Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa

Vierailija
21.11.2023 |

Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla. 

Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.

M38

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jaxuhalit* Onneksi on oma käsi <3

Vierailija
2/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.

Vierailija
4/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.

Vierailija
5/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia

Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38

Vierailija
6/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä sinkku voi olla kun ei sopivaa ehdokasta löydy. 

Vierailija
7/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.

Kyllä 30-40 vuotiaissakin on salimimmejä ja crossfittaajia. Eikai siinä nyt mitään sovinismia ole jos ei suostu köyhää elättämään eikä huoli ketä tahansa?

Vierailija
8/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma mutta miesten osalta. Omat tulot 80 t/vuosi ja tinder täynnä vaan työttömiä kaljasieppoja. Pariudutaanko? Ai mutta hitsi sulla onkin liian pienet tulot 🙈 

Vierailija
9/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jaetaanko myös kotityöt tasan eli nainen ei tee yhtään enempää? 

Vierailija
10/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, jonnet taas keksii tarinoita.

Vierailija
11/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisten tekemää työtä aletaan arvostaa (myös rahallisesti), vaikeutesi päättyvät kuin seinään : )

Vierailija
12/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma mutta miesten osalta. Omat tulot 80 t/vuosi ja tinder täynnä vaan työttömiä kaljasieppoja. Pariudutaanko? Ai mutta hitsi sulla onkin liian pienet tulot 🙈 

Nousuvaraa on, nou hätä. Mun alalla voi myös perustaa oman yrityksen ja alan katteet on yleensä suht hyvät. 

M38

Vierailija
13/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet keski-ikäinen. Miksi lähdet siitä, että teillä ylipäätään olisi yhteinen talous naisen kanssa, omat asunnot ja omat rahat ovat tuossa iässä jo varteenotettava vaihtoehto?

Vierailija
14/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo vain siitä, millaisilla naisilla itsesi ympäröit.

Vierailija
15/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee markkinoille naisrobotteja. Ala jo säästämään.

Vierailija
16/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan naisena suunnilleen saman verran ja teen myös asiantuntijan töitä. En kuitenkaan itse kysele miehen varallisuutta tai palkkaa, se on sinänsä mulle ihan sama. Isompi ongelma itselleni on se, että monet ikäiseni noin neljäkymppiset miehet tekevät raskasta duunarinhommaa ja ovat sitten ihan raihnaisia ja rikki jo tämän ikäisenä, eivätkä jaksa vapaa-ajalla oikein mitään. Minä taas treenaan, käyn lenkillä jne, mutta ei deiteistä saa näihin seuraa. 

Vierailija
17/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaussuhteesi on väärä. Sinähän voit itse vaikuttaa siihen, onko puolisosi taloudellisesti tasavertaisessa asemassa. 

Ai et ymmärtänyt? Arvasin. 

Vierailija
18/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38

Kävisikö nainen, joka tienaa pari tonnia enemmän kuin sinä? Tosin en viitsisi tuollaista tärkeilijää katsella.

Vierailija
19/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin puolisoksi miehen, joka tienaa puolet vähemmän kuin minä, koska kaikki kohtaamani hyvin tienaavat osoittautuivat lopulta äärettömän ylimielisiksi ja pöyhkeiksi riikinkukoiksi. Miehelläni on kuitenkin hyvä itsetunto mikä on vain plussaa.

Vierailija
20/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ihmiseen, en kukkaroon. Kukin toki tyylillään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan