Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?
Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!
Kommentit (20481)
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Eihän tuo vastannut ollenkaan aloitukseen kun ei hän edes syö sillä 100 eurolla kuussa vaan käyttää paljon enemmän 🤦🏻. Olisit voinut virkistää keskustelua omalla panostuksella eli mitä SINÄ ITSE syöt kun käytät vain sen 100 euroa kuussa?
Olen eri mutta vastasihan tuo aloitukseen. Siinä kysyttiin syökö täällä joku 100€/kk ja tää virkistävä tyyppi vastasi että hänen siskonsa syö, joka syö vaan puuroa ja leipää, mutta ei itse pysty. Varsinkin kun käy baareissa ja juo kalliita viinejä.
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Kiusa se on pienikin kiusa
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Eihän tuo vastannut ollenkaan aloitukseen kun ei hän edes syö sillä 100 eurolla kuussa vaan käyttää paljon enemmän 🤦🏻. Olisit voinut virkistää keskustelua omalla panostuksella eli mitä SINÄ ITSE syöt kun käytät vain sen 100 euroa kuussa?
Olen eri mutta vastasihan tuo aloitukseen. Siinä kysyttiin syökö täällä joku 100€/kk ja tää virkistävä tyyppi vastasi että hänen siskonsa syö, joka syö vaan puuroa ja leipää, mutta ei itse pysty. Varsinkin kun käy baareissa ja juo kalliita viinejä.
Epäilen että tää ihminen tietää tarkasti mitä siskonsa syö päivän aikana ja että se on oikeasti vain tuota puuroa ja leipää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Eihän tuo vastannut ollenkaan aloitukseen kun ei hän edes syö sillä 100 eurolla kuussa vaan käyttää paljon enemmän 🤦🏻. Olisit voinut virkistää keskustelua omalla panostuksella eli mitä SINÄ ITSE syöt kun käytät vain sen 100 euroa kuussa?
Olen eri mutta vastasihan tuo aloitukseen. Siinä kysyttiin syökö täällä joku 100€/kk ja tää virkistävä tyyppi vastasi että hänen siskonsa syö, joka syö vaan puuroa ja leipää, mutta ei itse pysty. Varsinkin kun käy baareissa ja juo kalliita viinejä.
Epäilen että tää ihminen tietää tarkasti mitä siskonsa syö päivän aikana ja että se on oikeasti vain tuota puuroa ja leipää...
Saa sillä satasella muutakin ruokaa. Sinä et voi ainakaan tietää mitä hänen siskonsa syö.
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Ei, vaan kehuit ei satasella saa syötyä-viestiä virkistäväksi.
Sanoin samantapaisesti, en identtisesti.
Satasella saa syötyä, kohtalaisen monipuolisestikin, mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa, ei onnistu.
Kiusa se on pienikin kiusa
Tänään syödään makaronilaatikkoa. Jauheliha pakastimesta. Teen myös valkosipulileipiä, olivat kova hitti viimeksi. Pakastimesta valmiiksi viipaloitua vaaleaa leipää. Taas kaksi asiaa vähemmän pakastimessa. Olen ehkä vähän liian innostunut pakasteparsakaalista ja pavuista, niitä on taas (ne eivät oikeastaan vähennä pakastimen sisältöä, kun ostan niitä aina lisää).
Otin palvikinkkupaketin jääkaappiin, siitä saa leivänpäällistä. Kolmas asia pois pakastimesta.
Kiusa se on pienikin kiusa
Ske, mä en koskaan muista ottaa esimerkiksi jauhelihaa tarpeeksi aikaisin sulamaan. Miten sä sen teet? Otatko vaan jäisen kalikan ja alat jotenkin siitä tekemään ruokaa?
Vanha ohjehan on, "että jäähdytä nopeasti, sulata hitaasti".
Kampin Pimu
Eilen kävin Cittarissa ja Lidlissä, ostokset yht. 15,75 euroa. Kukkakaali oli muuten Cittarissa 2e/kg vielä huomiseen asti. Ostin myös appelsiinia 1,4kg, perunaa 1kg, kaalia n 1kg (lidlissä 0,69e/kg), pakasteesta hemapa ja maissia, ruispaloja, soijakastiketta, maapähkinävoita ja savutofua (pakkaus, jossa 2x 180g vain 1,74e).
Tein tänään wokkia, johon tuli tofua vajaa 2 pakettia, puolikas kaali suikaleina ja pakasteesta reilusti parsakaali-kukkakaali- porkkanasekoitusta sekä 3 tyynyä riisinuudeleita, laitoin soijakastiketta ja vähän maapähkinävoita muitten mausteitten lisäksi. Tätä valmistui ainakin neljän päivän edestä. Totesin sitä syödessä, että ei tuo soijakastike ehkä ihan minun mauste taida olla, vaikken sitä kovin paljoa laittanutkaan...
Lisäksi muussasin vähän tofua ja sekoitin oliiviöljyn, maapähkinävoin ja suolan kanssa mössöksi. Tätä voipi käyttää leivän päällä, niin ei tarvitse levitettäkään.
Täällä joku aiemmin parjasi soijaa Amerikasta tuoduksi geenimanipuloiduksi ruuaksi. Tarkistin nyt nuo tofuni, niin molemmissa merkeissä soijapavun alkuperä on EU-maa (kuten kait yleensäkin tofuissa) ja ovat vieläpä luomua vaikka ovatkin Prisman ja Lidlin halvimmat vaihtoehdot, joten eivät ole gmo:ta. Sitä geenimanipuloitua soijaa käytetään käsittääkseni pääasiassa Suomeen tuotavassa eläinten rehussa, ja sitä kautta sitten ihmisille. Jatkan siis hyvillä mielin tofun syömistä 😊.
-Säästäjä
Kampin Pimu kirjoitti:
Ske, mä en koskaan muista ottaa esimerkiksi jauhelihaa tarpeeksi aikaisin sulamaan. Miten sä sen teet? Otatko vaan jäisen kalikan ja alat jotenkin siitä tekemään ruokaa?
Vanha ohjehan on, "että jäähdytä nopeasti, sulata hitaasti".
No, joskus sokea kanakin löytää jyvän, tai muistan ottaa jauhelihan ajoissa sulamaan. Yleensä en. Jäinen jauheliha kyllä sulaa paistinpannullakin, kun vaan kääntelee sitä riittävän usein (tai pitää kannen alla). Tai sen voi laittaa mikroon sulamaan.
Sulatustavalla ei ole väliä muuten kuin jos tekee jotain mureke/puhvi/pulla-ruokaa, jossa se liha pitää olla muotoiluvaiheessa raakaa.
Suuri osa EU-alueelle tuodusta soijarehusta tulee USAsta, ja käytännössä kaikki usalainen soija on geenimanipuloitua (eivät onnistuneet pitämään GMO- ja tavallista soijaa erossa toisistaan, ne on sekoittuneet). Brasilialaisesta soijasta en tiedä, kuin GMOta se on. Käytännössä kaikki elintarvikekäyttöön tuleva soija sen sijaan on Euroopasta ja geenimanipuloimatonta. Sama ongelma jenkeillä on maissinkin kanssa kuulemma.
Kiusa se on pienikin kiusa
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin Cittarissa ja Lidlissä, ostokset yht. 15,75 euroa. Kukkakaali oli muuten Cittarissa 2e/kg vielä huomiseen asti. Ostin myös appelsiinia 1,4kg, perunaa 1kg, kaalia n 1kg (lidlissä 0,69e/kg), pakasteesta hemapa ja maissia, ruispaloja, soijakastiketta, maapähkinävoita ja savutofua (pakkaus, jossa 2x 180g vain 1,74e).
Tein tänään wokkia, johon tuli tofua vajaa 2 pakettia, puolikas kaali suikaleina ja pakasteesta reilusti parsakaali-kukkakaali- porkkanasekoitusta sekä 3 tyynyä riisinuudeleita, laitoin soijakastiketta ja vähän maapähkinävoita muitten mausteitten lisäksi. Tätä valmistui ainakin neljän päivän edestä. Totesin sitä syödessä, että ei tuo soijakastike ehkä ihan minun mauste taida olla, vaikken sitä kovin paljoa laittanutkaan...
Lisäksi muussasin vähän tofua ja sekoitin oliiviöljyn, maapähkinävoin ja suolan kanssa mössöksi. Tätä voipi käyttää leivän päällä, niin ei tarvitse levitettäkään.
Täällä joku aiemmin parjasi soijaa Amerikasta tuoduksi geenimanipuloiduksi ruuaksi. Tarkistin nyt nuo tofuni, niin molemmissa merkeissä soijapavun alkuperä on EU-maa (kuten kait yleensäkin tofuissa) ja ovat vieläpä luomua vaikka ovatkin Prisman ja Lidlin halvimmat vaihtoehdot, joten eivät ole gmo:ta. Sitä geenimanipuloitua soijaa käytetään käsittääkseni pääasiassa Suomeen tuotavassa eläinten rehussa, ja sitä kautta sitten ihmisille. Jatkan siis hyvillä mielin tofun syömistä 😊.-Säästäjä
Tuollanen kokkaussessio olisi ihan fiksua ainakin meilläkin, mutta...
Ei ole tullut mieleen, että voisin tofua käyttää leivänpäällisenä tuollaisena mössönä. Hitsit, pitää sitäkin testata jossain vaiheessa.
Eihän tässä ehdi muuta kuin syödä!
Kiusa se on pienikin kiusa
Kiitos tietoiskusta, Ske! Olen huomannut, että hyvien ruokavarastojen lisäksi sinulla on yllättävän ja ilahduttavan kattava tietovarasto 😁.
-Säästäjä
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin Cittarissa ja Lidlissä, ostokset yht. 15,75 euroa. Kukkakaali oli muuten Cittarissa 2e/kg vielä huomiseen asti. Ostin myös appelsiinia 1,4kg, perunaa 1kg, kaalia n 1kg (lidlissä 0,69e/kg), pakasteesta hemapa ja maissia, ruispaloja, soijakastiketta, maapähkinävoita ja savutofua (pakkaus, jossa 2x 180g vain 1,74e).
Tein tänään wokkia, johon tuli tofua vajaa 2 pakettia, puolikas kaali suikaleina ja pakasteesta reilusti parsakaali-kukkakaali- porkkanasekoitusta sekä 3 tyynyä riisinuudeleita, laitoin soijakastiketta ja vähän maapähkinävoita muitten mausteitten lisäksi. Tätä valmistui ainakin neljän päivän edestä. Totesin sitä syödessä, että ei tuo soijakastike ehkä ihan minun mauste taida olla, vaikken sitä kovin paljoa laittanutkaan...
Lisäksi muussasin vähän tofua ja sekoitin oliiviöljyn, maapähkinävoin ja suolan kanssa mössöksi. Tätä voipi käyttää leivän päällä, niin ei tarvitse levitettäkään.
Täällä joku aiemmin parjasi soijaa Amerikasta tuoduksi geenimanipuloiduksi ruuaksi. Tarkistin nyt nuo tofuni, niin molemmissa merkeissä soijapavun alkuperä on EU-maa (kuten kait yleensäkin tofuissa) ja ovat vieläpä luomua vaikka ovatkin Prisman ja Lidlin halvimmat vaihtoehdot, joten eivät ole gmo:ta. Sitä geenimanipuloitua soijaa käytetään käsittääkseni pääasiassa Suomeen tuotavassa eläinten rehussa, ja sitä kautta sitten ihmisille. Jatkan siis hyvillä mielin tofun syömistä 😊.-Säästäjä
Tuollanen kokkaussessio olisi ihan fiksua ainakin meilläkin, mutta...
Ei ole tullut mieleen, että voisin tofua käyttää leivänpäällisenä tuollaisena mössönä. Hitsit, pitää sitäkin testata jossain vaiheessa.
Eihän tässä ehdi muuta kuin syödä!
Tofusta on tosiaan moneksi! Yritän täällä miettiä ja löytää omaan makuun sopivia leivän päällisiä. Jalotofun sivuilla on pari ohjetta, ja tuo aurinkokuivattu tomaatti -levite menee ainakin ehdottomasti kokeiluun!
https://jalotofu.fi/reseptit/tofutuorejuusto/
-Säästäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti pystyy, varsinkin jos on pihi tai pienikokoinen, niin kuin siskoni, joka ei muuta kuin kaurapuuroa ja ruisleipää syö. Ja ne pystyy just jotka ei saa mitään nautintoa ruoasta. Mutta mä olen semmonen adhd että en edes muista söitkö tunti sitten niin olen koko ajan syömässä. Miehenikin sanoo että syön aivan liikaa :D Ei varmasti riitä 100€ mulla. Varainkin kun juon joka viikonloppu myös kalliita viinejä ja käyn baarissa xD
Virkistävä kirjoitus! Täällä on herneistä keskusteltu viime ajat. Kerrankin kirjoitus joka vastaa aloitukseen. Tervetuloa mukaan!
Eihän tuo vastannut ollenkaan aloitukseen kun ei hän edes syö sillä 100 eurolla kuussa vaan käyttää paljon enemmän 🤦🏻. Olisit voinut virkistää keskustelua omalla panostuksella eli mitä SINÄ ITSE syöt kun käytät vain sen 100 euroa kuussa?
Olen eri mutta vastasihan tuo aloitukseen. Siinä kysyttiin syökö täällä joku 100€/kk ja tää virkistävä tyyppi vastasi että hänen siskonsa syö, joka syö vaan puuroa ja leipää, mutta ei itse pysty. Varsinkin kun käy baareissa ja juo kalliita viinejä.
Epäilen että tää ihminen tietää tarkasti mitä siskonsa syö päivän aikana ja että se on oikeasti vain tuota puuroa ja leipää...
Kyllä itseasiassa tiedän :D Sisko asuu naapurissa ja olen siellä usein lapsenvahtina. Hänen jääkaappinsa, pakastin ja kuivakaapit on tullut tutuksi. Lisäksi ei ole ikinä tykännyt makeasta eli herkuista tai karkista. En ole ikinä edes nähnyt, että sisko söisi juhlissa sipsiä tai popcornia. Hän on myös tosi hoikka kun itse taas olen vähän pyöreämpi. Mutta mä syönkin enemmän enkä ajattele kaloreita kun ne ei kiinnosta :enee ihan liikaa suomaa, sokeria ja rasvaa ja toki se näkyy myös kukkarossa, mutta kaikilla meillä on heikkoutemme ja mulla se on ruoka ja pelikoneet :D
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Ei, vaan kehuit ei satasella saa syötyä-viestiä virkistäväksi.
Sanoin samantapaisesti, en identtisesti.
Satasella saa syötyä, kohtalaisen monipuolisestikin, mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa, ei onnistu.
Ei tarvitse aina nähdä edes vaivaa että onnistuu. Monilla ihmisillä on erilaisia taipumuksia, ja tosiaan yllättävän moni syö tyyliin pelkkää leipää. Jolla korvaa lämpimät ateriat. Tai sitten tekee 7 litran kaaliruoan jota syö viikon putkeen. Ei se vaadi ihan kauheasti vaivaa heittää kaalia ja suolaa kattilaan porisemaan. Enemmän vaivaa olisi ajaa autolla joka päivä Mäkkiin syömään hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Ei, vaan kehuit ei satasella saa syötyä-viestiä virkistäväksi.
Sanoin samantapaisesti, en identtisesti.
Satasella saa syötyä, kohtalaisen monipuolisestikin, mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa, ei onnistu.
Ei tarvitse aina nähdä edes vaivaa että onnistuu. Monilla ihmisillä on erilaisia taipumuksia, ja tosiaan yllättävän moni syö tyyliin pelkkää leipää. Jolla korvaa lämpimät ateriat. Tai sitten tekee 7 litran kaaliruoan jota syö viikon putkeen. Ei se vaadi ihan kauheasti vaivaa heittää kaalia ja suolaa kattilaan porisemaan. Enemmän vaivaa olisi ajaa autolla joka päivä Mäkkiin syömään hampurilaisia.
Entäs se monipuolisuus? Viikko kaalisoppaa on kyllä 90-luvun laihdutusdieetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Ei, vaan kehuit ei satasella saa syötyä-viestiä virkistäväksi.
Sanoin samantapaisesti, en identtisesti.
Satasella saa syötyä, kohtalaisen monipuolisestikin, mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa, ei onnistu.
Ei tarvitse aina nähdä edes vaivaa että onnistuu. Monilla ihmisillä on erilaisia taipumuksia, ja tosiaan yllättävän moni syö tyyliin pelkkää leipää. Jolla korvaa lämpimät ateriat. Tai sitten tekee 7 litran kaaliruoan jota syö viikon putkeen. Ei se vaadi ihan kauheasti vaivaa heittää kaalia ja suolaa kattilaan porisemaan. Enemmän vaivaa olisi ajaa autolla joka päivä Mäkkiin syömään hampurilaisia.
Entäs se monipuolisuus? Viikko kaalisoppaa on kyllä 90-luvun laihdutusdieetti.
Mä teen usein näin. Teen sunnuntaina 2 eri ruokaa joita syön 5-6 päivää putkeen. Kaalikeitto on hyvä, laitan siihen jauhelihaa, kaalia, porkkanaa ja sipulia. Pastaa en usein syö vaikka halpaa onkin, joku makaroonilaatikko on omaan makuuni liian lapsellinen. Mutta esimerkiksi borchkeitto, kasvispihvit ja kana-wok on hyviä. Joitain päivinä voin ihan hyvin syödä pelkkää mikropuuroa ja leipää, jos ei jaksa mennä kauppaan tai ei huvita kokkailla. Halvat pussikeitot kans näppäriä ja annoksen hinnaksi tulee 0,30€. Ei toki ole kovinkaan täyttäviä, mutta on hyviä. Esim. Herkkusienikeitto, katkarapukeitto ja sipulikeitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mielenkiintoista, että jonkun mielestä piristävät kirjoitukset ovat niitä, joissa nimenomaan selitetään, että ei onnistu satasella syöminen, ei.
Mulla on myös varastojen tyhjentämisproggis käynnissä. Tähän aikaan vuodesta nyt pitäisikin alkaa tulla lovi pakastimiin... Saa nähdä, mitä huomenna keksin ruuaksi!
Eli sinustakin on mielenkiintoista. Miksi ?
Samantyyppisesti mielenkiintoista kuin se, että Trump päätti hyökätä Iraniin juuri silloin, kun alkoi tulla esiin Esptein-tietoja Trumpista.
Mielenkiintoisia yhteensattumia ajallisesti, sanoisin.
Eli minä johdattelin herne keskustelusta johonkin muuhun samantyyppisesti kun Trump. Kyllä, mielenkiintoisia yhteensattumia😂
Ei, vaan kehuit ei satasella saa syötyä-viestiä virkistäväksi.
Sanoin samantapaisesti, en identtisesti.
Satasella saa syötyä, kohtalaisen monipuolisestikin, mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa, ei onnistu.
Ei tarvitse aina nähdä edes vaivaa että onnistuu. Monilla ihmisillä on erilaisia taipumuksia, ja tosiaan yllättävän moni syö tyyliin pelkkää leipää. Jolla korvaa lämpimät ateriat. Tai sitten tekee 7 litran kaaliruoan jota syö viikon putkeen. Ei se vaadi ihan kauheasti vaivaa heittää kaalia ja suolaa kattilaan porisemaan. Enemmän vaivaa olisi ajaa autolla joka päivä Mäkkiin syömään hampurilaisia.
Entäs se monipuolisuus? Viikko kaalisoppaa on kyllä 90-luvun laihdutusdieetti.
Jos laihduttaisin en kyllä söisi kaalisoppaa. Puolittaisin vain kaikki annokseni ja söisin siis vähemmän. Esim. Aamulla söisin puolikkaan leivän ja puolikkaan omenan. Muuten saattaa mennä vatsa ja mieli sekaisin jos jotain liian radikaalia aikoo. Tosi moni suomalainen syö muuten aivan järkyttävän kokoisia annoksia, joita pitää itse aivan normaaleina. Sitten valitetaan vatsaongelmia ja kakka lentää ja syödään taas parin tunnin päästä. Ikävä kyllä vatsa on sitten ruma ja iso. Sinne se ylimääräinen rasva kerääntyy.
Hahaa, vai on sitä menossa varastontyhjennys joillakin. Joo, itselläni on myös muutama vanhempi hernekeittopurkki ja tomaattimurskapurkki joista päiväys on mennyt, ne pitää varmaan syödä jossakin vaiheessa, vaikka eivät kyllä kalliita ostoksia ole olleet aikoinaan. Kuivuneet leivät ja pizzat saa tosiaan pehmeiksi vaikka kastamalla ne veteen, ja lämmittämällä mikrossa, kuten joku sanoi. Ei kyllä mitään herkkua sen jälkeen, mutta ne voi silloin edes syödä.
Ostamani tuotteet fiksuruuasta eivät olleet niin huonoja muuten, COSRX 15% niasiiniamidiseerumi on kyllä paljon parempi verrattuna Ordinaryn retinoliseerumiin, jonka ostin muutama vuosi sitten. Sillä ei nimittäin tuntunut olevan juuri mitään vaikutusta, tässä COSRX:n seerumissa on myös ihoa kuoriva komponentti. Keksit ja sodastream colamakuaine (sokerillinen) olivat myös hyviä, jotka ostin fiksuruuasta.
T. Lidl-mies