Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Minä kuulun niihin naisiin, jotka saavat orgasmin yhdynnässä. Ärsyttää, kun tulee näitä pakko on nuolla/sormettaa/ei voi saada muuten naisia ohjeistamaan. Ihmiset ovat erilaisia myös tässä asiassa. Olen sitä mieltä, että jos nainen ei saa yhdynnässä niin sitten kannattaa kokeilla muuta tapaa ennen tai jäkeen yhdynnän, mutta ei tarvi yleistää tätäkään koskemaan kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun niihin naisiin, jotka saavat orgasmin yhdynnässä. Ärsyttää, kun tulee näitä pakko on nuolla/sormettaa/ei voi saada muuten naisia ohjeistamaan. Ihmiset ovat erilaisia myös tässä asiassa. Olen sitä mieltä, että jos nainen ei saa yhdynnässä niin sitten kannattaa kokeilla muuta tapaa ennen tai jäkeen yhdynnän, mutta ei tarvi yleistää tätäkään koskemaan kaikkia naisia.
Miksi olet tässä ketjussa, kun asia ei edes koske sinua. Ai niin, piti tulla neuvomaan, vaikka itseäsi ei saisi missään neuvoa.
Voi teitä palstalaisia. Ei niin pientä asiaa, etteikö pitäisi päästä omaa häntää nostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tässä ketjussa, kun asia ei edes koske sinua. Ai niin, piti tulla neuvomaan, vaikka itseäsi ei saisi missään neuvoa.
Voi teitä palstalaisia. Ei niin pientä asiaa, etteikö pitäisi päästä omaa häntää nostamaan.
Eikös tämä olekin keskustelupalsta?
Minua vaivaa vain se, että tämäkin asia hoidetaan sen kumppanin kanssa valehtelemalla ja kieroilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvataa. En KÄRSI pätkääkään siitä, etten saa yhdynnässä. Saan paljon ja useita orgasmeja päivittäin, eikä niitä määritää mikään mies missään palstalla tai sen takana.
Nautin täysillä niin yhdynnöistä ja mieheni antamista orgasmeista, eikä kukaan arvota näitä saamiani mihinkään järjestykseen. En anna kenenkään arvotella muutenkaan itseäni minnekkään.
Aivan itsenäinen nainen olen ja sellaisena pysyn.
Kuinkahan äkäinen olisit, jos et saisi useita päivittäin?
Vihainen olisin ja syystä!
Se mies ja se yhdyntä on se tärkein asia, ja siksi naisen on tavalla tai toisella saatava se orgasmi siinä panossa, jotta se mies saa vielä lisä bonuksen itselleen. Muulla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Se mies ja se yhdyntä on se tärkein asia, ja siksi naisen on tavalla tai toisella saatava se orgasmi siinä panossa, jotta se mies saa vielä lisä bonuksen itselleen. Muulla ei väliä.
Ei ole. On ihan oma väitteesi. Miehet haluaa etupäässä yhdyntää ja siksi, että naiset haluavat saada yhdynnässä ja naiset nauttivat yhdynnästä ihan siinä missä miehetkin. Enemmistö naisista vaatii ja haluaa yhdyntää. Sinä kuulut vähemmistöön. Mies kyllä huomaa ja aistiin, jos naista ei yhdyntä kiinnosta. Silloin ei ole enää kyse siitä saako nainen yhdynnässä, vaan siitä, ettei mies tunne itseään halutuksi. Enemmistölle miehistä riittää, että nainen saa jollakin tavalla orgasmin ja että nainen haluaa ja nauttii yhdynnästä siinä missä mieskin.
Onko sulla yhtään lapsia, kun sun asenne yhdyntään on noin negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On ihan oma väitteesi. Miehet haluaa etupäässä yhdyntää ja siksi, että naiset haluavat saada yhdynnässä ja naiset nauttivat yhdynnästä ihan siinä missä miehetkin. Enemmistö naisista vaatii ja haluaa yhdyntää. Sinä kuulut vähemmistöön. Mies kyllä huomaa ja aistiin, jos naista ei yhdyntä kiinnosta. Silloin ei ole enää kyse siitä saako nainen yhdynnässä, vaan siitä, ettei mies tunne itseään halutuksi. Enemmistölle miehistä riittää, että nainen saa jollakin tavalla orgasmin ja että nainen haluaa ja nauttii yhdynnästä siinä missä mieskin.
Onko sulla yhtään lapsia, kun sun asenne yhdyntään on noin negatiivinen?
Etkö yhtään tajua? Ei minulla ole kerrassaan mitään vastaan yhdyntää, olen ihan päivitäin yhdynnässä. J joo on 2 lasta. En vain kestä sitä, että sitä pidetään ainoana ja tärkeimpänä asiana seksissä.
Kun se ei sitä kaikille ole, vain pieni osa naisista saa orgasmin yhdynnässä. eikö tämä asia ole vieläkään selvä`? Ja sen klitoriksen kieltäminen on myöstyperää, aivan kuin sanoisi miehelle, ettei tämän kalu ole tärkeä.
Ei pidä olettaa asioita.
Jos nainen ei saa yhdynnässä niin se on ok, kunhan saa sen oo:n jollakin muulla tavalla minun tekemänä. Tapailin kerran naista, joka ei ollut saanut 40v-ikään mennessä orgasmia millään tavalla, eikä edes omin käsin. Tämä asia oli lopulta sellainen syy, että orastava tapailu oli lopetettava, koska hän ei voinut saada orgasmia lainkaan. En tiedä oliko taustalla jotain mielialalääkitystä/tmv, mutta kerrassaan ikävä tilanne oli molemmille. :/
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei saa yhdynnässä niin se on ok, kunhan saa sen oo:n jollakin muulla tavalla minun tekemänä. Tapailin kerran naista, joka ei ollut saanut 40v-ikään mennessä orgasmia millään tavalla, eikä edes omin käsin. Tämä asia oli lopulta sellainen syy, että orastava tapailu oli lopetettava, koska hän ei voinut saada orgasmia lainkaan. En tiedä oliko taustalla jotain mielialalääkitystä/tmv, mutta kerrassaan ikävä tilanne oli molemmille. :/
Mun täytyy sanoa, että olisin ottanut haasteen vastaan. Sen verran paljon itseluottamusta, että olisin uskonut onnistuvani. En toki olisi kertonut yritystäni naiselle, jottei olisi pilannut yritystä jännittämällä. Olisi pyrkinyt harhauttamaan naista ja hyökännyt yllättäen uudestaan klitan kimppuun tai keksinyt jonkun keinon, millä saanut hänet ensin rentoutumaan. Sen verran paljon joutunut harjoittelemaan, kun vaimolla meinannut jäädä orgasmi jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi harva nainen on kanssasi samaa mieltä. Taas joku mies esiintyy naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että olisin ottanut haasteen vastaan. Sen verran paljon itseluottamusta, että olisin uskonut onnistuvani. En toki olisi kertonut yritystäni naiselle, jottei olisi pilannut yritystä jännittämällä. Olisi pyrkinyt harhauttamaan naista ja hyökännyt yllättäen uudestaan klitan kimppuun tai keksinyt jonkun keinon, millä saanut hänet ensin rentoutumaan. Sen verran paljon joutunut harjoittelemaan, kun vaimolla meinannut jäädä
Herra 47 nussii orkun vaikka sahapukille...
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat tulevat ensimmäisenä mieleen. Kysehän on mieleen liittyvästä asiasta, kun naisen orgasmista puhutaan. Mm. masennuslääkkeet ovat tehokas keino estämään orgasmit yhdynnässä.
masennuslääkkeet voi olla tehokas keino estämään orgasmit, mutta ihan kaikin keinoin kyllä, ei sillon saa vibrallakaan. kokemusta on.
Sen kun jatkat vaan valitsemallasi uralla. Mies saa kyllä olla aika noviisi sängyssä, jos ei erota feikattua orkkua oikeasta. Sulle on sattunut vaan sellaisia. Ymmärtävät naisesta kun sika satelliitista. Ja lopputulos on sitten sen mukainen.
Kai sä feikkiorkun saadessasi myös puristelet kalua vai onko paikat niin väljät, että sillä ei olisi mitään väliä.
Eipä muuta, kun orkkuvapaata joulukuuta sinne jonnekin.
tietenkin feikkiorkussa puristellaan kalua! mitä sä oikein kuvittelit? jotain pelkkää huohotusta ja voivotteluako? kun on omat lihakset hyvässä kunnossa, se puristelu on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt naiseen joka ei saa orgasmia..kyllä kaikki on mua kiitelleet jotka tajuissaan on selvinneet.
Näin se vaan menee..
Kovimmat panomiehet löytyy vauvapalstalta.
:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä täytyy ottaa omaakin vastuuta. Esim. ratsastessa pystyy hyvin päättämään kulman ja tahdin itse! Joskus parikymppisenä, kun olin ujompi ja epävarmempi, ajattelin etten voi saada orgasmia yhdynnässä. Vasta sitten, kun tunsin paremmin oman kroppani ja sain itsevarmuutta, alkoi sekin homma toimia.
Minullakin oli pitkään yhdyntäorgasmit hakusessa. Ajattelin kuten sinä, että en vain voi saada niitä yhdynnässä. Nyt onnistuu hyvin. Ratsastaessa ja myöskin lähärissä pystyy hyvin stimuloimaan klitorista hankaamalla sitä miestä vasten. Ennen yhdyntää kiireetöntä sormetusta ja suuseksiä mahdollisimman pitkään.
Jos hiplaat samalla klitoristasi ulkopuolelta, et saa sitä oikeaa yhdyntäörgasmia, josta tässä ketjussa jahkataan.
Ajattelen, että hänellä on hyvin taitamaton kumppani.
Taidoissa on eroja. Kannattaa kokeilla!
Esim. minä luulin, ettei humalassa onnistu, mutta eräs taitava tyyppi osoitti senkin luulon vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
127. Vastauksesi on siinä mielessä huolestuttava, että ajattelet niiden naisten, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä olevan terapian tarpeessa. "Siellä voi olla pelkotiloja, huonoja kokemuksia, itsetuntojuttuja, itsekriittisyyttä. Ja varmasti myös erilaisia fyysisiä tuntoaisteja, kuten vaikkapa masennuslääkkeiden jäljiltä tuntuu usein olevan." Vaikka seksipalstalla tai tiktokissa asiasta vallitsisi laaja konsensus, niin siltikään se ei pidä paikkansa, että naisessa olisi jotain vikaa, vaikkei hän saa orgasmia yhdynnässä. Kyseessä on ihan samanlainen asia kuin se, että pitäisit vasenkätisiä traumatisoituneina ja harjoittaisit eheytyshoitoja homoseksuaaleille.
Seksivalistuksella on vielä paljon tehtävää, kun tällaista ajattelua edelleen on.
Kyseessä on ihan eri asia kuin se, jos ei halua naista, joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Jokainen voi valita halutunlaisen kumppanin, mutta se että antaa ymmärtää toisen olevan vi
Moi olen tuo 127 josta nyt kirjoitat. Harjoittelen lainaamista, koska minusta luot itsestäni kuvan jota en oikeasti ole.
En ole todellakaan tarkoittanut naisten olevan terapian tarpeessa, Jos näin olisi kuten kirjoitat, niin kaikki parisuhteessa oleva keskustelu olisi sitten terapiaa. Tai joo, voihan se tavallaan ollakin terapeuttista, mutta silti kannustan ihan kaikkia suhteessa olevia juttelemaan avoimesti omista haluistaan ja myös haavoittuvuuksistaan.
Kaikki loppu kirjoituksestasi onkin sitten luomasi olkiukon pieksentää. Ikään kuin olisin vasenkätisiä ja homoja vastaan. Mikä on todella vääristynyt kuva ihmisestä joka olen.
Minä kerroin vain oman näkemykseni otsikon aiheesta joka perustuu kokemukseen useista kymmenistä erilaisista naisista. Joista jokaista muistelen ihan hyvällä, enkä ketään näistä ole esineellistänyt tai arvottanut minkään ominaisuuden perusteella.
Ja koen, että minulla oli ihan 100% oikeus valita treffeillä kumppani, jonka kanssa uskoin kemian jatkuvan myös fyysisesti ja näin itselläni myös kävi. Se ei ole keneltäkään pois.
Lisään vielä sen verran, että jos me oltaisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa treffeillä tavattu, niin emme takuuvarmasti olisi päätyneet koskaan samaan petiin. Ja päätös olisi varmaan ollut molemminpuolinen.
Siitä saat sitten miettiä syy- ja seuraussuhteita, miten ihmisten kohtaaminen vaikuttaa myös fysiikkaan. Itse uskon että positiivuus ja ennakkoluulottomuus ovat kantavia voimia myös pidemmälle.
Kuinkahan äkäinen olisit, jos et saisi useita päivittäin?