Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
Ketään ei kiinnosta sinun typerä märinäsi.
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Vierailija wrote:
Näinhän se on, ja paras lääke tuohon on puhua oikeiden ihmisten kanssa mahdollisimman paljon. Tällainen aloitus on kuitenkin turha koska ei tuosta vastuussa olevat miehet tunne pienintäkään pistoa sydämessään tämän aloituksen takia. Heitä ei myöskään haittaa tippaakaan se mitä vahinkoa tekevät omille ja kaltaistensa pariutumishaaveille.
En tiedä tarvitsenko siihen lääkettä, koska on aina parempi tietää totuus kuin elää valheessa. Luulen, että tarkoituskin on tehdä vahinkoa.
Vierailija wrote:
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Minä en usko että tarkoitus on tehdä vahinkoa, vaan että he ovat niin omien mt-ongelmiensa ajamia, että se mt-ongelman kanssa painiminen vie kaikem huomion. Painin tuoksinassa he eivät kiintä huomiota siihen, että sahaavat omaa ja muiden oksaa. Hyvä esimerkki vastaavasta on Trump. Hänellä on niin kova hätä osoittaa että Sleepy Joe ei voittanut ja siten tuhonnut hänen egoaan, että hän tuskin edes huomaa mitä tekee 300 miljoonalle ihmiselle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Palstaan tutustumisen jälkeen arvostan oman elämäni ihania miehiä enemmän kuin koskaan.
Eli... suhtaudut ihmisiin oikeassa elämässä sen perusteella millaisia nimettömät ja kasvottomat tyypit tällä palstalla ovat?
Tervehenkistä! Tai ehkä ei sittenkään.
Kyllä itsekin miehenä kannustan naisia lesboiluun. Monet sanoo sitäpaitsi et toisen naisen kanssa saa parhaat orkut.
Vierailija wrote:
Kyllä itsekin miehenä kannustan naisia lesboiluun. Monet sanoo sitäpaitsi et toisen naisen kanssa saa parhaat orkut.
Kyllä meidän lepakoidenkin elämään mahtuu ihania (hetero-)miehiä: isät, veljet, työkaverit, ystävät. Ovat aivan toista maata kuin palstan vihaulisijat. Se unohtuu täällä helposti.
Täytyy muistaa, että molemmista sukupuolista löytyy ilkeitä ja laskelmoivia.
Naiset arvioivat miehiä myös naaman/pituuden/statuksen/rahan/itsevarmuuden kautta.
Vierailija wrote:
Naiset arvioivat miehiä myös naaman/pituuden/statuksen/rahan/itsevarmuuden kautta.
Sieltä taas yksi ilmoittautuu.
Ei mun elinpiirin miehet ole onneksi sellaisia kuin nettimiehet, mutta ei palsta myöskään ole muuttanut mieskäsitystäni mihinkään, sillä olen kyllä lukenut lapsesta asti sen verran paljon kaikenlaista kirjallisuutta ja historiaa, tutustunut kulttuureihin ja tarkkaillut ympäristöä (esim. koulumaailmassa näkyy kyllä ne jotkut mädät omenat ja epäempaattiset tyypit) eli tiennyt sen ettei kaikki miehet ole hyviä ihmisiä. Historia varsinkin aika karu, ja jatkuvasti ympäri maailmaa tapahtuu kaikkea kamalaa naisille/tytöille.
Suomalaiset naiset antaneet kyllä itsestään huonon kuvan täällä, siis sellaisen tylyn ja kylmän epäempaattisen, mutta sellaisiahan osa naisistakin tietysti on. Myös tietynlainen tyhmyys korostuu täällä, en itse jaksa hengailla tyhmien naisten kanssa mutta palstan myötä niitä tunnistaa enempi myös IRL.
Yli puolet tän palstan avauksista ja kommenteista on peräisin pienen, yliaktiivisen ja kohtalaisen häiriintyneen porukan näppiksistä. Kannattaa suhtauua näihin juttuihin se mielessä pitäen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
"Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Palstaan tutustumisen jälkeen arvostan oman elämäni ihania miehiä enemmän kuin koskaan."
On totta, että sekä miehistä että naisista täällä on yliedustettuna pieni vähemmistö. Mutta miehet ovat oikeasti tietyissä asioissa aika laskelmoivia. Käy täällä myös normaaleja, hauskoja miehiä kuten naisiakin. He kirjoittavat rehellisesti ja ajattelevat tavalla, josta olin täysin tietämätön. Tarkoitan tietynlaista laskelmointia naisten suhteen.
En oikein tiedä mitä kaikkea tämä pettymys pitää sisällään tuon asian suhteen. Olen itse todella periaatteellinen ja jyrkkä, vaikka peitänkin sen useimmiten. Salaa olen sellainen, että kaikki menee kerrasta poikki, jos huomaan, että en ole johonkin asiaan tyytyväinen. Asetun kauemmas, otan etäisyyttä, en kuitenkaan näytä sitä. Tämä on nyt asenteeni miehiin, että en ajattele heitä niin yksilöllisesti.
Mutta eihän tuo keneltäkään pois ole. Kuten ei ole sekään, että nämä liian syvällä katkeruudessa olevat ihmiset täällä mesovat ilkeästi. Se vahingoittaa heitä itseään kuten minunkin pettymykseni (tai mikä olisikaan sopiva sana sille, en tiedä, kunhan tässä pohdin kunnes tämä aloitus poistetaan, jos ylipäätään ehdin tätäkään julkaista ennen kun se poistetaan). Ehkä olen vain masentunut ylipäätään, väsynyt elämään, itseeni ja kaikkeen. Perusluonteeni on ollut aurinkoinen ja positiivinen. Mikä osuus palstalla on melankoliaan, en tiedä.
Vierailija wrote:
Seksistä en aloituksessani puhunut mitään. Miehet ovat edelleen mun juttuni seksuaalisesti, eikä seksuaalista suuntautumista noin vain muuteta. Seksiä ei ole pakko harrastaa kenenkään kanssa tai vain itsensä kanssa.
Vierailija wrote:
Totta. Naiset kuitenkin tekevät tuota arviointia useimmiten tiedostamattaan. Sitä tarkoitin laskelmoinnilla, että miehet laskelmoivat todella paljon. Ja vihaan epärehellisyyttä yli kaiken, en voi sietää sellaista. Vanhemmiten piirre on vain voimistunut eli olen loppujen lopuksi todella tuomitseva, vaikken näytä sitä. On helppo sietää melkein ketä tahansa, kun pitää hänet käsivarren mitan päässä tai kauempana. Ehkä kyse onkin luottamuksen ja arvostuksen menettämisestä (tuossa pettymisessä). Olen arvostanut miehiä aiemmin todella, todella korkealle. He ovat mielestäni olleet reiluja, rehellisiä, hauskoja, luotettavia, mukavia, älykkkäitä ja streetwise suurin osa. Koska he ovat halunneet viihdyttää minua ja olla mieliksi. Kuinka paljon siinä on feikkiä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama täällä! Tällä palstalla iskee välillä epäusko että onko ihmiset todella tämmöisiä, mutta onneksi sitten voi palata sinne tosielämään, jossa miehet on mukavia hyviä tyyppejä ja naiset ja miehet tulee pääosin hyvin toimeen keskenään. Eikä kukaan vihaa ketään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näinhän se on, ja paras lääke tuohon on puhua oikeiden ihmisten kanssa mahdollisimman paljon. Tällainen aloitus on kuitenkin turha koska ei tuosta vastuussa olevat miehet tunne pienintäkään pistoa sydämessään tämän aloituksen takia. Heitä ei myöskään haittaa tippaakaan se mitä vahinkoa tekevät omille ja kaltaistensa pariutumishaaveille.
En tiedä tarvitsenko siihen lääkettä, koska on aina parempi tietää totuus kuin elää valheessa. Luulen, että tarkoituskin on tehdä vahinkoa.
Moni palstalla kirjoitteleva mies tai mieheksi tekeytyvä, lietsoo vastakkainasettelua, joko omaa katkeruuttaan tai vain ilkeyttään. Joukkoon mahtunee myös joku yksinkertaisempi, joka ei ymmärrä kirjoittelunsa vaikutusta.
Eikä noihin vastakkainasetteluihin normaalimpi mies, tuskin nainenkaan, jaksaa pitkäksi aikaa sotkeutua, ketjut kun tuppaavat menemään jankkaukseksi, jossa järjen ääni ei kuulu.
Suosittelen pysymään poissa noista jankkausketjuista, kerta vilkaisu riittää.
m 3,14
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Totta. Naiset kuitenkin tekevät tuota arviointia useimmiten tiedostamattaan. Sitä tarkoitin laskelmoinnilla, että miehet laskelmoivat todella paljon. Ja vihaan epärehellisyyttä yli kaiken, en voi sietää sellaista. Vanhemmiten piirre on vain voimistunut eli olen loppujen lopuksi todella tuomitseva, vaikken näytä sitä. On helppo sietää melkein ketä tahansa, kun pitää hänet käsivarren mitan päässä tai kauempana. Ehkä kyse onkin luottamuksen ja arvostuksen menettämisestä (tuossa pettymisessä). Olen arvostanut miehiä aiemmin todella, todella korkealle. He ovat mielestäni olleet reiluja, rehellisiä, hauskoja, luotettavia, mukavia, älykkkäitä ja streetwise suurin osa. Koska he ovat halunneet viihdyttää minua ja ol
Chatgpt on tämän viestin takana