Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa

Vierailija
21.11.2023 |

Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla. 

Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.

M38

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama.  35 naisilla on yleensä tyhjä tili ja MT ongelmat tulilla.

Lähden Tammikuussa thaimaaseen, tämä on se paras treffiaika vuodessa.

Leidipoikaseen, sisinpääni matkustan...

Vierailija
82/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kysyä, että tulot brutto vai netto? Millainen asunto, auto, kesämökki, sijoitusten suuruus?

Koulutus, suku, huollettavien määrä?

En silti taida viitsiä, parhaat asiat ovat ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut usean hyvätuloisen mimmin kanssa  panohommissa, aika lahnoja olivat

pari keskitasoista panoa toki oli seassa.

Laajan kokemukseni perusteella taas tytön/huonompi tuloiset naiset 

olivat keskimäärin eloisia sängyssä, muutama ihan koneeksi kutsuttavakin helmikin on joukosta löytynyt jotka

kaikki työttömiä, kela tukia nauttivia.

Itse 10k/kk ja uudenkarhea mersu alla.

T.Skäbä

Varmaa irtoaa aika hyvin p*llua. Nuoret naiset on niin massin perään.

Hyvin irtoaa pesää. Massia menee, mutta on kyllä pussitkin tyhjät.

Mersun kyydillä harvase päivä, uusi pano.

Vierailija
84/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet keski-ikäinen. Miksi lähdet siitä, että teillä ylipäätään olisi yhteinen talous naisen kanssa, omat asunnot ja omat rahat ovat tuossa iässä jo varteenotettava vaihtoehto?

Kyllä ne on varteenotettava vaihtoehto ihan kaiken ikäisenä.

Vierailija
85/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.

Kyllä 30-40 vuotiaissakin on salimimmejä ja crossfittaajia. Eikai siinä nyt mitään sovinismia ole jos ei suostu köyhää elättämään eikä huoli ketä tahansa?

Ei ole sovinismia. Kyllä saat etsiä sellaista naista kuin tahdot. Kaikki köyhät ei kylläkään alistuisi olemaan rikkaamman kanssa, itselle tulis kurja olo kun ei olisi varaa samaan.

Vierailija
86/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä palstalaiset kun luulevat ap:n hakevan paljon nuorempaa. Tyhmä oletus.

Vierailija
87/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia

Naiset eivät pariudu kitisevien mammanpoikien kanssa kuten ap ja sinä.

Vierailija
88/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa kytee pinnalla ja pinnan alla sellaisia kaksoisstandardeja että nainen ja mies eivät koskaan ole taloudellisesti (samoilla ansioillakaan) tai muutenkaan samassa asemassa, mutta tästä huolimatta molempien on kestettävä markkinataloudessa ja parisuhteilussa pätee kuitenkin kaikilla ihmisotuksilla kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
89/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, että kaksikymppinen 'itsestään huolta pitävä' perijätär ei kelpaa? Siihen rannalla kävelyyn.

Vierailija
90/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 31 prosentilla suomalaisista kuluttajista ei ole lainkaan säästöjä edes hätätilanteita varten joten luulisi nyt helpostikin löytyvän vähintäinkin normaalituloinen nainen sinullekin.

Vältät vain yksinkertaisesti yksinhuoltajia niin hyvin menee.

Vierailija
91/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Minä elätän miestäni 2100 e/kk palkallani. Arvovalinta. 

<3

Vierailija
92/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut usean hyvätuloisen mimmin kanssa  panohommissa, aika lahnoja olivat

pari keskitasoista panoa toki oli seassa.

Laajan kokemukseni perusteella taas tytön/huonompi tuloiset naiset 

olivat keskimäärin eloisia sängyssä, muutama ihan koneeksi kutsuttavakin helmikin on joukosta löytynyt jotka

kaikki työttömiä, kela tukia nauttivia.

Itse 10k/kk ja uudenkarhea mersu alla.

T.Skäbä

Varmaa irtoaa aika hyvin p*llua. Nuoret naiset on niin massin perään.

Kyllä irtoo hilloviivaa. Massia menee mutta on säkitkin tyhjinä, ei kerkee täyttymään tällä menolla.

Skäbä

Vierailija
93/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia

Naiset eivät pariudu kitisevien mammanpoikien kanssa kuten ap ja sinä.

Mitenkä nämä samat naiset sitten ovat kuitenkin pariutuneet miesten kanssa jotka ovat tasokkaasti nusasseet naisen paksuksi useammankin kerran ja lopulta häipyneet? Kertooko se näiden naisten taipumuksesta pariutua kenen kanssa nyt sattuu parisuhteeseen pääsevän vai mistä? Tyhmyydestä ja vastuuttomuudesta se nyt kertoo jo paljonkin.

Vierailija
94/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihan järkiperuste on katsoa suurin piirtein saman tasoinen kaveri myös taloudellisesti. Ei aikuista ihmistä jaksa loputtomiin perästä vetää rahallisesti, jos avuja ei ole lähellekään sitä mitä itsellä. N50

Vierailija
95/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.

Tuolla profiililla sinut haudataan yhden hengen hautaan. Mutta tiedät sen varmasti itsekin.

Ja sinä tulet kuolemaan oman kätesi kautta, kuten niin moni kaltaisesi, yksinäinen, syrjäytynyt mies. Mutta tiedät sen itsekin.

Vierailija
96/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 4000 euroa 38-vuotiaana ja noilla tuloilla leveilee? Ihmettelen vain. Ellei nyt sitten ollut täysin keksitty juttu muutenkin.

Vierailija
97/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tulee aina esille. Minun silmissäni moni noin +30 vuotias nainen on aivan riittävän viehättävä, kunhan pitää itsestään huolta. Virkani puolesta olen käynyt esimerkiksi mt-kuntoutujien asumisyksikössä ja siellä kyllä näkee sen, mitä tapahtuu, kun ei itsestä enää jaksa huolehtia.

Tein aikaisemmin töitä viranomaisena, jossa puutuin ihmisten perusoikeuksiin virkavelvollisuuden puitteissa. Siinäkin oppi kyllä näkemään kaiken sen raadollisuuden, mitä ihminen voi tehdä ja millaiseksi se elämä muodostuu, kun elämänhallinta katoaa.

Nykyinen virkani asiantuntijana on lakisääteinen tehtävä, joten irtisanomispelkoa ei ole ellen möhli virkavelvollisuudessa kovinkin pahasti.

M38

Vierailija
98/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä saa hakea mitä vaan, mutta jos mätsäät vain oikeasti pienituloisten mt-potilaiden kanssa, niin se tosiaan kertoo eniten sinusta itsestäsi. Samassa tuloluokassa kuin sinä on paljon tasokkaita sinkkunaisia, jos sinä et heitä kohtaa niin jälleen kerran katse peiliin.

Vierailija
99/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan naisena suunnilleen saman verran ja teen myös asiantuntijan töitä. En kuitenkaan itse kysele miehen varallisuutta tai palkkaa, se on sinänsä mulle ihan sama. Isompi ongelma itselleni on se, että monet ikäiseni noin neljäkymppiset miehet tekevät raskasta duunarinhommaa ja ovat sitten ihan raihnaisia ja rikki jo tämän ikäisenä, eivätkä jaksa vapaa-ajalla oikein mitään. Minä taas treenaan, käyn lenkillä jne, mutta ei deiteistä saa näihin seuraa. 

Treeniin treenikaveri ja lenkille koira. Mies sitten muihin asioihin mukaan? Ei nelikymppisenä tarvitse enää kaikkea aikaa viettää yhdessä. 

Vierailija
100/178 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vuosiansio nykyisellä ammatilla on n. 37 000€ eli liian vähän ap:n mielestä. Kun valmistun AMK:sta, niin tulot nousee jonkun verran, mutta riippuu työpaikasta paljonko. Ei sillä, että huolisin ap:n kaltaista miestä.

Sinkku 44

Mistä tiedät että et huolisi ap:n kaltaista miestä? 44 v ja sinkku ehkä kertoo kaiken - et ole kelvannut kenellekään jonka voisit kelpuuttaa kumppaniksi. Tuskin kukaan treffeillä alkaa toisen tulotasoa kyselemään. Ammateista ja työstä toki voi kukin jutella ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Silti säästeliäästi elävä saattaa onnistua keräämään pienemmistäkin tuloista ison varallisuuden, kun taas joillekin ei edes isot tulot riitä vaan silti velkaannutaan.

Aika nopeas

Tais kalikka osua kun noin älähdit. Se että kehuskelet rakastajillasi kertoo vaan, että sovin kyllä pantavaksi paremman puutteessa, mutta kukaan ei sinua halua läheisilleen esitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän