Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin

Vierailija
25.10.2023 |

Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.

No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.

Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille. 

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kerta toisensa jälkeen kertonut kuinka olet tehnyt juuri niin, mutta koska olet patologinen valehtelija, keksit jonkun hätävalheen ja hoet sitä kunnes ne ihmiset joilla on oikeasti parisuhde ja elämä, häipyy siihen elämään. Joten moikka, ole hyvä vaan ja jatka valehtelua."

Ei, vaan sinä taidat olla mieleltäsi sairas, kun et ymmärrä, vaikka kuinka kerron miten asia oikeasti on mennyt. Samanlaisia on täälläkin, sekä siellä hevostallissa. Moderaattoreistakin ainakin toinen selvä sekopää, joka nautti, kun paikassa tapeltiin päivästä toiseen. Reppana meni tapaamaan livenä erään hörhöryhmän naisia, mutta kummasti poitsu hiljeni ja kuinka ollakaan nuo naiset alkoivat naureskella tuolle reppanelle.

Vierailija
222/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En näköjään pääse kirjoittamaan ketjuun ajatuksiani. Asiaton sisältö vaikkei mitään asiatonta ollut. Keskustelu on mennyt todella kauas aloitukseni aiheesta. Ap

Ei ole. Keskustelu on samaa miesvihaa kuin koko aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not all men - but always a man. 

Vierailija
224/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Not all men - but always a man. 

Sama pätee naisiin

Vierailija
225/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt millainen ketjusta tulee, en olisi avannut sitä.

Olin eilen ajaa hirvikolarin, hirvi oli ojanpientareella mutta kääntyi takaisin. Läntisen Suomen peuraongelma on ihmeellinen juttu, niitähän parveilee kaikkialla mihin katsoo! Ihmiset ovat aidanneet puutarhojaan tai ne syödään. Paikalliset ajavat varmasti paljon kolareita, mutta silti kantaa ei pienennetä.

Olen ajanut yhden peurakolarin. Nyt selvisin säikähdyksellä. Ap

Vierailija
226/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

193. Aasialainen nainen on nainen siinä missä kaikki muutkin maailman naiset. Ei sinun tuliaisnukkesi tai mikään voodoo-nukke myöskään.

Muuten sanoisin sinulle, että jätä kommentoimatta kiusaajillesi. Ei sinun tarvitse puolustella deitti-ilmoitustasi eikä kertoa mitään itsestäsi. Kiusaamisen prosessi menee niin, että kiusaajat haluavat sinun reagoivan ja jos teet niin, kiusaaminen kiihtyy. Älä ole missään tekemisissä enää tuollaisen porukan kanssa, se on aikuisena sinulle mahdollista.

Jos joku netissä on maininnut sinut nimellä tai tunnistettavasti muuten loukaten kunniaasi, nosta rikosilmoitus. Kyllä sillä rahalla varmasti ainakin risteilylle tai johonkin muualle pienelle matkalle pääsee. Vanhat asiat ovat vanhentuneita, mutta jos sellaista tapahtuu täällä, niin tee tutkintapyyntö poliisille. Tuollaiselle nollatoleranssi. 

Vierailija
227/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vielä sitä miksi naisten ja miesten aggressiivisuus (myös täällä netissä) on erilaista.

Miesten aggressio on suoraviivaisempaa ja yleisluontoisempaa, fyysisempää, naisten aggressio on epäsuorempaa ja manipuloivempaa (kierompaa). Tästä on olemassa paljon tutkimusnäyttöä ja arkijärjelläkin ymmärtää, ettei nainen ole voinut yhtä helposti harjoittaa fyysistä väkivaltaa pienemmän kokonsa vuoksi, jolloin vaihtoehtona on verbaalinen pahoinpitely, manipulointi, juorujen levitteleminen ja muut ei-fyysiset väkivallan muodot. 

Aggressiivinen käytös voi olla ns. kylmää tai kuumaa eli suunniteltua tai suunnittelmatonta. Netissä ilmenee molempia, mutta suunniteltu väkivalta ilmentää väkivaltaisen ihmisen karkeampaa ja häiriintyneempää psyykkistä rakennetta.

Nettikiusaamisesta ja väkivallasta on tullut jo muutamia tuomioita Suomessakin. Rikos on sikäli helppo, että kuvakaappaus riittää, siinä on aika, paikka ja sisältö tutkijan edessä selkeänä ilman todistelun tarvetta. Kyseessä on kuitenkin piilorikollisuus niin kauan kun ei mielletä, että kyseessä on rikos ja tehdä rikosilmoituksia. Ap

Vierailija
228/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko takas aiheeseen? Niille ketkä vielä haluaa yrittää hakea miehistä seuraa kehoitan menemään näihin kahteen. Ekassa näkyy kuvat siltä istumalta ja toisessa ollaan myötämielisempiä keski-ikäisiä perheellisiä kohtaan.https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

Tekemistä treffeille: https://www.amazon.com/Resilience-Conversation-Starter-Stronger-Familie… JA https://www.amazon.com/DateBox-Date-Night-Match-Up-Box/dp/B0BSQGSW97/re…

Vierailija
229/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

228. Itse en mieltänyt aihettani millään lailla sinkkuaiheeksi, mutta olen huomannut, että palstalla on tosi paljon sinkkuja, joten naisia ja miehiä koskevat keskustelut helposti muuttuvat siihen moodiin. 

Tämä siis huomiona, ei kritiikkinä. Ap

Vierailija
230/230 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tämä palsta on avannut kummankin sukupuolen silmiä ja hyvä niin. Ainakin minä osaan arvostaa kumppaniani paljon enemmän, kun olen täältä saanut lukea ties mitä törkeyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä