Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (20162)

20161/20162 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeksi 0,75 sentin kolan 1,5 litraa Lidlistä sunnuntaina 5.4.2026. Ei ollut ainakaan vielä purrut sokerivero siihen. Sokeria siinä on 0,5 grammaa sataa grammaa kohden. Vaikuttaako se, vai onko vaan aiempaa tuotantoa?

Totta muuten, että maanalaisissa tiloissa on hankalampi suunnistaa. Niin, ja uuden hyvinvointikeskuksen (lue: terveyskeskus) rakentaminen sotkee nyt kuvioita vielä. Kyllä Sähkötalon Lidliin pääsi ennen myös Runeberginkadulta ja Kampinkujalta ihan Sähkötalon juuresta. Tulee pääsemään taas jos tai kun uusi rakennus valmistuu vuonna 2027.

Kampin Pimu

20162/20162 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja mun suu on vissiin tuohesta kun kaikki kolat käy... 🤔 En niitä paljon juo, joten en ainakaan ole kehittänyt tottumusta eikä tekoaineetkaan erotu mun suussani tai olossani.

Kampin Pimu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
20163/20162 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ske, nyt sitten tarkkana Lidlin Nixe-tonnikalan kanssa. Ota lukulasit ja lue purkin kyljestä mitä se sisältää. Ne halvimmat jotka maksaa 0,78 per purkki on säilötty auringinkukka-vesiseokseen. Tämä tonnikalahiutale on aivan passeli kun teen tonnikalapataa. Aivan samaksi mössöksi menee myös ne kalliimmat versiot. Mulla on tapana valuttaa se purkin öljy ja kuullottaa siinä omassa öljyssään sofftritto. Mutta öljy-vesiseos ei tähän tarkoitukseen käy. Vesi ja öljy ei emulgoidu ja kuumennettaessa öljy hylkii vettä ja sitten räiskyy! Käytä jotain oikeaa öljyä jos ne kuumennat. Kylmiltään en itse ole niitä kokeillut.

Kampin Pimu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan