Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
101/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä täytyy ottaa omaakin vastuuta. Esim. ratsastessa pystyy hyvin päättämään kulman ja tahdin itse! Joskus parikymppisenä, kun olin ujompi ja epävarmempi, ajattelin etten voi saada orgasmia yhdynnässä. Vasta sitten, kun tunsin paremmin oman kroppani ja sain itsevarmuutta, alkoi sekin homma toimia. 

Vierailija
102/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mun edellisen kommentin poisti Finsex tutkimustaen lainauksista? Kaikkea sontaa ja toisten haukkumisia saa kyllä kirjoittaa, muttei asiaa. 

Finsex tutkimuksen mukaan klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Näitä on kolmasosa naisista.  " Näiden tietojen perusteella klitoris ei ole naisten orgasmeissa niin hallitseva asia kuin aihepiirin keskusteluissa on esitetty."

Siten täällä klitoriksen autuaaksi tekemisen hekuttaminen lienee kirjoittajallekin aiheuttanut yhdyntäorasmien saamisen vaikeuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla kyllä itsetunto noussut sen jälkeen kun ruvettiin nakurannoilla käymään.

Vierailija
104/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä täytyy ottaa omaakin vastuuta. Esim. ratsastessa pystyy hyvin päättämään kulman ja tahdin itse! Joskus parikymppisenä, kun olin ujompi ja epävarmempi, ajattelin etten voi saada orgasmia yhdynnässä. Vasta sitten, kun tunsin paremmin oman kroppani ja sain itsevarmuutta, alkoi sekin homma toimia. 

Järjenääntä on aina mukava kuunnella.

Vierailija
105/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mun edellisen kommentin poisti Finsex tutkimustaen lainauksista? Kaikkea sontaa ja toisten haukkumisia saa kyllä kirjoittaa, muttei asiaa. 

Finsex tutkimuksen mukaan klitorikseen liikaa keskittyvät naiset kärsivät yhdyntäorgasmien puutteesta. Näitä on kolmasosa naisista.  " Näiden tietojen perusteella klitoris ei ole naisten orgasmeissa niin hallitseva asia kuin aihepiirin keskusteluissa on esitetty."

Siten täällä klitoriksen autuaaksi tekemisen hekuttaminen lienee kirjoittajallekin aiheuttanut yhdyntäorasmien saamisen vaikeuksia. 

Joku palstan hiekka pildeistä tekee tätä jatkuvasti. Kaikki mikä ei sovi heidän pirtaansa, pitää poistaa.

Vierailija
106/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku palstan hiekka pildeistä tekee tätä jatkuvasti. Kaikki mikä ei sovi heidän pirtaansa, pitää poistaa.

Joo olen huomannut. Jos joku on saanut paljon yhdyntäorgasmeja ja niistä mainitsee katoaa aika nopeasti bittiavaruuteen. Sama juttu muutenkin jos jollain on ollut oikein antoisa seksielämä. 

Vierailija
107/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen huomannut. Jos joku on saanut paljon yhdyntäorgasmeja ja niistä mainitsee katoaa aika nopeasti bittiava

Katkeruutta ja kateutta on niin monenlaista.

Vierailija
108/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tällaista? Minä en saa enkä ole sitä ongelmaksi ajatellut. Mitä väliä sillä on mitä joku tuntematon mies tai nainen siitä ajattelee? Vain sillä on väliä miten oman kumppanin kanssa menee, niin itse ajattelen. Hyvin on mennyt omalla kohdalla. Jos ei minusta pidetä sellaisena kuin olen on suhde mielestäni parempi lopettaa. Se on ihan ok jos ei tykkää naisesta joka ei saa yhdynnästä. Täytyy etsiä toinen sitten.

Vierailija
109/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli pitkään yhdyntäorgasmit hakusessa. Ajattelin kuten sinä, että en vain voi saada niitä yhdynnässä. Nyt onnistuu hyvin. Ratsastaessa ja myöskin lähärissä pystyy hyvin stimuloimaan klitorista hankaamalla sitä miestä vasten. Ennen yhdyntää kiireetöntä sormetusta ja suuseksiä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
110/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että normaalia. Anatomiset tekijät vaikuttaa, mutta orgasmin saamista yhdynnässä voi myös opetella. Jos tarpeeksi pitkäjänteisesti harjoittelee saattaa onnistua, tai sitten ei.

Vierailija
111/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tääll dissata kaluja?

Vierailija
112/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormista on vain haittaa.

Vierailija
113/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tääll dissata kaluja?

Lue aloitus uudestaan. Ehkä ymmärrät.

Vierailija
114/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök. ällöttävä ketju. Naisille zemppiä.

Vierailija
115/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nautinnon antamisesta ja tuottamisesta ja sekin on tietenkin tavallaan osin myös itsekäs motiivi. Jos nainen toistuvasti/jatkuvasti ei nauti ja kiihotu niin paljon, että saa orgasmin, niin seksi jää itselle epätyydyttäväksi kokemukseksi. Ja kyllä, käytän kaikki mahdollisia ja mahdottomia lähestymistapoja ja konsteja mitä nainen vain osaa pyytää tai saattaa tarvita. Ja välillä voi ihan hyvin jäädä saamatta, en painosta saamiseen. Mutta jos homma ei toimi, niin tilanne on itselle ikävä. En haluaisi jatkaa suhdetta sellaisen naisen kanssa. Olen pahoillani niiden naisten puolesta, jota tämä loukkaa, mutta tämä on rehellinen totuus.

Vierailija
116/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokemus mikä minulla on, niin näyttäis siltä,että noita klitorisorkkuja nyt saa naiselle annettua ihan lähärissä kun naisella on reidet yhdessä ja peniksellä vetelee niin, että klitoris saa hyvän kosketuksen. Mutta tuo g-pisteorkku on vähän enemmän aikaa vievä. Sitten kun se tulee, niin nainen on hurmiossa. Tottakai nainen täytyy aina hyvin esilämmittää ja seurata mitä nainen miettii ,kauppalistaa,uusia verhoja, vai onko itse asiassa mukana. 

Vierailija
117/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Tosi oksettavaa puhua naisista, jotka ei saa orkkua. Ottaako koville?

Vierailija
118/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee mielestäsi ketjusta ällöttävän? Pitäisikö koko aihe painaa piiloon ja antaa naisten kuvitella, että sillä ei ole mitään merkitystä? No kun sillä on.

Vierailija
119/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee mielestäsi ketjusta ällöttävän? Pitäisikö koko aihe painaa piiloon ja antaa naisten kuvitella, että sillä ei ole mitään merkitystä? No kun sillä on.

Olen eri, mutta ei minusta kysymys ole aiheesta, vaan siitä miten rumasti siitä puhutaan.  Asiallinen keskustelu on ok.

Vierailija
120/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei minusta kysymys ole aiheesta, vaan siitä miten rumasti siitä puhutaan.  Asiallinen keskustelu on ok.

No mikä on sinun asiallinen mielipiteesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan