Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?
Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!
Kommentit (20482)
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :D
Ja lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl-mis, kun Lidlissä asioit paljon.
Paljonko siellä maksaa peruasiat, vehnäjauho halvin 2kg pussi, kaurahiutaleet, spaghetti/makaronit, sikanautajauheliha, uunilenkki, kilon kermajuusto, maito.... kun niitä hintoja ei löydy mistään.
Halvin vehnäjauho taitaa olla 0,84€/2kg, sikanautajauheliha 300g jotain vähän päälle 2€, uunilenkki 1,19€/400g, edamjuusto halvin 750g/3,98€, kevytmaito 0,94€/litra. Makaronit/spaghetit tuskin halvempia kuin Prisman halvimmat, taitaa 400g makaronia olla jotain vähän päälle 40 senttiä/pussi. Kaurahiutaleista en tiedä.
T. Lidl-mies
Lidlin halvin spagetti on 39 senttiä kilo eli yli puolet makaronia halvempaa ( jota myydään 400 gramman pussissa noin 40 sentillä).
Tomaattimurska 32 senttiä 400 grammaa.
"Lidlin halvin spagetti on 39 senttiä kilo eli yli puolet makaronia halvempaa ( jota myydään 400 gramman pussissa noin 40 sentillä).
Tomaattimurska 32 senttiä 400 grammaa. "
Kävin eilen Lidlissä, ja 400g makaronit maksavat nykyään 38 senttiä, niillä on myös uusi pakkaus. Yllätys on tosiaan itselleni että spagetti on noin halpaa, mutta löysin vain 70 senttiä/1kg spagettia, pitäisi siis löytyä myös 39 senttiä/1kg?
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl-mis, kun Lidlissä asioit paljon.
Paljonko siellä maksaa peruasiat, vehnäjauho halvin 2kg pussi, kaurahiutaleet, spaghetti/makaronit, sikanautajauheliha, uunilenkki, kilon kermajuusto, maito.... kun niitä hintoja ei löydy mistään.
Halvin vehnäjauho taitaa olla 0,84€/2kg, sikanautajauheliha 300g jotain vähän päälle 2€, uunilenkki 1,19€/400g, edamjuusto halvin 750g/3,98€, kevytmaito 0,94€/litra. Makaronit/spaghetit tuskin halvempia kuin Prisman halvimmat, taitaa 400g makaronia olla jotain vähän päälle 40 senttiä/pussi. Kaurahiutaleista en tiedä.
T. Lidl-mies
Lidlin halvin spagetti on 39 senttiä kilo eli yli puolet makaronia halvempaa ( jota myydään 400 gramman pussissa noin 40 sentillä).
Tomaattimurska 32 senttiä 400 grammaa.
"Lidlin halvin spagetti on 39 senttiä kilo eli yli puolet makaronia halvempaa ( jota myydään 400 gramman pussissa noin 40 sentillä).
Tomaattimurska 32 senttiä 400 grammaa. "
Kävin eilen Lidlissä, ja 400g makaronit maksavat nykyään 38 senttiä, niillä on myös uusi pakkaus. Yllätys on tosiaan itselleni että spagetti on noin halpaa, mutta löysin vain 70 senttiä/1kg spagettia, pitäisi siis löytyä myös 39 senttiä/1kg?
T. Lidl-mies
Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁
Kampin Pimu
Kiitos vastaajille. Vaihteleeko siis Lidli valikoimat vai Lidlin hinnat (vai sekä että) eri myymälöissä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastaajille. Vaihteleeko siis Lidli valikoimat vai Lidlin hinnat (vai sekä että) eri myymälöissä?
Vastaus jokaiseen esittämääsi vaihtoehtoon on "kyllä". LIDL puolustukseksi täytyy sanoa, että samaa tekee myös S-ryhmä. Joku saattaa muistaa Tomaattimurska-Gaten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Laiskuuden huippu jos valittaa siitä että joutuu menemään kauppaan joka on 300 METRIN päässä. Tiedoksi että muissakin kaupoissa on välillä jotkut tuotteet loppu. Käy vain siellä S-marketissasi äläkä ruikuta turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastaajille. Vaihteleeko siis Lidli valikoimat vai Lidlin hinnat (vai sekä että) eri myymälöissä?
Valikoimat vaihtelee vähän koska joihinkin myymälöihin nyt vaan fyysisesti mahtuu enemmän tuotteita kuin toiseen. Tottakai hinnatkin voi vaihdella, kai niitä täytyy peilata lähimpien kilpailijoiden hintoihin, tai jos jotain on vaikka niin paljon että uhkaa vanhentua niin tulee halvempi hinta.
"Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁"
Kävin tänään Lidlissä, ja en noita halpoja spagetteja kyllä edelleen löytänyt, niitä ei taida olla minun Lidlissäni 🙁. Pitää varmaan tulla sinne Kamppiin sitten katsomaan, josko sieltä löytyisi näitä.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁"
Kävin tänään Lidlissä, ja en noita halpoja spagetteja kyllä edelleen löytänyt, niitä ei taida olla minun Lidlissäni 🙁. Pitää varmaan tulla sinne Kamppiin sitten katsomaan, josko sieltä löytyisi näitä.
T. Lidl-mies
Tervetuloa. Takaan, että löytyy 😊 Tänne on helppo tulla ihan millä kulkuvälineellä tahansa.
Kampin Pimu
Täytyy joskus käydä kurkkimassa Lidlin hyllyjä. Se yleensä jää minulta väliin kauppareissulla, vaikka onkin saman parkkipaikan laidalla kuin muutkin peruskauppani.
Tänään syötiin lammaspaistia (kotimainen Reini). Tein eilen yksinkertaisen mausteseoksen (pippuri, kuusenkerkkäsuola, paprika, oregano) jonka hieroin siihen pintaan ja laitoin sitten valmiiksi valurautapataan ja viileään yön yli. Aamulla laitoin kylmään uuniin, uunin lämpenemään 150 asteeseen parin laakerinlehden ja vesitilkan kanssa. Annoin muhia uunissa nelisen tuntia, siinä välissä sitten tein mansikka-karpalojuustokakun ja lohkoperunoita sekä silppusin kaalin paistoa varten.
Nyt on syöty lämmin ruoka ja juustokakkuakin. Lammasta (sellaiseksi nyhtölampaaksi kypsennetty) jäi pari annosta, perunoita ei juurikaan (niitä oli pari kiloa), paistettua kaalia ehkä annos, juustokakusta puolet.
Tämän päivän kustannus oli noin 35€. Tai jos pyöristän 36€, niin siitä tulee 6€/hlö. Kallein oli lammas, 21€.
Pakastimesta lähti siis rasia mansikoita, pussinloppu karpaloita. Ja noin puoli kiloa pakastekasviksia, mutta ne on kulutustavaraa, eli niitä ostan koko ajan lisää, niin niitä en niin laske. Liivatelehdet on nyt loppu, nuo viimeiset oli anopin kaapista löytyneitä (siellä oli avaamattomia paketteja).
Nyt täytyy lähteä koisimaan, huomenna alkaa taas arki (minulla, muilla on tietenkin pyhä ja vapaa) ja kello soimassa kuudelta.
Kiusa se on pienikin kiusa
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁"
Kävin tänään Lidlissä, ja en noita halpoja spagetteja kyllä edelleen löytänyt, niitä ei taida olla minun Lidlissäni 🙁. Pitää varmaan tulla sinne Kamppiin sitten katsomaan, josko sieltä löytyisi näitä.
T. Lidl-mies
Tervetuloa. Takaan, että löytyy 😊 Tänne on helppo tulla ihan millä kulkuvälineellä tahansa.
Seuraavalla Hgin keskustaan kohdistuvalla työmatkalla taitaa olla pakko käydä Kampin Lidlin kautta 🤣
Kiusa se on pienikin kiusa
S k e kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁"
Kävin tänään Lidlissä, ja en noita halpoja spagetteja kyllä edelleen löytänyt, niitä ei taida olla minun Lidlissäni 🙁. Pitää varmaan tulla sinne Kamppiin sitten katsomaan, josko sieltä löytyisi näitä.
T. Lidl-mies
Tervetuloa. Takaan, että löytyy 😊 Tänne on helppo tulla ihan millä kulkuvälineellä tahansa.
Seuraavalla Hgin keskustaan kohdistuvalla työmatkalla taitaa olla pakko käydä Kampin Lidlin kautta 🤣
Lidlejä on sit kaksin kappalein. Tämä missä tuppaan käydä, on Sähkötalon pieni Lidl. Toinen on entisen Anttilan tiloissa ns. graniittitalon Lidl.
Jotenkin mukava ajatus, että meillä täällä ydinkeskustassa on sentään jotain halvempaa!
Kampin Pimu
Kampin Pimu kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tosiaan on kilon spagetti 39 senttä, ei mikään alennus vaan normaalihinta. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ostin Kampin Sähkötalon Lidlistä. Tällä kertaa siis ylimmältä hyllyltä löytyi kun aiemmin ne on olleet alimmalla hyllyllä kuin Alkon kyykkyviinit 😁"
Kävin tänään Lidlissä, ja en noita halpoja spagetteja kyllä edelleen löytänyt, niitä ei taida olla minun Lidlissäni 🙁. Pitää varmaan tulla sinne Kamppiin sitten katsomaan, josko sieltä löytyisi näitä.
T. Lidl-mies
Tervetuloa. Takaan, että löytyy 😊 Tänne on helppo tulla ihan millä kulkuvälineellä tahansa.
Seuraavalla Hgin keskustaan kohdistuvalla työmatkalla taitaa olla pakko käydä Kampin Lidlin kautta 🤣
Lidlejä on sit kaksin kappalein. Tämä missä tuppaan käydä, on Sähkötalon pieni Lidl. Toinen on entisen Anttilan tiloissa ns. graniittitalon Lidl.
Jotenkin mukava ajatus, että meillä täällä ydinkeskustassa on sentään jotain halvempaa!
Minulle oli yllätys, että Lidlien valikoimat vaihtelee. Kesällä olin läpikulkumatkalla Forssan Lidlissä ja ystäväni kanssa etsittiin tiettyä juomaa hänelle (en nyt muista mikä se oli, joku vitamiinivesi). Sattui myyjä kohdalle niin kysyttiin aikamme etsittyämme ja hän kertoi, että tämä on tällainen pienemmän valikoiman Lidl, että heiltä puuttuu useampikin tuote, joita suuremmissa on. Kyse ei ollut paikkakunnan koosta, asutaan suunnilleen samankokoisella paikkakunnalla, mutta ehkä täällä on vähän erilainen väestörakenne, enemmän nuoria opiskelijoita.
Ja sitä spagettia 39 senttiä kilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Laiskuuden huippu jos valittaa siitä että joutuu menemään kauppaan joka on 300 METRIN päässä. Tiedoksi että muissakin kaupoissa on välillä jotkut tuotteet loppu. Käy vain siellä S-marketissasi äläkä ruikuta turhasta.
Useimmiten kyllä käyn Prismassa, 3km päässä. Mutta S-market on ykkösvalinta vara lähikaupaksi. LIDL käyn kun on pulloja palautettavana (ei mene arvokkaat s-bonukset) Ja kukahan tässä itkee ja pillittää kun vähän LIDL kritisoi? Buhuu ja vtun valivali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Laiskuuden huippu jos valittaa siitä että joutuu menemään kauppaan joka on 300 METRIN päässä. Tiedoksi että muissakin kaupoissa on välillä jotkut tuotteet loppu. Käy vain siellä S-marketissasi äläkä ruikuta turhasta.
Useimmiten kyllä käyn Prismassa, 3km päässä. Mutta S-market on ykkösvalinta vara lähikaupaksi. LIDL käyn kun on pulloja palautettavana (ei mene arvokkaat s-bonukset) Ja kukahan tässä itkee ja pillittää kun vähän LIDL kritisoi? Buhuu ja vtun valivali!
Pullonpalautukset voi ottaa myös käteisenä rahana kassalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Laiskuuden huippu jos valittaa siitä että joutuu menemään kauppaan joka on 300 METRIN päässä. Tiedoksi että muissakin kaupoissa on välillä jotkut tuotteet loppu. Käy vain siellä S-marketissasi äläkä ruikuta turhasta.
Useimmiten kyllä käyn Prismassa, 3km päässä. Mutta S-market on ykkösvalinta vara lähikaupaksi. LIDL käyn kun on pulloja palautettavana (ei mene arvokkaat s-bonukset) Ja kukahan tässä itkee ja pillittää kun vähän LIDL kritisoi? Buhuu ja vtun valivali!
Pullonpalautukset voi ottaa myös käteisenä rahana kassalta.
Tai sitten niillä voi ostaa LIDListä pientä täydennystä ruokakaappiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin Pimu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hintalaput hämmentävästi sijoitettu "väärälle"hyllylle suhteessa tuotteeseen. Ei ole ollut yks eikä kaks kertaa kun epähuomiossa nostanut koriin väärän ja 3*kalliimman tuotteen kuin mikä tarkoitus oli.
Edelleen väitän,että LIDL on paskakauppa ja Prisma voittaa 10-0
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Ja tuotteet ei välttämättä ole sen kyltin alla, vaan joko oikealla tai vasemmalla sivuun hintakyltistä.
Mutta totta on,että en säännöllisesti LIDLissä asioi, vaan aivan satunnaisesti. On hyvin mahdollista, että mulla on vain vikaa ymmärryksessä ja tai vihreät lasit sokaisee :DJa lisäksi tuolle WT kommentoijalle. Että äitis oli! Ja joka toista haukkuu on itte se!
Oma kommenttisikaan ei ollut mikään asiallinen. Sitä saa mitä tilaa.
LIDLiä voisi kommentoida vielä rumemminkin. Siellä on myös umpi surkea ja suppea valikoima, eikä ole ollut yks eikä kakskaan kertaa kun siellä on olleet hyllyt tyhjänä haluamani tuotteen kohdalla. Harmittaa kuin pientä elläintä käydä sitten vielä erikseen jossain toisessa kaupassa.
Onneksi S-market on 300metrin päässä.
Laiskuuden huippu jos valittaa siitä että joutuu menemään kauppaan joka on 300 METRIN päässä. Tiedoksi että muissakin kaupoissa on välillä jotkut tuotteet loppu. Käy vain siellä S-marketissasi äläkä ruikuta turhasta.
Useimmiten kyllä käyn Prismassa, 3km päässä. Mutta S-market on ykkösvalinta vara lähikaupaksi. LIDL käyn kun on pulloja palautettavana (ei mene arvokkaat s-bonukset) Ja kukahan tässä itkee ja pillittää kun vähän LIDL kritisoi? Buhuu ja vtun valivali!
Pullonpalautukset voi ottaa myös käteisenä rahana kassalta.
Tai sitten niillä voi ostaa LIDListä pientä täydennystä ruokakaappiin
Kyllä. Mutta jos ei ole Lidliä, eikä halua uhrata bonuksia, niin kannattaa ottaa ne pullonpalautukset käteisenä, eikä maksaa niillä suoraan kassalla.
En nyt käyttäisi noi rumaa sanaa mutta totta on, että Lidlin hyllyhinnat on tottumattomalle hämmentävästi merkitty. Kun muissa kaupoissa hinnat on tuotteen alla, Lidlissä ne on yllä! Ylimmän hyllyn hinnat onkin sitten katon rajassa. Outoa se on eittämättä.
Kampin Pimu