Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
81/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhaahaa..

Vierailija
82/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ja niiden seurauksena piuha poikki kriittisestä kohdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertopirkko saa vain suristimella ja itse räpläämällä. Surullista. Onnellisia ovat nämä harvat oikeat naiset, jotka saa orkun miehen kanssa ihan standardiyhdynnässäkin.

Vierailija
84/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pirkoista ei saa suristimellakaan, pahnanpohjimmaiset 🤣🤣

Vierailija
85/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen = menstruoiva, miehen kanssa avioliitossa elävä, alatiesynnyttävä nainen. Muita oikeita naisia ei ole.

Vierailija
86/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."

siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.

Ja sanoin se vain koska noin kirjoitti joku mies.

Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.

Miten sä rumana naisena voit sanoa noin?

Vierailija
87/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."

siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.

Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.

Puhun miehenä ihan omasta kokemuksestani. Kauneimmat naiset on sängyssä kaikkein surkeimpia. 

Vierailija
88/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan hassumman näköinen, saan paljon todella positiivista palautetta ulkonäöstäni ja olen iloinen siitä, että minua pidetään surkeana sängyssä. Toivottavasti pysytte loitolla jatkossakin :)

Aika jännä törmätä tällaiseen keskusteluun todellakin. En ole ikinä tullut sheimatuksi irl kenenkään miehen taholta. 

Vierailija
89/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnat kuuluu järveen.

Vierailija
90/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt naiseen joka ei saa orgasmia..kyllä kaikki on mua kiitelleet jotka tajuissaan on selvinneet.

Näin se vaan menee..

Vierailija
91/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee kun nainen saa hyvän orkun. Haluan usein katsella naisen pillua kun se laukeaa. Makee näky.

Vierailija
92/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Hupatat.

Miksi yksikään mies haluaisi rakastella naista joka on hänen mielestään ruma??

Vähän nyt on kyseenalainen tuo sinun lausuntosi. Sitäpaitsi ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa..

Vierailija
93/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee kun nainen saa hyvän orkun. Haluan usein katsella naisen pillua kun se laukeaa. Makee näky.

Kalusi ei silloin olekkaan pillussa.

Vierailija
94/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt naiseen joka ei saa orgasmia..kyllä kaikki on mua kiitelleet jotka tajuissaan on selvinneet.

Näin se vaan menee..

Kovimmat panomiehet löytyy vauvapalstalta.

Vierailija
95/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarviikkaan sen jälkeen on kiva työtyä sisään kosteaan pilluun.

Vierailija
96/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä rum

Tiedoksi vaan sullekin, että oikein kauniiden ja rumien naisten väliin mahtuu aika paljon naisia. Kokeile nyt vaikka sellasta.

Vierailija
97/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista ylipäätään nauttia pelkästä yhdynnästä, penetraatiosta ilman orgasmia?

Vierailija
98/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esim. paremilla nakurannoilla ollaan naitu muitten nähden eikä silloin olla vedetty loppuun asti, nautinto haettu silloin vain jännityksestä ja se toimii.

Vierailija
99/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan okei, mutta kyseinen nainen ei ole minua varten. Itsetuntoni ei kestäisi sitä, kun en tuntisi itseäni riittävän halutuksi.

Vierailija
100/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalusi ei silloin olekkaan pillussa.

olekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan