Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaliittoteoreetikot eivät enää rokotuta lapsiaan edes tavallisilla rokotteilla

Vierailija
12.11.2023 |

Sitten ihmetellään kun tavataan taas tuhkarokkoa ja tuberkuloosia.

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankohan luotan, THL:n erikoistuneisiin lääkäreihin vai palstan nimettömään "löysin ohjeen netistä" eksperttiin?

Vierailija
222/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkarokko on sitten Weffin ja Sorosi vika. 5G torneja unohtamatta. 

Mikä on peruskoulun jälkeinen koulutustasosi?

Mikä sun nimi on? Ilmoitan sut elämän kouluun jossa sun pitää itse hankkia tieto. 

Kuulut siis siihen salaliittoteoreetikko-porukkaan, joka kuvittelee omilla tutkimuksillaan hankkivansa tiedot rokotteista ja immunologiasta ilman minkäänlaista pohjakoulutusta. 

Yliopistoelämä ei tee sua autuaaks, se ei auta tässä yhtään. Koita käyttää aikaa tähän asiaan ja tutkia itse tai anna asian olla.

Yliopistoelämällä tarkoittanet korkeakouluopintoja. Ilman niitä on kyllä erittäin vaikeaa saada riittävää ja oikeaa tietoa ja ymmärrystä noinkin vaativista asioista. Osalla vähemmän koulutetuista on hiukan vääristynyt käsitys omista kyvyistään. Esim. se rakennusinsinööri, joka tekee rokotetutkimusta omassa autotallissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain. Lapsena minulla oli jokaisen rokotuksen jälkeen influenssa ja teininä minut pakotettiin hpv rokote tutkimukseen jonka jälkeen minulle tuli autoimmuunisairaus.

Influenssa on virussairaus, joka esiintyy epidemioina, eikä yksittäisen ihmisen reaktiona rokotteisiin.

Jännä että ainoat influenssat jotka olen läpikäynyt ovat tulleet rokotusten jälkeen aina.

Sekoitat influenssan ja flunssan.

Rokotusten jälkeen moni oirehtii jotenkin, ihan sama mikä rokotus. Itselläni kipeytyy pistoskohdan puoleinen käsi. Punkkirokotuksen jälkeen oli lisäksi päänsärkyä.

Vierailija
224/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaankohan luotan, THL:n erikoistuneisiin lääkäreihin vai palstan nimettömään "löysin ohjeen netistä" eksperttiin?

Luota itseesi. Pystyt siihen. Ota selvää ITSE!

Vierailija
225/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli tällä arvostetulla tutkijavaareja mielenkiintoisia ne spermatutkimukset.  Rokotetuilla ei enää siittiöitä ole.   Häntä suitsutetaan etevempänä kuin virologit sun muut lääketieteen tutkijat.

Sit yks , tais olla luomuravintolan keittiössä töissä,  esitteli tutkimuksiaan, kotimikroskoopilla,  rokottamattoman veri ja toinen rokotetun veri.  Jostain oppikirjasta otettu,  kuolleen verinäyte se toinen

Vierailija
226/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat rokotteet antavat immuniteetin, mutta koronarokotteet eivät anna immuniteettia eli eivät estä koronaa tarttumasta tai tartuttamasta, niin sen vuoksi koronarokote ei ole oikea rokote.