Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (20242)

Vierailija
20241/20242 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella näin?

Omalla kohdallani ainakin tuntuu toimivan oikein hyvin.

-tarinankertoja-

Kannattaa etsiä ihan netistäkin tietoa ravitsemussuosituksista, että miksi niitä on ja miksi tarvitaan eri ravintoaineita tai kysyä vaikka ravitsemusterapeutilta. Esim vesiliukoisia vitamiineja pitäisi saada paljon useammin kuin rasvaliukoisia, koska ne poistuu elimistöstä nopeasti. Esim joidenkin ravintoaineiden imeytymiseen tarvitaan jotain toista ravintoainetta ja jos niitä ei saa riittävästi edes saman kuukauden aikana niin seuraa puutosta. 

En jaksa uskoa, että sulta olisi mitattu kaikki ravintoainepitoisuudet ja todettu ne hyviksi.

Hmmm..kuinkas monelta täällä on mitattu kaikki ravintoainepitoisuudet, onko sinulta?

Itse luotan ihan laajassa verenkuvassakin näkyviin arvoihin ja omaan vointiini.

Ravitsemuksesta on minua turha tulla kehottamaan hakemaan lisätietoa, ethän voi tietää mikä ammattini on ollut, tai mitä ammatinharjoittajia lähipiirissäni on.

Itse neuvoisin ihmisiä lukemaan kriittisesti iltapäivälehtien ravintouutisia.

Itse ajattelen usein vuosisadan vaihteessa syntyneitä torppari-isovanhempiani, jotka elivät ruokavaliollaan yhdeksänkymppisiksi suhteellisen terveinä, sekä ei-suomalaisia ystäviäni, jotka eivät syö ravintopyramidin mukaisesti...

-tarinankertoja-

Vierailija
20242/20242 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipas nyt oikein itse-itse- minä itse- kirjoitus! Kannattaisi varmaan lukea ennen lähettämistä..

Nyt lähden ITSE keräämään tämän vuoden ensimmäisiä vuohenputkia!

-tarinankertoja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän