Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin

Vierailija
25.10.2023 |

Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.

No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.

Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille. 

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Ap tässä, on ihme ettei tätä ketjua poistettu!"

Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että ketjua, jossa on tarkoitus yleistää suomalaisia miehiä negatiivisesti, ei ole poistettu. Se on hyvin tyypillistä tälle palstalle. 

Tätä suomalaisuudesta uhriutumista en käsitä ollenkaan. Se kieltämättä kuulostaa persuilulta, hehän näkevät Suomen todella negatiivisesta vinkkelistä, vaikks tämä on maailman parhaita maita. Jotenkin psykedeelistä koko heidän touhunsa. Ap

Mitä tarkoitat "suomalaisuudesta uhriutumisella"? Minäkään en ymmärrä sitä, miksi niin monella palstanaisella on tapana aina korostaa viestissään, että juuri suomalaiset miehet ovat huonoja, juntteja, tyhmiä, väkivaltaisia, juoppoja, laiskoja ja mitä kaikkea täältä saakaan päivittäin lukea. Muiden

En ole koskaan nähnyt tällä palstalla haukuttavan suomalaisia miehiä. Suomalaisia naisia täällä haukutaan JOKA IKINEN KERTA, kun käyn täällä.

Vierailija
122/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs selitys tuo muka on? Naisvihaa on palsta pullollaan. Ja harva se päivä luemme aloituksen juuri sen tavallisen miehen pariutumisongelmista. 

Missä ovat ne suomalaisia naisia kehuvat ketjut? 

Varmaan täällä on naisvijaakin, ei sitä käy kieltäminen. Se ei valitettavasti vain poista sitä faktaa että täällä on 1000x määrä miesvihaa. Harva se päivä luemme 50 ketjua kuinka miehet ovat paskoja.

Suomalaisia naisia kehuvat ketjut ovat tosiaan kadonneet palstalta. Johtuisiuko siitä etteivät miehet enää näe teissä mitään kehuttavaa, luettuaam muutaman vuoden tätä palstaa.

Tässä kehu: en ole ikinä missään kokenut niin paljon miesvihaa kuin suomalaisten naisten toimesta. Hyvää työtä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En usko, koska jos ilkeät kommentit olisivat miehiksi tekeytyneiden naisten kommentteja, niin miksi sitten muunlaiset miesten kommentit loistavat poissaolollaan? Kai miehet kirjoittaisivat toisenlaisia mielipiteitä jos heillä niitä olisi.

Niin... eipä täällä näy naisia kehumassa miehiä joten logiikkasi mukaan jos toisenlaisia mielipiteitä olisi, niitä näkyisi.

Vihaatte siis kaikki miehiä, virkistävää että tunnustatte asian avoimesti.

MIKSI miehiä pitäisi kehua??? Juuri tuossakin näkee miesten pohjattoman itsekkyyden.

Ei minulle tule naisena mieleenkään odottaa, että miehet kehuisivat naisia palstalla! Se olisi niin yliluonnollinen asia, ettei sellainen tule mieleenkään.

Olisin tyytyväinen, jos miehet lopettaisivat jatkuvan naisvihan suoltamisen tälle palstalle, tai jos se edes vähenisi. Mutta koska olen realisti, en todellakaan usko sellaisen päivän koskaan koittavan.

Tuo, että miehet odottavat naisten kehuvan miehiä palstalla, kertoo sen, että miehet ovat täysin pilalle hemmoteltuja.

Näin, tässä malliesimerkki palstan miesvihasta. Tykkäyksiä tuli, viestiä ei ole poistatettu, eikä yksikään nainen kiistä tuota.

Hyvää työtä naiset! Todistattte juuri sen mitä viestitin teistä. Parasta on se, että mitä useampi mies tajuaa tuon, sen enemmän tulette elämään joko yksin tai toisten naisten kanssa. Miehet eivät halua olla kanssanne missään tekemisissä eikä teillä ole mitään hyvää annettavaa miehen elämään.

Vierailija
124/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tällä palstalla haukuttavan suomalaisia miehiä. Suomalaisia naisia täällä haukutaan JOKA IKINEN KERTA, kun käyn täällä.

Taisit juuri itse haukkua miehiä pohjattoman itsekkäiksi. Mikäli et pidä asiaa haukkumisena, ymmärrän ongelmasi.

Vierailija
125/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Live-elämässä sosiaalinen paine ja yleiset käytöstavat estävät ihmisiä laukomasta tiettyjä sisimpiä ajatuksiaan lähipiirilleen, työpaikallaan tai kavereilleen.

Itse näen tämän palstan kirjoittelut myös totuudentorvina. Tänne ihmiset uskaltavat suoltaa nimettömänä sisimmät ajatuksensa.

Osaan tunnistaa ilmiselvät trollit, mutta kyllä täältä saa välillä kylmäävää faktaa, mitä ihmiset tosissaan ajattelevat, mitä eivät kuitenkaan tuo ikinä livenä esille.

Live-elämässä kohtaat siloiteltua sosiaalisen paineen mukaista käytöstä ja tästä palstasta saat silmiesi eteen sen totuuden.

Ihmiset turhautuvat kun elämä ei mene niin kuin toivoisi. Oikeassa elämässä nämä turhautumisen tunteet eivät yleensä tule edes esiin. Ne tulevat mieleen vasta yön pimeinä tunteina, joka ilmenee täällä negatiivisten asioiden kirjoitteluna.

Vierailija
126/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Live-elämässä sosiaalinen paine ja yleiset käytöstavat estävät ihmisiä laukomasta tiettyjä sisimpiä ajatuksiaan lähipiirilleen, työpaikallaan tai kavereilleen.

Itse näen tämän palstan kirjoittelut myös totuudentorvina. Tänne ihmiset uskaltavat suoltaa nimettömänä sisimmät ajatuksensa.

Osaan tunnistaa ilmiselvät trollit, mutta kyllä täältä saa välillä kylmäävää faktaa, mitä ihmiset tosissaan ajattelevat, mitä eivät kuitenkaan tuo ikinä livenä esille.

Live-elämässä kohtaat siloiteltua sosiaalisen paineen mukaista käytöstä ja tästä palstasta saat silmiesi eteen sen totuuden.

Ihmiset turhautuvat kun elämä ei mene niin kuin toivoisi. Oikeassa elämässä nämä turhautumisen tunteet eivät yleensä tule edes esiin. Ne tulevat mieleen vasta yön pimeinä tunteina, joka ilmenee täällä negatiivisten asioiden kirjoitteluna.

Aivan,. eli suomalaiset naiset vihaavat miehiä. He vain kätkevät asian sivistyneisyyden ohuen verhon taakse.

Vierailija
127/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulle tämä palsta on aiheuttanut sen että en ottaisi elämääni enää suomalaista naista, jos tämä palsta todellakin edustaa kattavaa otantaa suomalaisista nykynaisista. Syynä ylimielisyys ja koppava käytös.

"En ikinä ottaisi suomalaista naista/miestä" ihmiset ovat huvittavia silloin, kun VAPAAEHTOISESTI päivät pitkät viettävät niiden inhoamiensa ihmisten kanssa. 

Haluaisitteko (te, jotka tätä harrastatte) selventää, miksi vietätte aikaanne palstamammojen kanssa sen sijaan, että esimerkiksi etsisitte ei-suomalaista kumppania tai viettäisitte aikaanne ei-suomalaisten kanssa?

Tämä ja eräs toinen palsta on vain ajan myötä vahvistanut mielikuvaa suomalaisten naisten kelvottomuudesta hyvään parisuhteeseen. Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa ja käyn täällä välillä ihan vain siksi, että muistan miksi lopulta päädyin ulkomaalaiseen naiseen. Ja luonnollisesti vietän vaimoni kanssa suurimman osan ajastani vaikka te aamusta iltaan täällä notkuvat ette sitä ymmärrä.

Vierailija
128/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulle tämä palsta on aiheuttanut sen että en ottaisi elämääni enää suomalaista naista, jos tämä palsta todellakin edustaa kattavaa otantaa suomalaisista nykynaisista. Syynä ylimielisyys ja koppava käytös.

"En ikinä ottaisi suomalaista naista/miestä" ihmiset ovat huvittavia silloin, kun VAPAAEHTOISESTI päivät pitkät viettävät niiden inhoamiensa ihmisten kanssa. 

Haluaisitteko (te, jotka tätä harrastatte) selventää, miksi vietätte aikaanne palstamammojen kanssa sen sijaan, että esimerkiksi etsisitte ei-suomalaista kumppania tai viettäisitte aikaanne ei-suomalaisten kanssa?

Tämä ja eräs toinen palsta on vain ajan myötä vahvistanut mielikuvaa suomalaisten naisten kelvottomuudesta hyvään parisuhteeseen. Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa ja käyn täällä välillä ih

Mikä saa suomalaiset miehet tulemaan harva se päivä kertomaan, miten ovat naimisissa/mielikuvitusnaimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa? Sitä täällä näkee toistuvasti.

Se ei todellakaan harmita suomalaista naista, eikä kerro suomalaisista naisista yhtään mitään. Kertoo vain sen, ettet ole luultavasti kelvannut kuin jollekin kehitysmaasta raahatulle, joka kotiuduttuaan eroaa, vie rahasi, ja ottaa laatikkoleuka-avaruusinsinöörin.

Vierailija
129/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan se kertoo, että palstanaiset ajattelevat mielikuvitusnaisia.

Vierailija
130/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä saa suomalaiset miehet tulemaan harva se päivä kertomaan, miten ovat naimisissa/mielikuvitusnaimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa? Sitä täällä näkee toistuvasti.

Se ei todellakaan harmita suomalaista naista, eikä kerro suomalaisista naisista yhtään mitään. Kertoo vain sen, ettet ole luultavasti kelvannut kuin jollekin kehitysmaasta raahatulle, joka kotiuduttuaan eroaa, vie rahasi, ja ottaa laatikkoleuka-avaruusinsinöörin."

Jokaisen palstanaisen kehitysmaalaiseen vaihtanut mies on kuulemma juoppo ja kalju paskamaha. Miten sellaisella olisi rahaa mitä viedä?

Vierailija
131/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näköjään pääse kirjoittamaan ketjuun ajatuksiani. Asiaton sisältö vaikkei mitään asiatonta ollut. Keskustelu on mennyt todella kauas aloitukseni aiheesta. Ap

Vierailija
132/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan nähnyt tällä palstalla haukuttavan suomalaisia miehiä. Suomalaisia naisia täällä haukutaan JOKA IKINEN KERTA, kun käyn täällä."

Sama havainto. Ja tollekin kommentille tullut 5 alapeukkua. Vituttaa suuresti kaikkien palstan naisten puolesta jotka kaipais anonyymiä keskustelupalstaa. Jotenkin täällä alkaa patoutumaan sellanen tunne että kun joskus kuulen jonkun livenä esittävän naisvihamielisen näkemyksen niin kopautan kaikkien näiden edestä.

Ei oikeasti, ei väkivaltaa, mutta saapahan kuulla ja kertoa mikä niin itkettää että kuka vaan tuntematon nainen kelpaa sylkykupiksi.

M

Vierailija
133/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole vastannut kysymyksiin joita keskustelun alussa esitin ja suurin osa viimeisen sivun mieskeskutstelijoista keskittyy kertomaan yhtä uudelleen, ettei pidä suomalaisista naisista. Keskustelun aihe ei kuitenkaan ole se pitääkö naisista vai ei. Vaikka en oikein ymmärrä mitä sen toisteleminen antaa teille, jotka sitä teette. Ette pidä, ok, mutta mitä sitten? 

Olisin halunnut keskustella aloituksen aiheesta. Olen pitkästä aikaa työmatkalla kaukana kotoa ja näin taas hotellissa ison kasan reppumiehiä, minä ainoana naisena illalla syömässä ravintolassa. Suomalaisia miehiä. Mietin, etten tunne oikeasti miesten ajatusmaailmaa kovin hyvin, vaikka luulin niin. Tämä palsta on mullistanut käsitykseni miehistä melko täydellisesti. Ap

Vierailija
134/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yksikään mies ei ole vastannut kysymyksiin joita keskustelun alussa esitin ja suurin osa viimeisen sivun mieskeskutstelijoista keskittyy kertomaan yhtä uudelleen, ettei pidä suomalaisista naisista. Keskustelun aihe ei kuitenkaan ole se pitääkö naisista vai ei. Vaikka en oikein ymmärrä mitä sen toisteleminen antaa teille, jotka sitä teette. Ette pidä, ok, mutta mitä sitten? 

Olisin halunnut keskustella aloituksen aiheesta. Olen pitkästä aikaa työmatkalla kaukana kotoa ja näin taas hotellissa ison kasan reppumiehiä, minä ainoana naisena illalla syömässä ravintolassa. Suomalaisia miehiä. Mietin, etten tunne oikeasti miesten ajatusmaailmaa kovin hyvin, vaikka luulin niin. Tämä palsta on mullistanut käsitykseni miehistä melko täydellisesti. Ap

Tai oli siellä yksi englantia puhuva seurue, osa oli tanskalaisia. En halunnut rajata miehistä keskustelua suomalaisiin miehiin, vaan keskustella miehisestä ajatustavasta yleensä. Toki siinä onniso ero onko mies irakilainen vai suomalainen, joten kansallisuuden mukaan ottaminen on siltä kannalta perusteltua. Ap

Vierailija
135/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tunnustan itsekin ilmiön mutta toisaalta en muista koko juttua kun puhun arjessa normaalien kivojen miesten kanssa. En minä heistä pysty uskomaan, että nainen on heille pelkkä reikä jonka ainoat ominaisuudet ovat bmi ja ikä. Toisaalta jos nyt jäisin sinkuksi en uskaltautuisi Tinderiin etsimään kumppania enkä varta vasten lähtisi etsimään miestä. Jos vielä pariutuisin, sen olisi pakko tapahtua niin että irl tapaisin miehen, jonka kanssa unohtaisin kokonaan vauvapalstan miehet. Ja toisaalta kutkuttaisi myös testata tämä teoria joka ei ole koko elämäni aikana realisoitunut mitenkään, että voisin vain tilata Tinderistä ovelleni mallin tasoisen miehen yhdeksi yöksi. Voisihan sitä kerran kokeilla jos kerran näin on. 

Vierailija
136/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mielipidettään muodosta keskustelupalstan perusteella. Täällähän anonyymit ihmiset keskustelee keskenään. Osa vastaa varmasti itselleen, osa provosoituu aikaa kuluttaakseen ja osa trollaa minkä ehtii. 

Ylös ja ulos katsomaan maailmaa. Suurin osa suomalaisista miehistä on peruskohteliaita, ystävällisiä ja he pariutuvat tyytyväisinä tavallisen suomalaisen naisen kanssa. Sama pätee toisinkin päin.

Vierailija
137/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

132. Miehet suhtautuvat asioihin suoraviivaisesti, sitä rakastan miehissä. Aika harvoin miehet ovat kieroja, heidän kanssaan toimiminen työelämässä on ollut minulle helppoa ja mieluista. Naisten kanssa toiminen ja naisten johtaminen -sen olen kokenut huomattavasti haasteellisemmaksi. Mutta ymmärrän sen johtuvan muistakin asioista kuin sukupuolesta, minusta, työn luonteesta jne. Naiset ovat usein varautuneempia. Ja sen että miehet ovat avoimempia... olen alkanut epäillä sen liittyvän vakuuttavaan ulkonäköön. He haluavat olla mieliksi, joten pientä etua siinä saa.

Jos ajattelen miehiä jotka täällä ja tässä ovat valittaneet suomalaisnaisista, niin kyseessä on traaginen tilanne, sillä meistä jokainen haluaa tulla arvostetuksi ja kunnioitetuksi sukupuolisena olentona. Sen toiveen häpäiseminen on törkeää ja ihmisarvoa alentavaa. Mutta ratkaisu ei kuitenkaan ole sylkeä samaa takaisin. Valitettavasti mieskuvaninideaali on vanhakantainen. Eli en voi kunnioittaa miestä joka ei ole herrasmies. Älkää vastatko pahaan pahalla. Säilytätte henkisen ryhtinne joka on maskuliinisuuden ydin. Ap

Vierailija
138/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

132. Osoitin viestini sinulle mutta ryhdyinkin ouhumaan ihan muusta asiasta. Halusin sanoa sinulle, että kiitos viestistäsi. Olet herrasmies. Ap

Vierailija
139/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisena tunnustan itsekin ilmiön mutta toisaalta en muista koko juttua kun puhun arjessa normaalien kivojen miesten kanssa. En minä heistä pysty uskomaan, että nainen on heille pelkkä reikä jonka ainoat ominaisuudet ovat bmi ja ikä. Toisaalta jos nyt jäisin sinkuksi en uskaltautuisi Tinderiin etsimään kumppania enkä varta vasten lähtisi etsimään miestä. Jos vielä pariutuisin, sen olisi pakko tapahtua niin että irl tapaisin miehen, jonka kanssa unohtaisin kokonaan vauvapalstan miehet. Ja toisaalta kutkuttaisi myös testata tämä teoria joka ei ole koko elämäni aikana realisoitunut mitenkään, että voisin vain tilata Tinderistä ovelleni mallin tasoisen miehen yhdeksi yöksi. Voisihan sitä kerran kokeilla jos kerran näin on. 

Seksin saaminen naiselta on välttämätöntä, jotta mitään muutakaan voi tapahtua. Miehet suojelevat sillä itseään, etteivät he joudu siihen kategoriaan, jonka kanssa vain keskustellaan.

Vierailija
140/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

135. En usko että monikaan mies ajattelee että nainen on pelkkä reikä ja bmi. Eivät nekään suurin osa jotka noin kirjoittavat. Se on vain strategia, jolla pyritään shokeeraamaan, mutta totta toinen puoli. Naisten kohtelu ilmeisesti vaihtelee järkyttävän paljon sen mukaan miltä he näyttävät. Tätä en ole ennen palstaa lainkaan käsittänyt. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme