Salaliittoteoreetikot eivät enää rokotuta lapsiaan edes tavallisilla rokotteilla
Kommentit (226)
Iik jos tubi lähtee nyt liikenteeseen. Vahingoniloinen? Not, mut hieman on ärsyttänyt eräs vouhotus ja ymmärrän jos hörhöt vierastaa enemmän rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Hirveät aggressiot päällä rokotetuilla. Onko ne altistuneet jollekin säitelylle tjsp vai mikä aiheuttaa tuollaista katkeruutta ja vihaa. Jokin aivojen toiminnallinen ongelma
Kannattaa miettiä ensin, miten paljon antivaxxerit ovat käyneet lataamossa (esim Kivivuori) ja vasta sitten heitellä moista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan heillä hopeavesi, se auttaa vaivaan kuin vaivaan.
Hopea on kemianteollisuudessa yleisesti käytetty katalyytti, jota käytetään lukuisien tuotteiden raaka-aineena ja sellaisenaan esimerkiksi sairaalavälineiden desinfioinnissa.
Juu, käytetään vetyperoksidiakin desinfioinnissa, mutta en mä sitä joisi kyllä. Nuo argumentit on aika heikkoo kamaa.
Edistynyttä haavanhoitoa hopeasidoksilla
Hopeasidokset ovat haavanhoitotuotteita, joilla hallitaan mikrobikuormaa akuuteissa ja kroonisissa haavoissa. Hopeaa käytetään erilaisissa muodoissa haavasidoksissa.
Juu ja puhdistettua bensaa käytetään kans putsaamiseen, mutta en minä sitä jois
Juomaveden puhdistuksessa käytetään aika yleisesti hopeaa.
Sinä 90. Tuo on jo niiin vanhaa tietoa, kaikki tuon tiedämme. Katsos tiede menee eteenpäin. Sinäkö vaadit, että rokotetaan iiiisolla neulalla, vaikka pienemmät on keksitty? Tai paikataan hammas amalgamilla, kun 70- luvulla se oli kova juttu?
Onko Valnevan rokote perinteinen vai perinteisempi. Sellaisestakin on ollut luettavissa jossain netissä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko tätä oikeasti ihmetellä? Minulla ainakin on luotto mennyt rokotevalmistajiin ja ylipäätään viranomaisiin. Te, jotka täällä ilkutte asiaa, tiedättekö edes, ettei korona"rokote" ole mikään perinteinen rokote?! Ennen vanhaan rokotteet valmistettiin käyttämällä heikennettyjä tai tapettuja taudinaiheuttajia. Korona-rokotteessa ei näin ole. Ihan itse voitte käydä lukemassa asian THL:n sivuilta. Suora lainaus sieltä:
"Rokotteessa ei ole koronatautia aiheuttavaa SARS-CoV-2 -virusta eikä edes sen osasia. Sen sijaan rokote sisältää lähetti-RNA:ta, joka sisältää elimistölle ohjeet koronaviruksen pintaproteiinin eli niin kutsutun piikkiproteiinin valmistamiseen."Aikamoista noidan oppipoikana olemista, sanoisin. Lykkyä tykö kaikki rokotetut. Aika näyttää kuinka käy, ja koska kehonne lakkaa tuottamasta tuota sinne koodattua piikkiproteiinia.
Ja sinä osaat tietenkin solutbiologian, vasta-aineopin jne tuosta vaan kun kommentoit noin asiantuntevasti. Varmaan näemme sinut Nobel-palkintojen jaossa seuraavan kerran
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko tätä oikeasti ihmetellä? Minulla ainakin on luotto mennyt rokotevalmistajiin ja ylipäätään viranomaisiin. Te, jotka täällä ilkutte asiaa, tiedättekö edes, ettei korona"rokote" ole mikään perinteinen rokote?! Ennen vanhaan rokotteet valmistettiin käyttämällä heikennettyjä tai tapettuja taudinaiheuttajia. Korona-rokotteessa ei näin ole. Ihan itse voitte käydä lukemassa asian THL:n sivuilta. Suora lainaus sieltä:
"Rokotteessa ei ole koronatautia aiheuttavaa SARS-CoV-2 -virusta eikä edes sen osasia. Sen sijaan rokote sisältää lähetti-RNA:ta, joka sisältää elimistölle ohjeet koronaviruksen pintaproteiinin eli niin kutsutun piikkiproteiinin valmistamiseen."Aikamoista noidan oppipoikana olemista, sanoisin. Lykkyä tykö kaikki rokotetut. Aika näyttää kuinka käy, ja koska kehonne lakkaa tuottamasta tuota sinne koodattua piikkiproteiinia.
