Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako reseptin uusiminen 8 ARKIpäivää?

Vierailija
24.04.2023 |

Laitoin reseptit Omakannan kautta uusintaan jo toissasunnuntaina eli tänään tuli 8 vrk eikä niitä ole uusittu. Lasketaanko tuo 8 vrk sittenkin arkipäivien mukaan jolloin saisin sen vasta keskiviikkona? Siis vkonloppua ei lasketa mukaan (la ja su)?

Ei ole tullut mitään viestiä edes reseptikeskuksen kautta vieläkään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, arkipäiviä tarkoitetaan. Kukapa niitä viikonloppuna olisi tk:ssa uusimassa.

Vierailija
2/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soteko tämän teki että unohdetaan uusinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeammin saat reseptin uusittua jos laitat viestiä terveydenhoitajalle Maisan kautta. Siis jos sulla on kiire, eikä lääkkeitä ole.

Vierailija
4/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, arkipäiviä tarkoitetaan. Kukapa niitä viikonloppuna olisi tk:ssa uusimassa.

Joo tiedän, mutta kun Omakanta kirjaa uusimispyynötpäivämäärän systeemiinsä niin eikös se siitä aleta laskea vaikka tekisi uusinnan sunnuntaina? Ei mulla ole koskaan kestänyt näin kauaa. ap

Vierailija
5/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina reseptit uusittu 2-3 arkipäivässä. 

(Itä-Hki)

Vierailija
6/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeammin saat reseptin uusittua jos laitat viestiä terveydenhoitajalle Maisan kautta. Siis jos sulla on kiire, eikä lääkkeitä ole.

Mikä on Maisa?

Vierailija
7/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni verenpainelääkkeestä resepti tyhjäksi ja lääkkeet loppuivat (oma moka). Uusiminen kesti kymmenen päivää ja meinasi olla paineiden kanssa oleminen...

Vierailija
8/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten aikaisemmin tajunnut uusia reseptiä.

Vierailija
9/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Maisa?

Googleta

Vierailija
10/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun ei ole uusittu (ollut kai liikaa lääkettä jäljellä) niin mulle on tullut vkossa viesti Reseptikeskuksesta että ei ole uusittu.

Vierailija
11/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni verenpainelääkkeestä resepti tyhjäksi ja lääkkeet loppuivat (oma moka). Uusiminen kesti kymmenen päivää ja meinasi olla paineiden kanssa oleminen...

Miten voi kestää 10 vrk kun Omakannassa on tieto, että kestää 8 vrk? Täällä Pirkanmaalla ei nyt kyllä hommat toimi.

Vierailija
12/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Maisa?

Googleta

Ei ole täällä Pirkanmaalla

Vierailija
13/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Maisa?

Googleta

No eikö teillä ole mitään vastaavaa palvelua?

Vierailija
14/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun pankkipäiviä.

Vierailija
15/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten huvittaa aina nämä pk-seudun valopäät, jotka kuvittelevat kaiken olevan joka puolella Suomea kuin heillä.

Vierailija
16/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi miten huvittaa aina nämä pk-seudun valopäät, jotka kuvittelevat kaiken olevan joka puolella Suomea kuin heillä.

Tää sun kommentti auttoi ap:ta kuin kilo paskaa. Varsinainen valopää itse olet.🤪

Vierailija
17/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Maisa?

Googleta

No eikö teillä ole mitään vastaavaa palvelua?

Apteekin kautta voi pyytää laittamaan uusittavaksi, toki se maksaa. Minä joko soitan oman terveyskeskuksen polille ja pyydän uusimaan tai sitten laitan Kannan kautta reseptit uusittavaksi ohjattuna omalle terveyskeskukselle.

ohis

Vierailija
18/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Viikonlopppupäivystyksessä ei ainakaan meillä uusita reseptejä kuin aivan äärimmäisessä äkkitilanteessa tai henkeä uhkaavassa lääkevajeessa.

Vierailija
19/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire, soita. Jos ei voi odotella.

Vierailija
20/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käsittänyt tämän samalla tavalla kuin ap eli että siitä päivästä, kun pyyntö on rekisteröity Kantaan, alkaa laskenta. Mutta olenkin aina saanut noin viikossa reseptit. Ehkä niillä on nyt maanantaina ollut siellä kiire ja huomenna tulee uusinta.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi