Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (19168)

Vierailija
12141/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää väittää että söis 100€/kk mutta sitten ei mainita, että ei syökään mitään vaan juo vain alkoholia. 

ja siihen meneekin sitten useampi tonni... ja sijoitukset... ja auto... ja asunto... ja parisuhde... ja... ja... ööh... muisti...

-winner-

Vierailija
12142/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ske, kerrotko mitä sun mies kokkaa ja ostaa kaupasta? En kuuna päivänä suostuisi katsomaan ukkoa joka ei itse tee mitään

T: Katkera vanhapiika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ske, kerrotko mitä sun mies kokkaa ja ostaa kaupasta? En kuuna päivänä suostuisi katsomaan ukkoa joka ei itse tee mitään

Me ukot keskitytään syömään vanukkaita jääkaapista. Naiset keskittyköön niihin spesialeihin, kuten jauhenlihan valmistukseen. ;P

-winner-

Vierailija
12144/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää joo, naiset rääkätkööt itsensä kuoliaiksi ;DD Noloja ovat! Miehet voi vaan dokaa ja polttaa röökiä

Vierailija
12145/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee noin 50€ kuussa. Ostan vaan kasviksia, kahvia ja kauramaitoa. Mies ei halua syödä vain kasviksia, niin hänellä sit menee varmaan joku 500€/kk mutta ei ole mun ongelma :D käydään siis omia aikoja kaupassa, ei ole mitään yhteistä ruokatiliä. Mies myös syö paljon enemmän (painaa kaksi kertaa oman painoni verran) niin on reilua että ostaa myös enemmän ruokaa

En kyllä usko näihin pelkkiin kasvistensyönti tarinoihin yhtään. Ei näistä kukaan ihminen saa tarpeeksi energiaa vaikka söisi kilon päivässä. Jotain jää aina kertomatta. 

Vierailija
12146/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla budjetti 20€ viikossa. Onhan tuo reippaasti alle 100€/kk. Pastaa ja riisiä. Kasviksia ja jauhelihaa ja kanan jauhelihaa. Välillä silliä ja pottua. Ei mulla ole ongelmia ollut. Mutta siis ei tolla joo baariin tai ravintolaan mennä. Mutta himassa hyvin pärjää.

Vierailija
12147/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee noin 50€ kuussa. Ostan vaan kasviksia, kahvia ja kauramaitoa. Mies ei halua syödä vain kasviksia, niin hänellä sit menee varmaan joku 500€/kk mutta ei ole mun ongelma :D käydään siis omia aikoja kaupassa, ei ole mitään yhteistä ruokatiliä. Mies myös syö paljon enemmän (painaa kaksi kertaa oman painoni verran) niin on reilua että ostaa myös enemmän ruokaa

En kyllä usko näihin pelkkiin kasvistensyönti tarinoihin yhtään. Ei näistä kukaan ihminen saa tarpeeksi energiaa vaikka söisi kilon päivässä. Jotain jää aina kertomatta. 

Mitä jää kertomatta? Että vetää huumeita tai syö salaa naapurinsa karkit? Oma kumppani on kasvissyöjä ja hyviä ja täyttäviä pöperöitä on. Täyttää enemmän kuin oma makaroni-jauheliha-mössö. Tai ainakin hän tekee hyviä, saan hänen ruokiansa myös syödä.

Vierailija
12148/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hähää joo, naiset rääkätkööt itsensä kuoliaiksi ;DD Noloja ovat! Miehet voi vaan dokaa ja polttaa röökiä

Hmmm. En dokaa enkä polta. Arvostan kyllä miestä, joka tekee itselleen ja mulle ruokaa, kokit ovat kumppaneina ihan ok. Mutta ei oo onneksi sitäkään vaivana just nyt, kuitenkin kinkkua ja poppareita mussuttaisi sohvalla, joka sitten haisisi peffalle ;DDD

-winner-

Vierailija
12149/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. En dokaa enkä polta. Arvostan kyllä miestä, joka tekee itselleen ja mulle ruokaa, kokit ovat kumppaneina ihan ok. Mutta ei oo onneksi sitäkään vaivana just nyt, kuitenkin kinkkua ja poppareita mussuttaisi sohvalla, joka sitten haisisi peffalle ;DDD

-voittaja-

Hmmm....Jos ensin syö jääkaapista kaikki lasten vanukkaat ja sitten siirtyy sohvalle mussuttamaan poppareita, niin haisisiko sohva sen jälkeen vanukkaalta?

Vierailija
12150/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-voittaja-

Kakkapieru :D

Vierailija
12151/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene jääkaappi ruokiin edes 100€. Syön viikoittain kahta eri ruokaa. Plus välipalat ja aamupuurot toki erikseen.

Ulkona käyn joka kuukausi ainakin kahdesti syömässä.

Mitäkö syön teen ruuan esim: makaronilaatikkoa. Ja syön siitä helposti kolme päivää. Sit seuraava ja niin edelleen. 

Kiitos kysymästä voin hyvin.

Vierailija
12152/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että myös soijasuikaleet (70% proteiinia) on myös kasvista, kuten kikherneet, pavut, tofu jne. Tuskin kukaan jaksaa pelkkää maustamatonta jäävuorisalaattia syödä päivästä toiseen. Mutta porkkana-kaali-majo-sörsselin kanssa on taas täydellistä! Riippuu makuyhdistelmistä. Tuskin kukaan jaksaa joka päivä syödään myöskään kanaa tai jauhelihaa. Annoskoko määrittelee, onko täyttävää vai jääkö nälkä. Riippuu kuinka lihava mahalaukku on.

Vierailija
12153/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 2 x leipä

lounas: 2 x leipä

omena ja banaani

illallinen: 2 x leipä

iltapala: 2 x olut

Aika lailla tuohon 3€ varmaan menee. Teen vaativaa työtä, ja ei tosiaankaan ole aikaa syödä tai semmoinen kiinnosta. Siivoojalla ja kaupan tädeillä sit varmaan enemmän aikaa mussutella.

Vierailija
12154/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuorruttaa annoksensa majoneesilla ja juustolla? :D

Vierailija
12155/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Hmmm....Jos ensin syö jääkaapista kaikki lasten vanukkaat ja sitten siirtyy sohvalle mussuttamaan poppareita, niin haisisiko sohva sen jälkeen vanukkaalta?

Jos lapset (tai tonnilla/kk skumppaa latkiva mutta muuten ruualle nirso av-ketjulainen) ovat puklanneet sohvalle ne vanukkaat, jotka ei ehtinyt niiltä pelastaa ns. parempiin suihin, niin ehkä ei ;D

-winner-

Vierailija
12156/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuorruttaa annoksensa majoneesilla ja juustolla? :D

Niin, silloin pitäisi mainita että kaupasta ostetaan myös majoneesia ja juustoa.

12157/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä huolehdin ruokien ostamisesta, koska muuten meidän ruokakulut olisivat luokkaa 300€/hlö/kk. Ei toimi, ei, sitä elämää elettiin 20 vuotta. Harmi, että winner pelaa eri liigassa 🤣  Sohva haisee tällä hetkellä märälle koiralle - no, koko sohva on alunperin ostettu edesmenneelle koiralle, joten on ihan ok, että nykyinenkin siinä makoilee. Ihmisille on nojatuolit, joissa löhötä.

Usein minä olen se, joka teen ruuan, tai ainakin ideoin sen. Kts. ylempi vastaus.

Ja jos sitten taas puhutaan asioista, joita minä EN tee, niin voidaan aloittaa vaikka imuroinnista ja karkuun juosseesta imurikauppiaasta.

Kiusa se on pienikin kiusa

12158/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siis Prismassa ei ollut tavallisia kinkkuja lainkaan! Kaikki kinkut olivat oikeasti olleet tarjoushinnoilla, mutta ne oli jo myyty ajat sitten loppuun, ensi viikon loppupuolella tulee sitten tavallisia (eli potkallisia juhlakinkkuja, paino 7 tai 8kg tai 10 tai12kg). Kohtuullisen mielenkiintoista.

Sen sijaan ostin Tokmannilta savukinkkua 6€/kg puolentoista kilon palasen, se syödään jo hyvissä ajoin ennen joulua (tässä on 8 päivää aikaa!). Tänään syödään lihapullia, spagettia tomaattikastikkeessa ja mansikkakakkua. Syntymäpäiväsankari on laatinut päivän ruokalistan.

Tokmannilla oli muuten poronkäristys 400g pakaste tarjouksessa 9,90€/kpl. Linnunruuat -20% ja lemmikkien namit -25% kanta-asiakkaille.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
12159/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rakastua! Enpä oo syönyt päiviin oikeastaan mitään. Pari kuppia kahvia. Mutta tekee myös kropalle hyvää! Ihanaa joulua!

Vierailija
12160/19168 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yleensä ne, jotka kovaan ääneen selittävät syövänsä pelkästään salaatteja, ovat lihavia. Mistäköhän tämä johtuu? Sitten ne hoikat yleensä syövät kaikkea eivätkä pidä meteliä syömisistään. Voiko se sitten olla pelkästään se rasvainen salaattikastike? Vai syövätkö pullukat salaa mutta eivät mainitse kuin salaatin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme