Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaliittoteoreetikot eivät enää rokotuta lapsiaan edes tavallisilla rokotteilla

Vierailija
12.11.2023 |

Sitten ihmetellään kun tavataan taas tuhkarokkoa ja tuberkuloosia.

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille tuli kammo. Sairauksiin pitäisi olla myös joku toimiva vanha lääkitys, jos ei ole katsotaan sitten uudelleen piikkejä ja mitä ne sisältävät. 

Esim. Covid-rokotteiden sisältö on aivan tarkkaan tiedossa ja eri maissa terveysviranomaiset myös tarkistavat asian. Sisältö on löydettävissä ihan netistäkin. Eri asia on tietysrti ymmärtääkö maallikko jotain asiasta.

Vierailija
202/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkarokko on sitten Weffin ja Sorosi vika. 5G torneja unohtamatta. 

Mikä on peruskoulun jälkeinen koulutustasosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsis varmaan miettiä miks luottamus on menetetty?

Kerro sinä, kun minulle ei tule mitään mieleen. Minä kyllä luotan tiedemiehiin ja tieteeseen.

Vierailija
204/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Koronarokote on aivan eri asia kuin traditionaaliset rokotteet. Tosin taitavat nyt muuttaa kaikki rokotteet mrna-rokotteiksi? Ja Gates suunnittelee nyt, että kaikkiin satoihin syöpiin kehitetään mrna-rokotteet, joten aikamoisia piikkityynyjä meistä tehdään. Tosin Gates ei ole omia lapsiaan rokottanut edes traditionaalisilla rokotteilla.

Tarkennatko vielä, miten koronarokotteen periaate eroaa vanhemmista rokotteista. Ja ihan vaan tiedoksi: Gatesilla ei ole mitään tekemistä rokotesuunnittelun kanssa. Siinä on ihan omat asiantuntijansa ja Gatesilla ei sellaista koulutusta ole. Eihän se Gates ja Soros joka ainoassa asiassa voi olla mukana. Tokki rahoittavat monia hyviä hankkeita.

Vierailija
205/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omat päätöksensä.

Se että ei halua myrkyttää lapsiaan ei ole keltään pois.

Tässä ketjussa ei puhuta myrkyistä vaan rokotteista. Se, että  ilman lääketieteellistä perustetta jättää lapsensa ilman rokotteita, on pois sekä rokottamattomalta lapseltasi että kaikilta muilta lapsilta. Joitakin lapsia ei voi rokottaa, mutta kaikki muut lapset rokotetaan. Siksi, että laumasuoja suojaa kaikkia lapsia

Rokottaisitko lapsesi jos tietäisit hänen todnäk saavan vakavan rokotehaitan? Ihan vaan siksi, että tuntemattomat ihmiset tullsivat tyytyväisiksi? On siinäkin vanhempi sitten.

En tietenkään rokottaisi, mutta minäpä tiedän, että ilman rokotusta lapsen riskit vakavaan tautiin tai kuolemaan ovat moninkertaiset rokotettuihin verrattuna. Maailmassa on rokotuksia annettu jo kymmeniä vuosia miljardeja pistoksia ja tiedetään tasan tarkkaan niiden hyödyt ja haitat.

Vierailija
206/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain. Lapsena minulla oli jokaisen rokotuksen jälkeen influenssa ja teininä minut pakotettiin hpv rokote tutkimukseen jonka jälkeen minulle tuli autoimmuunisairaus.

Vierailija
207/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain. Lapsena minulla oli jokaisen rokotuksen jälkeen influenssa ja teininä minut pakotettiin hpv rokote tutkimukseen jonka jälkeen minulle tuli autoimmuunisairaus.

Mahdatkohan tietää, että erilaisia autoimmuunisairauksia on tullut ihan yhtä monelle rokottamattomalle. Et taida ymmärtää syy-seuraussuhteita.

Vierailija
208/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille tuli kammo. Sairauksiin pitäisi olla myös joku toimiva vanha lääkitys, jos ei ole katsotaan sitten uudelleen piikkejä ja mitä ne sisältävät. 

Esim. Covid-rokotteiden sisältö on aivan tarkkaan tiedossa ja eri maissa terveysviranomaiset myös tarkistavat asian. Sisältö on löydettävissä ihan netistäkin. Eri asia on tietysrti ymmärtääkö maallikko jotain asiasta.

AstraZeneca: chimpanzee adenovirus, genetically modified human embryonic kidney, genetically modified organisms, polysorbate 80... ottakaa sitä piikkiä nyt piikkisiat.

Vierailija
209/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun nimi on? Ilmoitan sut elämän kouluun jossa sun pitää itse hankkia tieto. 

Vierailija
210/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa on virussairaus, joka esiintyy epidemioina, eikä yksittäisen ihmisen reaktiona rokotteisiin.

Vierailija
211/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n mukaan syksyn koronaviruksen valtamuunnos on omikronin XBB-alalinja E G.5.

Vierailija
212/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssa on virussairaus, joka esiintyy epidemioina, eikä yksittäisen ihmisen reaktiona rokotteisiin.

Jännä että ainoat influenssat jotka olen läpikäynyt ovat tulleet rokotusten jälkeen aina.

Vierailija
213/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun nimi on? Ilmoitan sut elämän kouluun jossa sun pitää itse hankkia tieto. 

Ilmeisesti et ole käynyt edes peruskoulua loppuun. VKK-apukoululaisten keskuudessa varsin yleinen koulupohja.

Vierailija
214/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihinkin muihinkin myrkkypiikkeihin on laitettu 5 G ajatustenkontrollointia.

Sitä on myös maidossa ja paremmissa leivissä.

Herkuttelijoille tiedoksi, että myös suklaat käsitellään, myös edellä mainittujen vegaaniset, sokerittomat ja sekä gluteenittomat vaihtoehdot.

Lähinnä lantussa ei vielä ole, mutta sekin on vain ajan kysymys.

Tomaatissa on 4G.

Vierailija
215/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selvittää miksi K-rokotteen sisällön analysointi on mm. Suomessa täysin kielletty?

Miten niin on täysin kielletty?

Ei se tietenkään ole. Rokotteiden sisältö on täysin selvillä ja viranomaiset myös tarkistavat rokote-eriä Suomessakin.

Vierailija
216/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteissa ja puudutusaineissakin on nykyään 5G mielenhallintaa.

Ja ilmeisesti myös maitotuotteisiin lisätään 4Gtä. Vai mitä mieltä olet?

Vierailija
217/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AstraZeneca: chimpanzee adenovirus, genetically modified human embryonic kidney, genetically modified organisms, polysorbate 80... ottakaa sitä piikkiä nyt piikkisiat.

Tekstisi osoittaa, ettet ymmärrä hölkäsen pöläystä rokotteista. 

Vierailija
218/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut siis siihen salaliittoteoreetikko-porukkaan, joka kuvittelee omilla tutkimuksillaan hankkivansa tiedot rokotteista ja immunologiasta ilman minkäänlaista pohjakoulutusta. 

Vierailija
219/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten tulevaisuudessa kieltäytyä myös seuraavan sukupolven syöpähoidoista ja -lääkkeistä. Ne kun tulevat pohjautumaan aivan samankaltaiseen teknologiaan kuin uudet rokotteet. Parempi turvautua luontaistuotteisiin ja rukouskokouksiin kuin saada pätevää hoitoa. 

Vierailija
220/226 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut siis siihen salaliittoteoreetikko-porukkaan, joka kuvittelee omilla tutkimuksillaan hankkivansa tiedot rokotteista ja immunologiasta ilman minkäänlaista pohjakoulutusta. 

Yliopistoelämä ei tee sua autuaaks, se ei auta tässä yhtään. Koita käyttää aikaa tähän asiaan ja tutkia itse tai anna asian olla.