot. Aika säälittävää.
Etsit ilmeisesti yhtiökumppania, etkä ihmistä. Toivottavasti löydät kaltaisesi, niin saat myös sellaisen elämän, josta haaveilet.
Tienaan 1500€ kuussa ja miehitä ei ole pulaa.
T.Pinksu Salikissa
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla noussut päähän jotkut neljän tonnin tulot. Aika säälittävää.
Ei aloituksessa mun mielestä pidetä omia tuloja isona, haluaisi vaan että kumppanilla about samaa tasoa. Ihan ymmärrettävää sinänsä koska selvästi taloudellinen tasapaino hänelle tärkeää ja haluaa uraorientointuneen naisen. Tuo kyllä karsii aika tavalla vaihtoehtoja n. 40v dating poolista koska tuskin on ainut kriteeri ja ihan varmasti hankala löytää kumppania. Voi olla jopa epärealistinen. Tiedän tosin monta naista jotka ovat sanoneet että miehen pitää tienata vähintään tuon 4 tonnia tai enemmänkin. Saahan sitä toivomuslistaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet sinkkunaiset tulevat lesoamaan tuloillaan ja osoittavat olevansa ap:n tasoisia.
Materialistien kokoontumisajot, koko vauvapalsta.
Olen se joka ansaitsi enemmän ja vastasin, kun ap tuntui pitävän itseään niin hyvätuloisena ettei löydy vastaavaa naista. Olen ollut jo pitkään naimisissa ja alkuun mieheni tienasi vähemmän. Nykyisin huomattavasti enemmän.
Jos ap katsoo ensisijassa tuloja niin hänen tulojaan voi vastaavasti arvioida. Tuonikäiselle ei ole mikään hyvä palkka.
Jos haluat provota niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.
Uskon kyllä että vaikeaa on.
Käytätkö huumeita vai onko sulla joku aivovamma?
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat kiinnittää huomiota tuohon tulopuoleen, että kelpaisivat tasavertaiseen suhteeseen vähän varakkaampien miesten kanssa.
Miksi hitossa? Mieluummin kiva ja köyhä mies kuin suurituloinenkaan perseilijä.
Mulla on aina ollut pienet tulot, muttei puolison puutosta. En ole tiliotteita kysellyt eivätkä ole hekään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat kiinnittää huomiota tuohon tulopuoleen, että kelpaisivat tasavertaiseen suhteeseen vähän varakkaampien miesten kanssa.
Miksi? Mitä hyvää tuollainen kusipäämies toisi kenenkään elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä saa hakea mitä vaan, mutta jos mätsäät vain oikeasti pienituloisten mt-potilaiden kanssa, niin se tosiaan kertoo eniten sinusta itsestäsi. Samassa tuloluokassa kuin sinä on paljon tasokkaita sinkkunaisia, jos sinä et heitä kohtaa niin jälleen kerran katse peiliin.
Ap kuvittelee olevansa todellinen saalis kun on noin isot tulot. 🤣
Tämä. Täytyy olla korkeammat tulot, jotta olisi naisille saalis, sillä toisten raha kiinnostaa naisia.
Ap:tä se kiinnostaa. Kun ei löydy sitä keskituloista seuraa.
Tuskin löytyy muutakaan seuraa, tosin.
4000€ palkasta jää käteen n. 2800€. Etsi siis neljän lapsen yksinhuoltaja joka elää Kelan tuloilla, niin olette samassa tulotasossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on aika hyvä itseilmaisu. Tykkään tavastasi kirjoittaa.
keskustelu sinänsä on hieman oudoilla raiteilla.
N55
Keskustelu on ihan niillä raiteilla minne ap sen ohjasi. Taidat kuitenkin olla itse ap.
Tämä on kyllä minusta paljon sympaattisempi "ilmoitus" kuin aloittajan.
Ajatteles, mun mieheni tienasi vähemmän kuin minä 28v sitten eikä hänellä ollut varallisuuttakaan kuten minulla.
Onneksi tunnistin hyvän rakastavan miehen ja potentiaalin mikä hänessä oli. Nyt jo vuosia verokalenterissa:) Paras sijoitukseni!
Se on naiselle joko lompakko tai ulkonäkö.
Jos molemmat nii naiset menee iha hulluksi ja alkaa omia heti, sekä puhua yhteen muutosta.
Totta.
Minäkin "jouduin" ottamaan 28v sitten miehen jolla oli pienemmät tulot eikä omaisuutta kuten minulla tuolloin.
Nykyään kun olen eläkkeellä mun nettotulot on enää 31% taloutemme tuloista ja mies verokalenterissa.
Koskaan ei voi tietää miten käy.
Ap voisi lisäksi ymmärtää että naisen euro on vain 80% miehen eurosta joten "vastaavat tulot" naisella olisi 3200e.
Ap, sinulla on aika hyvä itseilmaisu. Tykkään tavastasi kirjoittaa.
keskustelu sinänsä on hieman oudoilla raiteilla.
N55