Mitähän sitten olis sanottu, jos rokotteessa olisi todella ollut koronavirusta? Sekö ois ollut hyvä juttu?
Jos rokottamattomat alkavat levittää jo lähes hävinneitä kulkutauteja, niin pitäisi tuomita kuolemantuottamuksesta, kun joku lapsi kuolee heidän takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko yhtään että toistat jotain jenkkien antivakserisivun propagandaa? Jos nuo ovat omia ajatuksiasi / tutkimuksesi tuloksia, tuskin raportoisit niitä missään AV-palstalla vaan niistä kohistaisiin ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä osa
Sanopa muuta. Kun eihän nää poloiset edes ymmärrä, mikä on piikkiproteiini!! Mutta kun siinä on sana "piikki", hui!! Ois pitänyt käyttää sanaa" pumpuliproteiini" tai jotain. Kehtolauluhattaravauvanposkiproteiini.
Vierailija kirjoitti:
Jos rokottamattomat alkavat levittää jo lähes hävinneitä kulkutauteja, niin pitäisi tuomita kuolemantuottamuksesta, kun joku lapsi kuolee heidän takiaan.
Tämä! Ja vahingonkorvaukset omaisille!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perehtyä lisää. T. Tutkija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopea on kemianteollisuudessa yleisesti käytetty katalyytti, jota käytetään lukuisien tuotteiden raaka-aineena ja sellaisenaan esimerkiksi sairaalavälineiden desinfioinnissa.
Juu, käytetään vetyperoksidiakin desinfioinnissa, mutta en mä sitä joisi kyllä. Nuo argumentit on aika heikkoo kamaa.
Hopean historiallinen käyttö vedenpuhdistuksessa ja säilönnässä
Hopean käyttäminen vedenpuhdistukseen on melko yksinkertaista ja ollut käytössä jo tuhansia vuosia.
Hopeankäytön toimintaperiaate vedenpuhdistuksessa
https://vedenpuhdistaminen.com/hopean-kaytto-vedenpuhdistamisessa/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopean historiallinen käyttö vedenpuhdistuksessa ja säilönnässä
Hopean käyttäminen vedenpuhdistukseen on melko yksinkertaista ja ollut käytössä jo tuhansia vuosia.
Hopeankäytön toimintaperiaate vedenpuhdistuksessa
https://vedenpuhdistaminen.com/hopean-kaytto-vedenpuhdistamisessa/
Edelleenkin: se, että jotain ainetta käytetään menestykkäästi johonkin, ei tee siitä kelpoa toiseen tarkoitukseen.
Surullista, kun moni luulee jonkin piikkien sisältävän rokotteet. He eivät halua piikkejä. Olen saanut paljon rokotteita eikä yksikään ole ollut piikissä. Suurin osa rokotteista minulle on annettu injektiona lihakseen. Yhden olen saanut suuhun sokeripalassa. Ymmärtääkseni joissakin paikoin lapset saavat koronarokotteet suun kautta tai nenäsuihkeina.
Mitens se nenäsuihke juttu. Onx löytynyt vielä rahoittajaa sille hankkeelle
Vierailija kirjoitti:
Mitens se nenäsuihke juttu. Onx löytynyt vielä rahoittajaa sille hankkeelle
Coldisept, NanoSilver nenäsuihke, 20 ml, nanokolloidinen hopea
Merkki: Alpen Pharma
Et varmaankaan tarkoita tätä?
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa piikkejä, tulee DNA muutoksia ja muita vammoja kuten narkolepsiaa.
Höpsistä
Vierailija kirjoitti:
Kantsis varmaan miettiä miks luottamus on menetetty?
Samasta syystä kuin luotto demokratiaan on mennyt. Siksi että on luettu Q-aanonin sivuja ja muuta syvemmän pään tekstejä. Luottamusta jää enää vain folioon.
Eipä sitten ihme että että taudit kiertää. ONneksi on edes itsellä nuo rokotteet. Lapselle on myös laitettu.
Juu ja puhdistettua bensaa käytetään kans putsaamiseen, mutta en minä sitä joisi.