Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta kysytään, niin en tunnista isoa egoa. On vain ollut aina hyvä itsetunto ja tiennyt mitä tehnyt tai sanonut mitä katsonut tarpeelliseksi.
Ja jos minulta kysytään, niin ihan ensimmäiseksi ei tule mieleen hyvän itsetunnon merkkinä se, että vuodesta toiseen jaarittelee nettipalstalla loputtomiin samaa tarinaa itsestään ja mulkustaan...
Ja samaa shittiä tullaan näkemään myös vuonna 2024. Vastaillaan vaimon puolesta ja haukutaan muita piilohomoiksi, vaikka itse on otettu dildoa perseeseen.
Samat koirat näyttävät räksyttävän tänäkin vuonna. Ikinä ei ole mitään sanottavaa itse asiasta. En edes maininnut mahtavasta kalustani, mutta aina te muistatte muistuttaa. Sillekin lienee syynsä.
Itse saan vain harvoin yhdynnässä orgasmin. Silloin on suurimmat mahdollisuudet, jos esileikit ovat juuri oikealla tavalla kiihottavat ja mielentila on juuri oikea. Lisäksi miehen tulisi myös kestää yhdynnässä riittävän pitkään. Eli aika vaikeaa saada palaset loksahtamaan paikoilleen.
Nykyisellä miehellä on tosi herkkä terska, joka saa hänet yleensä laukeamaan yhdynnässä ennen kuin olen itse päässyt lähelle finaalia. Toisaalta sitten hyvänä puolena hänellä ei ole vaikeuksia laueta ilman yhdyntää. Pidän itse tissipanoista ja minusta on ihanaa, kun hän pystyy laukeamaan rintojen väliin ilman tolkuttoman pitkää hinkkausta. Moni aiempi seurustelukumppani ei siihen pystynyt.
Meillä on nuoresta asti ollut keskinäistä himoa todella paljon. Nuorena ihan valtavasti niin, että saatettiin panna kesken kauppareissun. Vähän vanhempana tuo sama on säilynyt. En tiedä selittää oikein mistä se tulee, se on vaan aina ollut. Silloin mun on ollut aina helppo tulla orgasmiin mieheni kanssa. Uskon, että taitoja voi kehittää, mutta kamalalta ehkä kuulostaen kemioilla on merkitystä. Miten kiihottavana pitää toista vielä vuosien päästä. Meillä vaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Samat koirat näyttävät räksyttävän tänäkin vuonna. Ikinä ei ole mitään sanottavaa itse asiasta. En edes maininnut mahtavasta kalustani, mutta aina te muistatte muistuttaa. Sillekin lienee syynsä.
Eipä ehtinyt vuoden ensimmäinen päivä edes puoleen vanheta kun ehdit jo vihjailla jonkun toisen keskustelijan pienimunaisuudesta. Vahvan itsetunnon merkki lienee sekin. Yritä nyt analysoida vielä joku kaappihomoksikin ennen kuin vuorokausi vaihtuu.
Ja jos minulta kysytään, niin ihan ensimmäiseksi ei tule mieleen hyvän itsetunnon merkkinä se, että vuodesta toiseen jaarittelee nettipalstalla loputtomiin samaa tarinaa itsestään ja mulkustaan...