Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
"Ap tässä, on ihme ettei tätä ketjua poistettu!"
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että ketjua, jossa on tarkoitus yleistää suomalaisia miehiä negatiivisesti, ei ole poistettu. Se on hyvin tyypillistä tälle palstalle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Live-elämässä sosiaalinen paine ja yleiset käytöstavat estävät ihmisiä laukomasta tiettyjä sisimpiä ajatuksiaan lähipiirilleen, työpaikallaan tai kavereilleen.
Itse näen tämän palstan kirjoittelut myös totuudentorvina. Tänne ihmiset uskaltavat suoltaa nimettömänä sisimmät ajatuksensa.
Osaan tunnistaa ilmiselvät trollit, mutta kyllä täältä saa välillä kylmäävää faktaa, mitä ihmiset tosissaan ajattelevat, mitä eivät kuitenkaan tuo ikinä livenä esille.
Live-elämässä kohtaat siloiteltua sosiaalisen paineen mukaista käytöstä ja tästä palstasta saat silmiesi eteen sen totuuden.
Mikä tekee tästä palstasta totuuden ja live-elämän käytöksestä feikkiä? Miksi ei voi olla toisin päin?
Ainakin miehet itse sanoneet että täällä voi olla rehellinen. Omilla kasvoilla ei kehtaa sanoa oikeaa mielipidettä eikä saisi enää seksiä jos kertoisi naisille mitä näistä oikeasti ajattelee.
Ihan ensimmäisenä sanon:
Tämä palsta on täynnä trolleja ja prvoavia toimittajia jotka tekevät laskelmoituja aloituksia, jotta ihmiset lukisivat ja kommentoisivat paljon kaikkeen paskaan.
Tätä palstaa ei kannata uskoa kovinkaan usein eikä lukeakaan
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Live-elämässä sosiaalinen paine ja yleiset käytöstavat estävät ihmisiä laukomasta tiettyjä sisimpiä ajatuksiaan lähipiirilleen, työpaikallaan tai kavereilleen.
Itse näen tämän palstan kirjoittelut myös totuudentorvina. Tänne ihmiset uskaltavat suoltaa nimettömänä sisimmät ajatuksensa.
Osaan tunnistaa ilmiselvät trollit, mutta kyllä täältä saa välillä kylmäävää faktaa, mitä ihmiset tosissaan ajattelevat, mitä eivät kuitenkaan tuo ikinä livenä esille.
Live-elämässä kohtaat siloiteltua sosiaalisen paineen mukaista käytöstä ja tästä palstasta saat silmiesi eteen sen totuuden.
Mikä tekee tästä palstasta totuuden ja live-elämän käytöksestä feikkiä? Miksi ei voi olla toisin päin?
Ainakin miehet itse sanoneet että täällä voi olla rehellinen. Omilla kasvoilla e
Vai onko sittenkin nuo "miehet" olleet miehiä vihaavia palstanaisia, jotka ovat esiintyneet miehinä?
84. En kirjoittanut kommenttia johon viittaat mutta komppasin sitä.
Hyvät käytöstavat edistavät asioiden sujunista smoothisti. Epäkohteliaita ihmisiä vältellään ja vieroksutaan, vaikka se johtuisi vain epäkohteliaan taitamattomuudesta. Mutta voidaan myös manipuloida imartelemalla. Täällä kaikki tuo on tarpeetonta.
Toisaalta osalla on selkörankaa kohdella muita arvostavasti myös täällä kuten joku jo mainitsi tai yhtälailla haluavat olla vittumaisia kuten muuallakin.
vastaus ei siis ole joko tai, vaan sekä että. Ap
Vierailija wrote:
Minulle tämä palsta on aiheuttanut sen että en ottaisi elämääni enää suomalaista naista, jos tämä palsta todellakin edustaa kattavaa otantaa suomalaisista nykynaisista. Syynä ylimielisyys ja koppava käytös.
"En ikinä ottaisi suomalaista naista/miestä" ihmiset ovat huvittavia silloin, kun VAPAAEHTOISESTI päivät pitkät viettävät niiden inhoamiensa ihmisten kanssa.
Haluaisitteko (te, jotka tätä harrastatte) selventää, miksi vietätte aikaanne palstamammojen kanssa sen sijaan, että esimerkiksi etsisitte ei-suomalaista kumppania tai viettäisitte aikaanne ei-suomalaisten kanssa?
Tunnen kymmeniä miehiä työni puolesta, ja vaikka joukossa on niitä jotka pettää tilaisuuden tullessa, ja niitä jotka ei ole tasapainoisia, suurin osa on kunnon perheenisiä.
Tämä palsta antaa vääristyneen kuvan maailmasta. Jos sitä ei hyväksy, niin kannattaa pysyä pois.
Tämä on ihmismielen roska-astia, missä pyörii epäonnistuneet, epätoivoiset, ja kaiken huippuna maksetut trollit, jotka ovat molempia niitä.
Vierailija wrote:
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että ketjua, jossa on tarkoitus yleistää suomalaisia miehiä negatiivisesti, ei ole poistettu. Se on hyvin tyypillistä tälle palstalle.
Tätä suomalaisuudesta uhriutumista en käsitä ollenkaan. Se kieltämättä kuulostaa persuilulta, hehän näkevät Suomen todella negatiivisesta vinkkelistä, vaikks tämä on maailman parhaita maita. Jotenkin psykedeelistä koko heidän touhunsa. Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tätä suomalaisuudesta uhriutumista en käsitä ollenkaan. Se kieltämättä kuulostaa persuilulta, hehän näkevät Suomen todella negatiivisesta vinkkelistä, vaikks tämä on maailman parhaita maita. Jotenkin psykedeelistä koko heidän touhunsa. Ap
Persuissa ikävin piirre onkin se, että niin selvästi vihaavat kaikkea mikä on perisuomalaista, eli empaattisuutta, s u v a itsevaisuutta, ja kiltteyttä.
Heidän mielestään suomalaista on vihaaminen, haukkuminen ja mustamaalaaminen (kuten Marinin tauoton sättiminen).
92. Tuo olisi huojentava selitys, mutta meihin ja niihin pahiksiin jakaminen on vähän turhan simppeli selitys minulle. Aina silloin tällöin se mukava perheenisä tai -äiti paljastuu aivanntoisenlaiseksi luuli, sillä Ihmisessä On paljon ja monenlaista, meissä kaikissa. Nyt oli puhe miesten ajatuksista naisista. Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainakin miehet itse sanoneet että täällä voi olla rehellinen. Omilla kasvoilla e
Totta, miehet ovat tuollaisia.
Vierailija wrote:
92. Tuo olisi huojentava selitys, mutta meihin ja niihin pahiksiin jakaminen on vähän turhan simppeli selitys minulle. Aina silloin tällöin se mukava perheenisä tai -äiti paljastuu aivanntoisenlaiseksi luuli, sillä Ihmisessä On paljon ja monenlaista, meissä kaikissa. Nyt oli puhe miesten ajatuksista naisista. Ap
Totta kai "kunnollisissa" perheenisissäkin on paljon niitä, jotka eivät arvosta naisia. Kuulen sivusta paljon esineellistämistä ja törkypuhetta.
Olen luultavasti turtunut pitkän työuran aikana, joten yritän nähdä parhaat puolet. Jos huomaisi vain huonot puolet, niin eihän sitä jaksaisi.
Miehissä on enemmän luontaista pahuutta kuin naisissa. Sen näkee ihan rikostilastoista. Ilkeilystä, pahan puhumisesta, solvaamisesta ja valehtelusta ei ole tilastoja, mutta veikkaan että suhdeluku olisi samaa luokkaa kuin rikollisissa. Eli 90% on miehiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä tarkoitat "suomalaisuudesta uhriutumisella"? Minäkään en ymmärrä sitä, miksi niin monella palstanaisella on tapana aina korostaa viestissään, että juuri suomalaiset miehet ovat huonoja, juntteja, tyhmiä, väkivaltaisia, juoppoja, laiskoja ja mitä kaikkea täältä saakaan päivittäin lukea. Muiden maiden miesten leimaaminen samalla tavalla ei toki onnistuisi, koska sehän olisi rasismia, ja useimmat naiset ovat tiukasti rasismia vastaan.
Vierailija wrote:
En usko. Kyse on kuitenkin ihmisistä, jotka on tuntenut vuosikymmeniä. Mutta toki monet palstakirjoittajat uskottelevat täällä itselleen kaikennäköistä, varmaankin projisoivat muihin ihmisiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä tarkoitat "suomalaisuudesta uhriutumisella"? Minäkään en ymmärrä sitä, miksi niin monella palstanaisella on tapana aina korostaa viestissään, että juuri suomalaiset miehet ovat huonoja, juntteja, tyhmiä, väkivaltaisia, juoppoja, laiskoja ja mitä kaikkea täältä saakaan päivittäin lukea. Muiden
Täällä on suomalaisia palstanaisia. En ainakaan minä tunne ruotsalaisia, espanjalaisia tai amerikkalaisia, joten ketäs muita pystyisin arvioimaan, kuin suomalaisia?
Outoa, että niistä ei saisi puhua jotka on ne ainoat jotka tuntee.
Vierailija wrote:
Ei pidä paikkaansa. Pieni osa ihmisistä vaan kokee tarpeekseen purkaa omaa pahaa oloaan näillä palstoilla. Ei edusta mitenkään ihmisten keskivertomielenlaatua tämä.
Ei liity aaveeseen. Some on mahdollistanut livekuvan lähettämisen kesken riidan. Ihmiset jakaa parisuhteen ja eron jälkeen tulleita viestejä. Lisääntyneen avoimuuden myötä moni pääsee kurkistamaan kulisseihin. Useimmat suhteet on sisältä mätiä. Nuorisolle muodostuu vahva kuva ettei kannata.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainakin miehet itse sanoneet että t
Vai onko sittenkin nuo "miehet" olleet miehiä vihaavia palstanaisia, jotka ovat esiintyneet miehinä?
En usko, koska jos ilkeät kommentit olisivat miehiksi tekeytyneiden naisten kommentteja, niin miksi sitten muunlaiset miesten kommentit loistavat poissaolollaan? Kai miehet kirjoittaisivat toisenlaisia mielipiteitä jos heillä niitä olisi.
82. Totta, esim oman miehen kehumisketjuja on ollut useampi, vaimojen kehumisketjua en ole huomannut.
Jos täällä on persuja niin miten tämä istuu ns. isänmaallisuuteen, että suomalaisnaiset ovat niitä kaikkein pahimpia 😅Ap