Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
121/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nautinnon antamisesta ja tuottamisesta ja sekin on tietenkin tavallaan osin myös itsekäs motiivi. Jos nainen toistuvasti/jatkuvasti ei nauti ja kiihotu niin paljon, että saa orgasmin, niin seksi jää itselle epätyydyttäväksi kokemukseksi. Ja kyllä, käytän kaikki mahdollisia ja mahdottomia lähestymistapoja ja konsteja mitä nainen vain osaa pyytää tai saattaa tarvita. Ja välillä voi ihan hyvin jäädä saamatta, en painosta saamiseen. Mutta jos homma ei toimi, niin tilanne on itselle ikävä. En haluaisi jatkaa suhdetta sellaisen naisen kanssa. Olen pahoillani niiden naisten puolesta, jota tämä loukkaa, mutta tämä on rehellinen totuus.

Olipa söpösti ja ihanasti kirjoitettu. Näin ajattelee tosimies ja herrasmies.

On molemmille parempi lopettaa suhde, jos seksitavat eivät sovi yhteen kuten jo aiemmin kirjoitin. Samaten minä joutuisin jättämään miehen, joka ei pidä niistä asioista, joiden toteuttaminen tuo itselleni todella voimakkaan orgasmin helposti ja nopeasti.

Pidän miehen hyväilystä, mutta en kiihotu orgasmiin asti siitä, että mies koskee minua, vaikka se hyvälle tuntuukin. Rooli aktiivisena ja ainoana nautinnon antajana on minulle välttämätön orgasmin osatekijä ja jos mies on samanlainen, niin ei suhteesta oikein mitään tule, koska seksielämä on kuitenkin aika olennainen osa suhdetta.

Vierailija
122/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiherkkyyteen vaikuttaa myös, mikä täällä keskustelussa on jäänyt kommentoimatta, varmasti myös iän mukana tuoma kokemus sekä mahdolliset synnytykset. Ainakin minulla synnytykset ovat lisänneet herkkyyttä nauttia seksistä. N43998

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nautinnon antamisesta ja tuottamisesta ja sekin on tietenkin tavallaan osin myös itsekäs motiivi. Jos nainen toistuvasti/jatkuvasti ei nauti ja kiihotu niin paljon, että saa orgasmin, niin seksi jää itselle epätyydyttäväksi kokemukseksi. Ja kyllä, käytän kaikki mahdollisia ja mahdottomia lähestymistapoja ja konsteja mitä nainen vain osaa pyytää tai saattaa tarvita. Ja välillä voi ihan hyvin jäädä saamatta, en painosta saamiseen. Mutta jos homma ei toimi, niin tilanne on itselle ikävä. En haluaisi jatkaa suhdetta sellaisen naisen kanssa. Olen pahoillani niiden naisten puolesta, jota tämä loukkaa, mutta tämä on rehellinen totuus.

Olipa söpösti ja ihanasti kirjoitettu. Näin ajattelee tosimies ja herrasmies.

On molemmille parempi lopettaa suhde, jos seksitavat eivät sovi yhteen kuten jo aiemmin kirjoitin. Samaten minä joutuisin jättämään miehen, joka e

Mielenkiintoinen näkökanta. Itse olen aina halunnut tyydyttää ja varmistaa vaimoni orgasmit. Joten en tiedä, voisiko olla sinun kaltaisen naisen kanssa. Tuntisinko itseni vajaaksi jne... Toisaalta nytkin meillä seksi ja varsinkin yhdyntäorgasmit menneet niin, että minä vein hänet orgasmin rajalle ja hän otti sen jälkeen ohjat naiden itselleen orgasmit. Joten roolit vaihtui aina kesken yhdynnän. Suuseksiorgasmeissa olen sentään päässyt viemään ja hallitsemaan orgasmeja. Tämä vallankäyttö on ollut minulle suurta nautintoa. Samoin toki sekin, että sain yhdynnöissä aina vaimon eläimen herätettyä, jolloin hän otti orgasminsa aika brutaalisti. 

Voi olla, että sopeutuisin sinunkaltaiseen naiseen tai rakkaus joustaisi, tai sitten ei. 

Vierailija
124/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on silloin jotenkin vajaa.

Vierailija
125/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielenkiintoinen näkökanta. Itse olen aina halunnut tyydyttää ja varmistaa vaimoni orgasmit. Joten en tiedä, voisiko olla sinun kaltaisen naisen kanssa. Tuntisinko itseni vajaaksi jne... Toisaalta nytkin meillä seksi ja varsinkin yhdyntäorgasmit menneet niin, että minä vein hänet orgasmin rajalle ja hän otti sen jälkeen ohjat naiden itselleen orgasmit. Joten roolit vaihtui aina kesken yhdynnän. Suuseksiorgasmeissa olen sentään päässyt viemään ja hallitsemaan orgasmeja. Tämä vallankäyttö on ollut minulle suurta nautintoa. Samoin toki sekin, että sain yhdynnöissä aina vaimon eläimen herätettyä, jolloin hän otti orgasminsa aika brutaalisti. 

Voi olla, että sopeutuisin sinunkaltaiseen naiseen tai rakkaus joustaisi, tai sitten ei. "

Luulen, että seksuaalisia mieltymyksiä ja roolituksia on melko vaikea muuttaa ja miksi tarvitsisikaan. Lähes jokaisella löytyy se sopiva pari kuitenkin, joskin kaltaisesi mies on käsittääkseni valtavirtaa tämänkin keskustelun perusteella, kun taas kaltaiseni dominoiva nainen on enemmän marginaalia. Itselläni ei kuitenkaan ole ollut ikinä vaikeuksia saada sopivaa kumppania ja naimisisissakin olen pitkään ja onnellisesti ollut.

Vierailija
126/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen naisesta joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

No yli 10v ajattelin että se on ns. normi. Sitten sinkkuaikana sain nähdä myös toisen puolen ja aloin oppia jo päälle päin näkemään/kuuntelemaan ihmisistä asian treffeillä.

Eli varmaan selvittäisin, että mikä asia saa ihmisen kontrolloimaan itseään siten, ettei täydellinen rentoutuminen ja heittäytyminen ole seksissä mahdollista. Keskustelujen avulla yrittäisin selvittää, onko esimerkiksi toisella tahtotiloja, joita hän ei kehtaa ilmaista. Siellä voi olla pelkotiloja, huonoja kokemuksia, itsetuntojuttuja, itsekriittisyyttä. Ja varmasti myös erilaisia fyysisiä tuntoaisteja, kuten vaikkapa masennuslääkkeiden jäljiltä tuntuu usein olevan.

Mutta ihan naisena häntä ajattelisin. Mutta mielellään olisin eka, joka sen kokemuksen pystyisi hänelle tuottamaan. Vaan enpä sitä ääneen sanoisi, koska suorituspaineet kadottaa fiiliksen takuuvarmasti.

Vierailija
127/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossahan oli puhe naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä. Moni tuntuu vastanneen siltä pohjalta, ettei nainen saa orgasmia seksissä lainkaan, mutta itse vastasin otsikon kysymykseen. 

Vierailija
128/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelen naisesta joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

No yli 10v ajattelin että se on ns. normi. Sitten sinkkuaikana sain nähdä myös toisen puolen ja aloin oppia jo päälle päin näkemään/kuuntelemaan ihmisistä asian treffeillä.

Eli varmaan selvittäisin, että mikä asia saa ihmisen kontrolloimaan itseään siten, ettei täydellinen rentoutuminen ja heittäytyminen ole seksissä mahdollista. Keskustelujen avulla yrittäisin selvittää, onko esimerkiksi toisella tahtotiloja, joita hän ei kehtaa ilmaista. Siellä voi olla pelkotiloja, huonoja kokemuksia, itsetuntojuttuja, itsekriittisyyttä. Ja varmasti myös erilaisia fyysisiä tuntoaisteja, kuten vaikkapa masennuslääkkeiden jäljiltä tuntuu usein olevan.

Mutta ihan naisena häntä ajattelisin. Mutta mielellään olisin eka, joka sen kokemuksen pystyisi hänelle tuottamaan. Vaan enpä sitä ääneen sanoisi, koska suorituspaineet kadottaa fiiliksen takuuvarmasti.

Mistä asioista sitten pyrit päättelemään jo treffeillä, ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä? Äkkipäätä kuulostaa melko vaikealta tehtävältä. 

Et selvästikään tarkoita loukata, mutta kokisin varmaankin melko loukkaavana, jos minua yritettäisiin keskusteluttaa asiasta siihen malliin, että olen jotenkin viallinen vain siksi, että orgasmin saaminen muuten kuin yhdynnässä on minulle luontevampaa. Nämä ovat aika herkkiä asioita itse kullekin. On parempi jatkaa eri suuntiin, jos ei hyväksytä juuri sellaisena kuin on. 

Vierailija
129/306 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista sitten pyrit päättelemään jo treffeillä, ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä? Äkkipäätä kuulostaa melko vaikealta tehtävältä. 

Et selvästikään tarkoita loukata, mutta kokisin varmaankin melko loukkaavana, jos minua yritettäisiin keskusteluttaa asiasta siihen malliin, että olen jotenkin viallinen vain siksi, että orgasmin saaminen muuten kuin yhdynnässä on minulle luontevampaa. Nämä ovat aika herkkiä asioita itse kullekin. On parempi jatkaa eri suuntiin, jos ei hyväksytä juuri sellaisena kuin on. 

Sori jos tää lainaus menee pieleen. En osaa käyttää tätä ehkä oikein.

Ei, en kyselisi mitään liian intiimiä koskaan ja ei minulle yhdyntäorgasmi ole kaiken ylittävä itseisarvo. Mutta tunnin keskustelussa oppii tosi paljon, kun vain kuuntelee. Ja kun mielet kohtaavat, tuntuu se fysiikkakin kohtaavan. Näin se vaan menee.

Jotkut naiset myös osasivat itsekin korostaa asioita. Itse asiassa varmaan on useillakin kahvitreffeillä sivuttu myös seksiä, jos aihe on luontevasti siihen mennyt. Kyllä naisetkin haluavat aika nopeasti selvittää, ettei esimerkiksi aiemman suhteen ongelmakohdat toistu. Itsellä oli kanssa omat peruskivet.

Ja monilta treffeiltä olen myös eri suuntaan kävellyt, jos jommasta kummasta on tuntunut siltä. 

Vierailija
130/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

127. Vastauksesi on siinä mielessä huolestuttava, että ajattelet niiden naisten, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä olevan terapian tarpeessa. "Siellä voi olla pelkotiloja, huonoja kokemuksia, itsetuntojuttuja, itsekriittisyyttä. Ja varmasti myös erilaisia fyysisiä tuntoaisteja, kuten vaikkapa masennuslääkkeiden jäljiltä tuntuu usein olevan." Vaikka seksipalstalla tai tiktokissa asiasta vallitsisi laaja konsensus, niin siltikään se ei pidä paikkansa, että naisessa olisi jotain vikaa, vaikkei hän saa orgasmia yhdynnässä. Kyseessä on ihan samanlainen asia kuin se, että pitäisit vasenkätisiä traumatisoituneina ja harjoittaisit eheytyshoitoja homoseksuaaleille. 

Seksivalistuksella on vielä paljon tehtävää, kun tällaista ajattelua edelleen on.

Kyseessä on ihan eri asia kuin se, jos ei halua naista, joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Jokainen voi valita halutunlaisen kumppanin, mutta se että antaa ymmärtää toisen olevan viallinen täysin normaalin asian takia on eri mittaluokan asia.

Vierailija
131/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella on huono kumppani.

Vierailija
132/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi saada yhdynnässä? Miehenkö takia?

Naisen itsensä takia ei ainakaan...Pitää ajatella, ettei moni saa millään tavalla, joten eikö anneta olla, ja annetaan naisten saada kuten haluavat.

Vierailija
133/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen itsensä takia ei ainakaan...Pitää ajatella, ettei moni saa millään tavalla, joten eikö anneta olla, ja annetaan naisten saada kuten haluavat.

Se olisi kiva saada yhdynnässä silloin kun nainen sillä tavalla haluaa saada. Eli todellakin, annetaan naisten saada kuten haluavat, ja haluta sillä lailla kuin haluavat.

Vierailija
134/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies (ellei sitten samat vastanneet monta kertaa) tässä kertoi, että he tuntevat itsensä vaillinaisiksi, jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Orgasmien arvottamisen ei toivoisi olevan enää tätä päivää ja jäinkin miettimään onko seksivalistuksen ongelmaksi noussut se, että vähemmistöjen asiat ovat jyränneet tavallisen heteroseksin perusfaktat. Tiedetään, että on transihmisiä ja muita vähemmistöjä, mutta kuvitellaan, että yhdynnässä saatu orgasmi on psyykkisesti terveen naisen merkki ja miehen mitta, koska asiaa ei ole seksivalistuksessa käsitelty. 

Tätä ketjua lukiessa voisi luulla, että asia on noin, mutta netissä mikä tahansa asia voi vääristyä aivan toiseksi. On paljon ihmisiä, jotka uskovat lähes kaiken mitä netissä lukee, sen takia kirjoitin tähän ketjuun. 

Vierailija
135/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mun edellisen kommentin poisti Finsex tutkimustaen lainauksista? Kaikkea sontaa ja toisten haukkumisia saa kyllä kirjoittaa, muttei asiaa. 

Finsex tutkimuksen mukaan klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Näitä on kolmasosa naisista.  " Näiden tietojen perusteella klitoris ei ole naisten orgasmeissa niin hallitseva asia kuin aihepiirin keskusteluissa on esitetty."

Siten täällä klitoriksen autuaaksi tekemisen hekuttaminen lienee kirjoittajallekin aiheuttanut yhdyntäorasmien saamisen vaikeuksia. 

Millä motiivilla vääristelet Finsex-tutkimuksessa kerrottuja tutkimustuloksia? Tutkimustuloksissa ei todellakaan sanottu, että klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsisivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Jokainen voi itse lukea miten asia on.

Kuusi prosenttia naisista saa orgasmin pelkästään emättimeen kohdistuvasta stimulaatiosta. Ilmeisesti kuusi prosenttia naisista on hyvin aktiivisia seksuaalisessa elämässään, kun palstalla olevista miehistä suurin osa on heidän kanssaan rakastellut.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/

Vierailija
136/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies (ellei sitten samat vastanneet monta kertaa) tässä kertoi, että he tuntevat itsensä vaillinaisiksi, jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Niin tuntee. Sinä unohdat, että miehet tuntevat itsensä vaillinaisiksi, koska eivät pysty antamaan naisella NAISEN HALUAMAA  yhdyntäorgasmia. Kyse ei siten ole itsekkäistä miehistä ja miesten omasta tyydytyksestä, vaan siitä mitä nainen haluaisi. Ei kukaan mies halua, että oma rakastama nainen joutuu pettymään, jos ja kun orgasmi jää tulematta. 

Itse ainakin tuntisin itseni epäonnistuneeksi ja vääräksi ihmiseksi naiselle, jos hän ei saisi millään konstilla orgasmi. Siitä olisiko yhdyntäorgasmit pakkollisia en osaa ottaa kantaa. Syystä, että meillä ne oli alusta lähtien osa normaalia seksiä ja pääsin kokemaan orgasmeja yhdynnnöissä. Toisin itselleni ollut se ja sama, onko vaimo saanut yhdynnässä vai ennen sitä suuseksillä. Nuorempana tilanne olisi voinut olla toinen, jos olisi jo tottunut, että nainen saa yhdynnässä. Silloin seuraava joka ei olisi saanut olisi voinut olla iso pettymys minulle ja omille kyvyille. Jos taas en olisi alunperinkään kokenut naisen yhdyntäorgasmia seikalla tuskin olisi ollut vaikutusta, kun en edes olisi tiennyt mistä jäisin paitsi tai millainen naisen yhdyntäorgasmi on ylipäätään. Tyttöysväväni ja nykyinen vaimoni sai rajun yhdyntäorgasmin jo heti ekalla kerralla ja tämä räjäytti tajuntani. Oli nuorelle miehenalulle jotain käsittämättömän hienoa kokea, mitä ei osannut edes kuvitella olevan olemassa. Siitä lähtien panostanut aina kaiken vaimon orgasmeihin.

Vierailija
137/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mun edellisen kommentin poisti Finsex tutkimustaen lainauksista? Kaikkea sontaa ja toisten haukkumisia saa kyllä kirjoittaa, muttei asiaa. 

Finsex tutkimuksen mukaan klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Näitä on kolmasosa naisista.  " Näiden tietojen perusteella klitoris ei ole naisten orgasmeissa niin hallitseva asia kuin aihepiirin keskusteluissa on esitetty."

Siten täällä klitoriksen autuaaksi tekemisen hekuttaminen lienee kirjoittajallekin aiheuttanut yhdyntäorasmien saamisen vaikeuksia. 

Millä motiivilla vääristelet Finsex-tutkimuksessa kerrottuja tutkimustuloksia? Tutkimustuloksissa ei todellakaan sanottu, että klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsisivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Jokainen voi itse lukea miten asia on.

Kuusi prosenttia naisista saa orgasmin pelkästään emät

Itse vääristelet, ottamalla tutkimuksesta vain yhden lauseen, etkä tuota mitä minä sieltä kopioin.

Sillä saako orgasmin yhdynnässä tavallisesti kiihottamalla klitorista (häpykieltä) vai emätintä ei ole ollut kovin suurta yhteyttä siihen onko nainen saanut orgasmeja yhdynnöissään. Klitoriksen kiihottamiseen keskittyneillä yhdyntäorgasmien saaminen on ollut keskimäärin hieman muita vaikeampaa. Tähän ryhmään on kuulunut kolmasosa kaikista naisista. Vähän yli puolet on kiihottanut yhtä aikaa sekä klitorista että emätintä. Tämä on ollut tavallisinta naisten parisuhteissa. Pelkästään emätintä kiihottamalla on tavallisesti saanut orgasmeja kuusi prosenttia naisista. He ovat kokeneet orgasmeja hieman muita naisia useammin. Näiden tietojen perusteella klitoris ei ole naisten orgasmeissa niin hallitseva asia kuin aihepiirin keskusteluissa on esitetty.

Vierailija
138/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusi prosenttia naisista saa orgasmin pelkästään emät

ps. En halua väittää, että tutkimustuloksen referoija olisi pahantahtoinen, sillä monet eivät vain osaa lukea tutkimustuloksia. Joku voisi lukea tutkimusta niinkin, että koska itsetyydytyksessä helposti orgasmin saavat naiset eivät saa emätinorgasmia helposti, niin kannattaa valita nainen, joka ei harrasta itsetyydytystä. Heitä on paljon enemmän kuin niitä jotka saavat orgasmin ilman klitoriksen kiihottamista.

Kun otetaan tutkimuksesta vain yksi lause ja unohdetaan muut, niin saadaan jopa päinvastaisia tuloksia kuin tutkimuksessa oikeasti on.   

Vierailija
139/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusi

On todellakin kyseisen tutkimustuloksen suurta vääristelyä väittää, että klitorikseen keskittyvät naiset kärsivät yhdyntäorgasmin puutteesta. 

Vierailija
140/306 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuntee. Sinä unohdat, että miehet tuntevat itsensä vaillinaisiksi, koska eivät pysty antamaan naisella NAISEN HALUAMAA  yhdyntäorgasmia. Kyse ei siten ole itsekkäistä miehistä ja miesten omasta tyydytyksestä, vaan siitä mitä nainen haluaisi. Ei kukaan mies halua, että oma rakastama nainen joutuu pettymään, jos ja kun orgasmi jää tulematta. 

Itse ainakin tuntisin itseni epäonnistuneeksi ja vääräksi ihmiseksi naiselle, jos hän ei saisi millään konstilla orgasmi. Siitä olisiko yhdyntäorgasmit pakkollisia en osaa ottaa kantaa. Syystä, että meillä ne oli alusta lähtien osa normaalia seksiä ja pääsin kokemaan orgasmeja yhdynnnöissä. Toisin itselleni ollut se ja sama, onko vaimo saanut yhdynnässä vai ennen sitä suuseksillä. Nuorempana tilanne olisi voinut o

Se on ymmärrettävää, että suhdetta rassaa, jos nainen ei saa orgasmia millään konstilla yhdessä miehen kanssa. Ja valitettavasti se trendi on lisääntymässä nuorten naisten osalta erityisesti. (Jos luen linkin, saat lisää tietoa asiasta.) Orgasmien arvottaminen kuten tässä ketjussa ei ainakaan yhtään paranna tilannetta kummankaan osalta. Oikeaa tietoa kun on kuitenkin olemassa, niin on sääli, ettei se ole mennyt perille. Mutta jos yhdyntäorgasmit onnistuvat, niin sehän on hieno juttu kaikin puolin eikä asia siinä mielessä koske sinua henkilökohtaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän