Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
Jaa. Kuulostaa aika vaikealta elämäsi.
Vierailija wrote:
Näinhän se on, ja paras lääke tuohon on puhua oikeiden ihmisten kanssa mahdollisimman paljon. Tällainen aloitus on kuitenkin turha koska ei tuosta vastuussa olevat miehet tunne pienintäkään pistoa sydämessään tämän aloituksen takia. Heitä ei myöskään haittaa tippaakaan se mitä vahinkoa tekevät omille ja kaltaistensa pariutumishaaveille.
Koetko olevasi vastuussa naisten pariutumishaaveiden kariutumisesta? Huomasitko että aloituksessa puhuttiin myös naisista?
Ymmärräthän että miehet tekevät sinun kaltaisten naisten vuoksi tasan samat johtopäätokset naisista kuin te miesvihassanne teette miehistä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Totta, palstalla ovat myös katkerimmat naiset. Elämänne pyörii miesten haukkumisen ympärillä.
Onneksi kuolette yksin ja vihanne sumentamina.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mi
Ei yhtään katkeraa...
Kuolemme yksin koska emme enää uskalla muodostaa perheitä tai suhteita miesten kanssa luettuamme mitä miehet meistä ajattelevat.
Vierailija wrote:
Kuolemme yksin koska emme enää uskalla muodostaa perheitä tai suhteita miesten kanssa luettuamme mitä miehet meistä ajattelevat.
Uutinen: miehet eivät halua parisuhdetta kanssanne koska tietävät nykyään mitä heistä ajattelette. Teidän ei siis tarvitse uskaltaa.
En usko, koska jos ilkeät kommentit olisivat miehiksi tekeytyneiden naisten kommentteja, niin miksi sitten muunlaiset miesten kommentit loistavat poissaolollaan? Kai miehet kirjoittaisivat toisenlaisia mielipiteitä jos heillä niitä olisi.
Niin... eipä täällä näy naisia kehumassa miehiä joten logiikkasi mukaan jos toisenlaisia mielipiteitä olisi, niitä näkyisi.
Vihaatte siis kaikki miehiä, virkistävää että tunnustatte asian avoimesti.
Vierailija wrote:
En usko, koska jos ilkeät kommentit olisivat miehiksi tekeytyneiden naisten kommentteja, niin miksi sitten muunlaiset miesten kommentit loistavat poissaolollaan? Kai miehet kirjoittaisivat toisenlaisia mielipiteitä jos heillä niitä olisi.
Niin... eipä täällä näy naisia kehumassa miehiä joten logiikkasi mukaan jos toisenlaisia mielipiteitä olisi, niitä näkyisi.
Siis et lukenut koko ketjua, ja teit päätelmän tulkitsemalla väärin.
Taidat olla provo.
Vierailija wrote:
Minulle tämä palsta on aiheuttanut sen että en ottaisi elämääni enää suomalaista naista, jos tämä palsta todellakin edustaa kattavaa otantaa suomalaisista nykynaisista. Syynä ylimielisyys ja koppava käytös.
Ei edusta. Ei minua, ei sukulaisiani eikä ystävättäriäni. Me arvostamme ja kunnioitamme hyviä miehiä.
Mutta täältä kyllä löytyy jos jonkinlaista vipeltäjää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulle tämä palsta on aiheuttanut sen että en ottaisi elämääni enää suomalaista naista, jos tämä palsta todellakin edustaa kattavaa otantaa suomalaisista nykynaisista. Syynä ylimielisyys ja koppava käytös.
Ei edusta. Ei minua, ei sukulaisiani eikä ystävättäriäni. Me arvostamme ja kunnioitamme hyviä miehiä.
Ette kuitenkaan tuomitse palstanaisten kommentteja ja kerro miten ajattelette miehistä. Täällä te vietätte elämäänne miestenhaukkumisketjuissa kikattaen "jätä se sika"
Vierailija wrote:
No missäs ne naisia kehuvat miehet on?
Onhan täällä palstalla useammankin kerran joku yrittänyt aloittaa miestenarvostusketjun, mutta se poistetaan heti.
En ole nähnyt ketjua naisten ihanuudesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ette kuitenkaan tuomitse palstanaisten kommentteja ja kerro miten ajattelette miehistä. Täällä te vietätte elämäänne miestenhaukkumisketjuissa kikattaen "jätä se sika"
Kyllähän täällä naiset säännöllisesti kertovat, että ei minun mieheni, ei kaikki miehet ym. Ja kehuneet miehiään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onhan täällä palstalla useammankin kerran joku yrittänyt aloittaa miestenarvostusketjun, mutta se poistetaan heti.
Palsta on naisvaltainen. Täällä on tavallinen suomalainen nainen, tavalliset miehet eivät täällä viihdy.
Lue vaikka tätäkin aloitusta niin ymmärrät syyn sille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllähän täällä naiset säännöllisesti kertovat, että ei minun mieheni, ei kaikki miehet ym. Ja kehuneet miehiään.
Älä viitsi selitellä. Ketjut joissa haukutaan miehiä saavat satoja, jopa tuhansia tykkäyksiä. Viestit joissa kehutaan miehiä saavat niitä nolla mutta nuolia alaspäin tulee takuulla.
Joskus kun asiasta keskusteltiin, naiset selittelivät ettei miehiä ole tarpeen kehua vaikka syytä voisi olla. Sekin kääntyi nopeasti siihen että "peruskäytöksestäkö pitäisi kehua kuin pientä lasta"
Vihaatte miehiä, sääli ettette kehtaa tunnustaa asiaa vaikka kaikki sen tietää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Jotenkin sairasta että kaikkialla naiset ajattelevat että mies elää vain tavoitellakseen naisia vaikka todellisuudessa naiset on vain pakollinen paha jos meinaa hankkia jälkikasvua
Jos tämä palsta jotain aiheuttaa niin se on pettymystä ja epäluuloa naisiin. Joka päivä kymmeniä ketjuja siitä miten paskoja miehet on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palsta on naisvaltainen. Täällä on tavallinen suomalainen nainen, tavalliset miehet eivät tääl
Mikäs selitys tuo muka on? Naisvihaa on palsta pullollaan. Ja harva se päivä luemme aloituksen juuri sen tavallisen miehen pariutumisongelmista.
Missä ovat ne suomalaisia naisia kehuvat ketjut?
Itse olen aloittanut ensimmäisen parisuhteen vuonna 1989 nuorena miehenä, jota kesti noin 4 vuotta. Sen jälkee niitä yhden yön - puolen vuoden seikkailuita 5-6 kpl, ja sen jälkeen avioliiton jota kesti yli 20 vuotta. Tänä aikana minulle ei kertynyt mitään katkeruutta, naisvihaa tai ennakkoluuloja ketään naista kohtaan. Hyviä ihmisiä lähes kaikki, omalla tavallaan, mutta emme varmaankaan olleet luodut toisillemme?
Kaikesta sonnasta huolimatta mitä nykyään kirjoitetaan vastakkaisesta sukupuolesta, jaksan edelleen uskoa että ei ne ajatukset ole kaikilla pahoja, vaikka niitä väärinymmärryksiä tulee usein. Olisko joskus paikallaan mennä peilin eteen ja tehdä myös itsetutkiskelua, eikä vain tutkia arvostellen ympäristöä ja muita ihmisiä? Syyt epäonnistumisiin ja ennakkoluuloihin saattaa löytyä myös peilistä. Itsetutkiskelu on joskus paikallaan, eikä vain käpertyä automaattisesti siilipuolustukseen.
Vierailija wrote:
MIKSI miehiä pitäisi kehua??? Juuri tuossakin näkee miesten pohjattoman itsekkyyden.
Ei minulle tule naisena mieleenkään odottaa, että miehet kehuisivat naisia palstalla! Se olisi niin yliluonnollinen asia, ettei sellainen tule mieleenkään.
Olisin tyytyväinen, jos miehet lopettaisivat jatkuvan naisvihan suoltamisen tälle palstalle, tai jos se edes vähenisi. Mutta koska olen realisti, en todellakaan usko sellaisen päivän koskaan koittavan.
Tuo, että miehet odottavat naisten kehuvan miehiä palstalla, kertoo sen, että miehet ovat täysin pilalle hemmoteltuja.
No omaa uskoani, erityisesti miehiin (toki myös naisiin) on vieneet ihan omalla nimellä ja kuvalla olevat somealustat. Se jos mikä on surullista. Paljon vihaa, katkeruutta ja ilkeyttä.