Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
Vierailija wrote:
"Tiedätkö miksi näin tapahtuu? Siksi että naiset säälii sitä naista. Tunnen erään suomimies-aasialainen-parin joka on rakkausavioliitossa, pariskunta on suurin piirtein samanikäisiä ja ihan tavallisia ihmisiä. Mitä ihmeen syytä minulla olisi muljautella sille silmiäni? Sen sijaan kun sillä läs ki mahamiehellä on nuori kehitysmaasta ostettu vaimo, voi tyttöparka."
On jännä huomata, miten palstan naisilla on kokemusta ainoastaan läskimahaisista miehistä. Tämä on pelkkää arvailua, mutta olisiko mammojen omassa habituksessa syy-yhteyttä moiseen ja sääliähän ei oikeasti suomalainen nainen tunne toista naista kohtaan ja 99% naisvihastakin tulee tutkitusti toisilta naisilta.
Loogisin selitys halveksuville silmänmuljautuksille on joko se, että se läskimahainen nainen sisimmässään kokee tuskaa, koska kuvittelee, että hänellä olisi ollut samanlainen mahdollisuus vietellä esim. vatsatanssilla suomalainen mies. Toine
On jännä huomata, miten sinä et huomannut, että tuolla kirjoittajalla oli kokemusta ihan tavallisesta miehestä ja aasialaisesta naisesta. Ja mitä tuohon nyt sanoisi että naiset haikailee kehitysmaalaisia nuoria ostavan lihavan vanhan miehen perään :DDD.
Vierailija wrote:
Yksikään mies ei ole vastannut kysymyksiin joita keskustelun alussa esitin ja suurin osa viimeisen sivun mieskeskutstelijoista keskittyy kertomaan yhtä uudelleen, ettei pidä suomalaisista naisista. Keskustelun aihe ei kuitenkaan ole se pitääkö naisista vai ei. Vaikka en oikein ymmärrä mitä sen toisteleminen antaa teille, jotka sitä teette. Ette pidä, ok, mutta mitä sitten?
Olisin halunnut keskustella aloituksen aiheesta. Olen pitkästä aikaa työmatkalla kaukana kotoa ja näin taas hotellissa ison kasan reppumiehiä, minä ainoana naisena illalla syömässä ravintolassa. Suomalaisia miehiä. Mietin, etten tunne oikeasti miesten ajatusmaailmaa kovin hyvin, vaikka luulin niin. Tämä palsta on mullistanut käsitykseni miehistä melko täydellisesti. Ap
Nyt ikävä kyllä mummelin satu ontuu ja pahasti.
"On jännä huomata, miten sinä et huomannut, että tuolla kirjoittajalla oli kokemusta ihan tavallisesta miehestä ja aasialaisesta naisesta. Ja mitä tuohon nyt sanoisi että naiset haikailee kehitysmaalaisia nuoria ostavan lihavan vanhan miehen perään :DDD."
No todellisuudessahan tuolla kumpikin esimerkki ovat täysin keksittyjä ja vain siksi, että saisi solvattua miehiä, joilla on kauniita, fiksuja ja reilusti nuorempia ulkomaalaisia vaimoja. Varsinkin tuo vaimojen ostaminen on vain katkeroituneiden ja täysin syrjäytyneiden naisten hapatusta.
Lukaisepa tuo aiempi teksti ajatuksella.
Naisille riittäisi ihan hyvin, ettei heitä haukuttaisi jatkuvasti, mitään kehuja ei edes odoteta.
Se, jos miehet odottavat kehuja ja ylistystä, näyttäytyy itsekkäänä, eihän niitä naisetkaan saa.
Tämäkö oli nyt sitä järkyttävää miesvihaa?
En voi sille mitään, että tämä palsta on vaikuttanut siihen, miten näen miehet.
Olen aina arvostanut ja kunnioittanut miehiä, vaikka olen tullut huonosti kohdelluksi ja petetyksi. Tiedostan, että yksilöiden toiminta ei kerro totuutta koko sukupuolesta.
Täällä, kun lukee loputonta naisvihaa, alkaa omakin mieli vääristyä, ja alan nähdä kaikki miehet huonossa valossa, niin huonossa, etten halua olla missään tekemisissä miesten kanssa. Se on se pelko, että kaikki miehet salaa ajattelevat kuin palstamiehet.
Parasta lääkettä tähän onkin irrottautua palstalta ja jutella ympärillä olevien miesten kanssa. Naapurien, sukulaisten ja työkaverien, ja taas näkee, että suurin osa miehistä on ihan täysjärkisiä ja mukavia.
164. Mummo, mummeli ja pappa ovat haukkumasanojen tapaan käytettyjä nimityksiä palstalla. Minua ovat isovanhemmat pääasiassa hoitaneet lastenhoitajien ohella koko lapsuuteni. En voi ymmärtää tuollaista haukkumissanaa, mutta mikä pakko minun on kaikkea ymmärtääköän.
Sitäkään en ymmärrä mikä kumma siinä on sadunomaista, että jotkut ihmiset tekevät matkatyötä. Tosin nykyisin teen töitä tosi harvoin enää. Ap
En voi sille mitään, että tämä palsta on vaikuttanut siihen, miten näen suomalaiset naiset
Olen aina arvostanut ja kunnioittanut suomalaisia naisia, vaikka olen tullut huonosti kohdelluksi ja petetyksi. Tiedostan, että yksilöiden toiminta ei kerro totuutta koko sukupuolesta.
Täällä, kun lukee loputonta mies_vihaa, alkaa omakin mieli muuttua, ja alan nähdä kaikki suomalaiset naiset huonossa valossa, niin huonossa, etten halua olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa. Se on se pelko, että kaikki suomalaiset naiset salaa ajattelevat kuin palstanaiset
Parasta lääkettä tähän onkin irrottautua palstalta ja jutella ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa.
161. Suomalainen mies voi olla matkalippu parempaan elintasoon sille naiselle. Ja joskus voi olla syytä sääliä sitä miestä, sillä eivät naiset muuallakaan maailmassa välttämättä ole pyhimysmadonnan kaltaisia. Jos nyt lähdetään reaalimaailmasta eikä mielikuvitusvaimoista. Yhtä lailla sekin on vinoutunut stoori, että kaikki ulkomaalaiset vaimot ovat onnettomia uhreja. Ap
Vierailija wrote:
161. Suomalainen mies voi olla matkalippu parempaan elintasoon sille naiselle. Ja joskus voi olla syytä sääliä sitä miestä, sillä eivät naiset muuallakaan maailmassa välttämättä ole pyhimysmadonnan kaltaisia. Jos nyt lähdetään reaalimaailmasta eikä mielikuvitusvaimoista. Yhtä lailla sekin on vinoutunut stoori, että kaikki ulkomaalaiset vaimot ovat onnettomia uhreja. Ap
Matkalippu parempaan elintasoon varmasti usein, mutta myös matkalippu onnelliseen parisuhteeseen. Ainakin vaimoni kotimaassa naiset ovat länsimaalaisten ja varsinkin pohjoismaalaisten miesten perään siksi, ettei miehet rellestä lähellekään niin paljon, jos olenkaan mitä miehet hänen kotimaassaan.
Vierailija wrote:
En voi sille mitään, että tämä palsta on vaikuttanut siihen, miten näen suomalaiset naiset
Olen aina arvostanut ja kunnioittanut suomalaisia naisia, vaikka olen tullut huonosti kohdelluksi ja petetyksi. Tiedostan, että yksilöiden toiminta ei kerro totuutta koko sukupuolesta.
Täällä, kun lukee loputonta mies_vihaa, alkaa omakin mieli muuttua, ja alan nähdä kaikki suomalaiset naiset huonossa valossa, niin huonossa, etten halua olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa. Se on se pelko, että kaikki suomalaiset naiset salaa ajattelevat kuin palstanaiset
Parasta lääkettä tähän onkin irrottautua palstalta ja jutella ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa.
Siksi onkin erikoista ettet irrottaudu palstalta juttelemaan ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa, vaan roikut täällä aamusta iltaan.
"Siksi onkin erikoista ettet irrottaudu palstalta juttelemaan ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa, vaan roikut täällä aamusta iltaan."
Ei, vaan kyseessä on ihan oma harhaluulosi, että olisin täällä aamusta iltaan. Se, jos mikä on erikoista.
171. Molempi parempi. Tietty voi olla niinkin, että naisen elintaso on ollut kotimaassaan korkeampi. Suomalainen yhteiskunta tarjoaa silti paljon erityisesti naiselle. Turvallinen, tasa-arvoinen hyvinvointiyhteiskunta, missä miehestä eroaminen on helppoa, ellei homma toimi. Suurin osa maailaman maista ei ole naisille mikään turvasatama. Siksikään en näe syytä sääliä Suomeen naitua naista. Ap
Vierailija wrote:
"Siksi onkin erikoista ettet irrottaudu palstalta juttelemaan ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa, vaan roikut täällä aamusta iltaan."
Ei, vaan kyseessä on ihan oma harhaluulosi, että olisin täällä aamusta iltaan. Se, jos mikä on erikoista.
Minä en ole täällä aina mutta sinä olet. Se on mahdollista vain yhdellä tavalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä en ole täällä aina mutta sinä olet. Se on mahdollista vain yhdellä tavalla.
Ja se yksi ainoa selitys on sinun harhaluulosi. Asia loppuunkäsitelty.
167. Kantapeikot pyrkivät haukkumaan suomalaisnaisia joka käänteessä. En osaa heitä ihan niin vakavasti ottaa. Ap
Vierailija wrote:
171. Molempi parempi. Tietty voi olla niinkin, että naisen elintaso on ollut kotimaassaan korkeampi. Suomalainen yhteiskunta tarjoaa silti paljon erityisesti naiselle. Turvallinen, tasa-arvoinen hyvinvointiyhteiskunta, missä miehestä eroaminen on helppoa, ellei homma toimi. Suurin osa maailaman maista ei ole naisille mikään turvasatama. Siksikään en näe syytä sääliä Suomeen naitua naista. Ap
Eli sanonta sääli on sairautta pitää useiden palstanaisten kohdalla täysin paikkansa. Tuntuuhan se omituiselta, miten juuri aasialaisnainen-suomalaismiespareja kohtaan palstan mammat tuntevat yleensäkin pakkomielteistä kiinnostusta ja koittavat luoda muille mielikuvaa, että naisia voisi tuosta vaan ostella sieltä sun täältä ja "ostaja" on aina joku paskamahainen yrjöke.
178. Olisko sulla kommenttia itse aiheeseen? Siis ketjun aiheeseen? Vai joko sanoit sanottavasi aikaisemmin? En oikein jaksa lukea näitä aasialaisnainen ja suomalaisnainen -vääntöjä, ne ovat minusta todella pitkäveteisiä. Ap
Vierailija wrote:
167. Kantapeikot pyrkivät haukkumaan suomalaisnaisia joka käänteessä. En osaa heitä ihan niin vakavasti ottaa. Ap
Varmasti ihan aitoa haukkumistakin esiintyy, mutta nyt kun eletään selvää uhriutumisen aikaa, niin eiköhän suurin osa "haukuista" ole vain aivan tavallista kritiikkiä naisten toilailuja kohtaan. Moni nainenhan ajattelee, että jos esim. minä kehun kaunista ulkomaalaista vaimoani, niin samalla haukun kaikki suomalaiset naiset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli sanonta sääli on sairautta pitää useiden palstanaisten kohdalla täysin paikkansa. Tuntuuhan se omituiselta, miten juuri aasialaisnainen-suomalaismiespareja kohtaan palstan mammat tuntevat yleensäkin pakkomielteistä kiinnostusta ja koittavat luoda muille mielikuvaa, että naisia voisi tuosta vaan ostella sieltä sun täältä ja "ostaja" on aina joku paskamahainen yrjöke.
Täällä ei puhuta aasialaisista mitään silloin kun sinä et ole paikalla. Ja mietipä nyt uudelleen logiikkaa miksi naiset säälii nimenomaan aasialaisia pasksmahojen päässä laahustavia naisia. Kun muualla maailmassa ei olla riittävän köyhiä että paskamahat saisivat ostettua. Ei ole mitään muuta porukkaa jota sääliä.
Enhän minä aikuinen ihminen tietenkään tietoisesti ja mielenosoituksellisesti silmiä muljauttele. Mutta voi sääli näkyä naamasta ennen kuin ehdin kääntää katseen pois.