Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
No sillä on huono mies. Ainoa oikea selitys mutta sattuu juurikin niiden huonojen miesten sieluun 🤔🤔
Ei se naisen vika ole, mies ei vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvataa. En KÄRSI pätkääkään siitä, etten saa yhdynnässä. Saan paljon ja useita orgasmeja päivittäin, eikä niitä määritää mikään mies missään palstalla tai sen takana.
Nautin täysillä niin yhdynnöistä ja mieheni antamista orgasmeista, eikä kukaan arvota näitä saamiani mihinkään järjestykseen. En anna kenenkään arvotella muutenkaan itseäni minnekkään.
Aivan itsenäinen nainen olen ja sellaisena pysyn.
Tämähän ei olekaan se ongelma, vaan ongelma on se, että jos palstalla mies puhuu vaimonsa orgasmeista, niin sinä kuvittelet että siinä arvotetaan sinun orgasmejasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisen vika ole, mies ei vain osaa.
Olin vahvasti ennen tuossa uskossa, mutta sittemmin analysoinut vaimoni käytöstä ja toimimista orgasmeja ennen ja niiden aikana. Tullut siihen tulokseen, että molempien on osattava ja puhallettava yhteen hiileen. Mutta ennen kuin tähän päästään pitää kemioiden sopia ja nainen saada siihen mielentilaan ja halukkuuteen, että orgasmit on ylipäätään mahdollisia. Pelkällä tekniikalla ei pitkälle pötki, eikä auta mitään jos nainen ei ole oikeassa mielentilassa ennen kuin seksiä edes aloitetaan. Itselläni kokemusta yhdestä naisesta, tuhansista orgasmeista. Vaimoni on saanut orgasmeja joka viikko ja aina kun meillä on ollut seksiä. En ole ottanut orgasmeista paineita, mutta voin sanoa, että on vaatinut etukäteisvalmisteluita ja "työtä" päästä aina toivottuun lopputulokseen. Mutta tämä kaikki siksi, että olen aina saanut suurimman nautinnon vaimoni orgasmien ja nautintojen kautta. Sillä ollut varmaan suurin syy siihen, että olen ollut vaimoni kanssa koko aikuisikäni.
Mit
väliä mistä sen orgasmin saa? Mutta täällä taas joku analysoi, että ei saa olla sitä tai tätä.
Nainen saa oll just ritä tai tätä, ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mit
väliä mistä sen orgasmin saa? Mutta täällä taas joku analysoi, että ei saa olla sitä tai tätä.
Nainen saa oll just ritä tai tätä, ihan mitä haluaa.
Sinulle on edelleen vaikea ymmärtää, että miehet halua sitä mitä naisensa haluaa. Sillä on silloin väliä MITEN NAINEN HALUAA!!! Jos nainen haluaa yrittää saada yhdynnässä, niin silloin panostetaan siihen, että onnistuisi.
Kyllä hyvä onanointi aina huonon panon voittaa !
En tiedä onko jo tullut tässä esille. On tutkittu, että naisilla on klitoris eri lailla sijoittunut, eli on naisen anatomiasta kiinni. Joillan klitoris on niin alhaalla, että penis osuu yhdynnässä siihen hyvin. Toisilla se on ylempänä ja penis osuu siihen huonosti tai ei lainkaan. Myös toisilla naisilla klitoris on hyvin esillä, toisilla se on syvällä ja poimujen peitossa.
Ei ole pelkästään naisen omaa syytä vaan hyvää onnea jos saa yhdynnässä orgasmin. On syntymässään saanut hyvän anatomian siihen tarkoitukseen.
Kyllähän se masentaa, kun nainen ei kanssani saa. Minussa on varmaan jotain vikaa. En viitsi enää yrittää. Munanikin on aivan mitätön rusina ja henkeni kuulemma haisee paskalle vaikka miten yritän raikastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko jo tullut tässä esille. On tutkittu, että naisilla on klitoris eri lailla sijoittunut, eli on naisen anatomiasta kiinni. Joillan klitoris on niin alhaalla, että penis osuu yhdynnässä siihen hyvin. Toisilla se on ylempänä ja penis osuu siihen huonosti tai ei lainkaan. Myös toisilla naisilla klitoris on hyvin esillä, toisilla se on syvällä ja poimujen peitossa.
Ei ole pelkästään naisen omaa syytä vaan hyvää onnea jos saa yhdynnässä orgasmin. On syntymässään saanut hyvän anatomian siihen tarkoitukseen.
Mutta on myös naisen omaa syytä, jos ei hae tai pyri aktiivisesti sellaiseen kulmaan yhdynnässä ja käytä lantiotaan niin, että yhdyntä tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Olen minäkin "ylpeänä" nainut vaimolleni tuhansia orgasmeja, mutta totuus on myös se, että hän on itse säätänyt kulmat ja jopa liikkeeni niin että on saanut tai paremmin ottanut omat orgasminsa. Olen tämän ymmärtänyt nyt kun on enemmän perspektiiviä asiaan. Ennen en edes tullut tuota ajatelleeksi. Meillä meni aika nopeasti siihen, että lähärissä vain aloitettiin ja sitten vaimo otti itse päällä ollessaan orgasminsa ja monesti myös minun. Minua ei haitannut, koska molempien tavoite oli vaimoni orgasmit ja pillun rumba kaluni varressa.
Vierailija kirjoitti:
Asia mainittiin tuossa edeltävällä sivulla olevassa linkissä myös.
Mutta hienoa, kun täällä jälleen dissataan naisia, ainahan syitä löytyy. Myös naiset osaavat omakehullaan dissata muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se masentaa, kun nainen ei kanssani saa. Minussa on varmaan jotain vikaa. En viitsi enää yrittää. Munanikin on aivan mitätön rusina ja henkeni kuulemma haisee paskalle vaikka miten yritän raikastaa sitä.
Älä lue näitä kirjoituksia, joista suurin osa on pelkkää trollaamista ja väärän tiedon jakamista. Lue mieluummin luettavia lähteitä.
Orgasmin oleellisin osuus tapahtuu aivoissa.
"Sinulle on edelleen vaikea ymmärtää, että miehet halua sitä mitä naisensa haluaa. Sillä on silloin väliä MITEN NAINEN HALUAA!!! Jos nainen haluaa yrittää saada yhdynnässä, niin silloin panostetaan siihen, että onnistuisi."
Olen eri, mutta miehiä on kovin monenlaisia eivätkä kaikki ajattele niin kuin sinä. Jotkut jopa hakkaa naisensa pienimmästäkin syystä. Eikä vaimosikaan edusta kaikkia maailman naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta niin varmaan et sitten ikinä koske sukupuolielimeesi sooloseksissäkään.
Tekniikalla on kyllä paljon väliä myös.
iksihän miehet aina vaan pyrkivät panemaan? Eiö se riitä kun vain ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta niin varmaan et sitten ikinä koske sukupuolielimeesi sooloseksissäkään.
Tekniikalla on kyllä paljon väliä myös.
Jos aivoista ei lähde halu, niin vehkeiden roplaamisesta ei ole mitään hyötyä.
Ei vaimo ainakaan saa orgasmia yhdynnästä. Tämän takia nuolemalla, sormin tai satisfyerilla "hoitelen" hänellä sen ennen yhdyntää, jos hän haluaa laueta.
Aika kummajainen on. Harrastaako semmoiset naiset edes seksiä? Itselle on tullut vastaan vain orkun saavia ja kolmannes heistä sarjalaukeajia.
Mitä helvataa. En KÄRSI pätkääkään siitä, etten saa yhdynnässä. Saan paljon ja useita orgasmeja päivittäin, eikä niitä määritää mikään mies missään palstalla tai sen takana.
Nautin täysillä niin yhdynnöistä ja mieheni antamista orgasmeista, eikä kukaan arvota näitä saamiani mihinkään järjestykseen. En anna kenenkään arvotella muutenkaan itseäni minnekkään.
Aivan itsenäinen nainen olen ja sellaisena pysyn.