Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
"Täällä ei puhuta aasialaisista mitään silloin kun sinä et ole paikalla. Ja mietipä nyt uudelleen logiikkaa miksi naiset säälii nimenomaan aasialaisia pasksmahojen päässä laahustavia naisia. Kun muualla maailmassa ei olla riittävän köyhiä että paskamahat saisivat ostettua. Ei ole mitään muuta porukkaa jota sääliä."
Kyllä puhutaan. Palstamammoilla aasilainen nainen = thaikuista "ostettu" baarityttö. Ja ainoa miestyyli, jonka he tuntevat omasta suvustaan/lähipiiristään ovat juuri nuo kuuluisat paskamahat. Itse en ole koskaan ihaillut lihavia ihmisiä, mutta en ainakaan toistaiseksi ole tuntenut sääliä suomalaisia miehiä kohtaan, jotka tallustavat kunnon röllykkämahan omaavan ja tappajan näköisen muidun kanssa.
Spessun itseservaus on niin säälittävää... Spessu tulee palstalle hokemaan miten ihana aasialaisten naisten kanssa on keskustella. Spessu viettää täällä koko päivän. Spessu syytää palstalle ilkeitä viestejä joissa haukkuu suomalaisia ja ihannoi aasialaisia ja Spessun mielestä palstan naisilla on fiksaatio aasialaisiin 🙄. Spessu hyvä, täällä ei ole mitään puhetta aasialaisista ennen kuin tulet paikalle ja alat haastaa riitaa.
Vierailija wrote:
Spessun itseservaus on niin säälittävää... Spessu tulee palstalle hokemaan miten ihana aasialaisten naisten kanssa on keskustella. Spessu viettää täällä koko päivän. Spessu syytää palstalle ilkeitä viestejä joissa haukkuu suomalaisia ja ihannoi aasialaisia ja Spessun mielestä palstan naisilla on fiksaatio aasialaisiin 🙄. Spessu hyvä, täällä ei ole mitään puhetta aasialaisista ennen kuin tulet paikalle ja alat haastaa riitaa.
Miksi sinua kiinnostaa noin paljon joku "Spessu"?
Vierailija wrote:
"Täällä ei puhuta aasialaisista mitään silloin kun sinä et ole paikalla. Ja mietipä nyt uudelleen logiikkaa miksi naiset säälii nimenomaan aasialaisia pasksmahojen päässä laahustavia naisia. Kun muualla maailmassa ei olla riittävän köyhiä että paskamahat saisivat ostettua. Ei ole mitään muuta porukkaa jota sääliä."
Kyllä puhutaan. Palstamammoilla aasilainen nainen = thaikuista "ostettu" baarityttö. Ja ainoa miestyyli, jonka he tuntevat omasta suvustaan/lähipiiristään ovat juuri nuo kuuluisat paskamahat. Itse en ole koskaan ihaillut lihavia ihmisiä, mutta en ainakaan toistaiseksi ole tuntenut sääliä suomalaisia miehiä kohtaan, jotka tallustavat kunnon röllykkämahan omaavan ja tappajan näköisen muidun kanssa.
Saat tuollaisia vastauksia ainoastaan siksi, että joka ikinen viestisi on ilkeä solvaus suomalaisia naisia kohtaan. Tottakai saat silloin vastaukseksi puhetta baaritytöistä ja tynnyrimahaisista miehistä. Ja ole Spessu kerrankin rehellinen. Juuri sitä tulet täältä hakemaan.
184. Miksi tartutte noihin kommentteihin. Jos antaisitte olla vain? Olen joskus yhden tuollaisen ketjun lukenut, yli tuhat kommenttia.
Aasialainen nainen on nainen myös. Keskustelu voisi mennä eteenpäin, jos hänkin olisi ihminen eikä mikään eksoottinen tuliaisnukke. Ap
Vierailija wrote:
Ei sitä tarvitse mitenkään hokea. Sinun pitäisi kokea joskus edes hetkellinen ruumiista irtautuminen ja päästä lukemaan omia kommenttejasi kuitenkaan tiedostamatta, että ne ovat täysin juuri sinun omia aivoituksiasi, niin ymmärtäisit itsekin huiman eron keskustelun tasossa kun keskustelijana on sinä tai erittäin viehättävät ja ystävälliset aasialaisnaiset.
En myöskään vietä täällä koko päivää, enkä ole täällä edes joka päivä. Tänäänkin olen tainnut lueskella parisen tuntia tätä hourulaa. Ja kuten jo sanoinkin, että jos kehun omaa vaimoani, se on monille sama kuin haukkuisin kaikkia suomalaisia naisia. Enkä minä koskaan haasta riitaa, vaan juuri sinä ja kaltaisesi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ai luulitko miehistä että naisia jahdataan sen takia kun niiden kanssa on niin mielenkiintoista keskustella? 😆😆
Varmaan luulin, että miehet haluavat keskustella, ainakin osa. Ja tehdä moniakin asioita yhdessä naisen kanssa. Olen siis mielestäsi väärässä? Kertoisitko tästä lisää? Ap
Henkistä kontaktia haetaan siksi että päästäisiin fyysiseen.Kaikki muu hoituu miesten kanssa tai yksin.
"Saat tuollaisia vastauksia ainoastaan siksi, että joka ikinen viestisi on ilkeä solvaus suomalaisia naisia kohtaan. Tottakai saat silloin vastaukseksi puhetta baaritytöistä ja tynnyrimahaisista miehistä. Ja ole Spessu kerrankin rehellinen. Juuri sitä tulet täältä hakemaan."
Ei, vaan kyseessä on nykyinen todella ikävä ilmiö, että varsinkin suomalaiset naiset tuntuvat kokevan niin paljon ja mitä ihmeellisimpiä juttuja. Eli sinä todellisuudesta rajusti poiketen koet, että jokainen kommenttini on ilkeilyä ja solvaamista. Tietysti sorrun helposti naljailemaan hymyssä suin ja lämminhenkisesti takaisin, kun huomaan, että joku yrittää käydä kimppuuni henkilökohtaisella tasolla. Sehän ei ole keskustelujen tarkoitus, että osoitellaan sormella keskustelijaa ja yritetään luoda toisille mahdollisimman negatiivista kuvaa ja kaikki täysin valheisiin perustuen.
188. Minulla on ehdotus. Jätä jatkossa pois sana aasialainen ja puhu vain vaimostasi. Saadaan vähän naisia koskevia kehuja tänne. Ap
189. Varmaan tuollaisiakin miehiä on. Ap
Vierailija wrote:
En voi sille mitään, että tämä palsta on vaikuttanut siihen, miten näen suomalaiset naiset
Olen aina arvostanut ja kunnioittanut suomalaisia naisia, vaikka olen tullut huonosti kohdelluksi ja petetyksi. Tiedostan, että yksilöiden toiminta ei kerro totuutta koko sukupuolesta.
Täällä, kun lukee loputonta mies_vihaa, alkaa omakin mieli muuttua, ja alan nähdä kaikki suomalaiset naiset huonossa valossa, niin huonossa, etten halua olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa. Se on se pelko, että kaikki suomalaiset naiset salaa ajattelevat kuin palstanaiset
Parasta lääkettä tähän onkin irrottautua palstalta ja jutella ympärillä olevien aasialaisten naisten kanssa.
No, kokeiles joskus jutella myös suomalaisten ja myös vaikkapa afrikkalaisten, amerikkalaisten, tai vaikkapa latinonaisten kanssa. Saattaisi sinullakin tuo maailmankuva vähän avartua. 🙂
"Aasialainen nainen on nainen myös. Keskustelu voisi mennä eteenpäin, jos hänkin olisi ihminen eikä mikään eksoottinen tuliaisnukke. Ap"
"Minulla on ehdotus. Jätä jatkossa pois sana aasialainen ja puhu vain vaimostasi. Saadaan vähän naisia koskevia kehuja tänne. Ap"
Nyt jäi epäselväksi, onko aasialainen nainen nainen, tuliaisnukke vai ei nainen?
Spessulla ei edes ole mitään naista. Tai töitä. Syrjäytynyt vanhempi mies. Sen tyyli nimitellä on hyvin tunnistettava, minkä seurauksena on ollut helppoa havaita miten ihanan vaimokkeen kansallisuus vaihtuu tarpeen mukaan.
"Spessulla ei edes ole mitään naista. Tai töitä. Syrjäytynyt vanhempi mies. Sen tyyli nimitellä on hyvin tunnistettava, minkä seurauksena on ollut helppoa havaita miten ihanan vaimokkeen kansallisuus vaihtuu tarpeen mukaan."
Minulla on ollut aina hyviä naisia, mutta pidin kyllä pienen tauon silloin, kuin vasta ryhdyin vakavissani miettimään, että meneekö näin hyvä mies vallan pilalle suomalaisten naisten kanssa. Jo sitä ennen minua kiehtoi ajatus etsiä mukava nainen jostain muusta kulttuurista ja viettää vaikka eläkepäivänsä lämpimässä ilmastossa.
Yksi syistä etsiä täysin erilainen nainen oli se, että saisi oikeasti aloittaa täysin puhtaalta pöydältä ja mielellään koskemattoman nuoren naisen kanssa, johon eivät pääse vaikuttamaan eri palstoilla pyörivät katkerat naiset, joilla ei ole mitään positiivista sanottavaa suomalaisista miehistä. Ja olihan se kivaa olla täysin oma itsensä, myös kaikkine vikoineen tai puutteineen, mutta tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi juuri tällaisena kuin olen. Nykyisellä vaimolla toki olisi ollut muitakin ottajia vaikka kuinka paljon, mutta koska hän huomasi, etten mielistele ja yritä olla lipevä paskanjauhaja, hän halusi tutustua paremmin juuri minuun. Se on mielestäni aika hyvä saavutus, kun kyseessä oli kuitenkin kansainvälinen seuranhakusivusto, jossa miljoonia ihmisiä.
Töitä tulee paiskittua vähän liikaakin ja se olisi ehkä palstahäiriköiden mielestä mukavampaa, jos minäkin olisin työtön ja syrjäytynyt, niin he kokisivat edes jotain yhteenkuuluvaisuutta, kun kuuluisin "samaan porukkaan". Tänään tein vain muutaman tunnin aamusta hommia, otin pienet tirsat ja nyt odottelen, että (aasialainen, kaunis ja nuori) vaimoni tulee töistä ja haetaan lapset tarhasta ja koulusta.
Ikääkin toki alkaa jo olla, mutta se näkyy ehkä eniten naamasta. Kroppa on hyvässä kunnossa (ei palstamammojen ihailemaa paskamahaa) ja mielikin kuin nuorella viriilillä miehellä.
Tuo "vaimokkeen" kansalaisuuden vaihtuvuuskin muuten on ihan sitä, että te itsehän heittelette, että vaimoni olisi thaikku, välillä hän on japsi, välillä kiinalainen, välillä venäläinen jne.
Cool story taas, Spessu. Patologiselle valehtelulle ei tule loppua.
Vierailija wrote:
Onko sille mitään käsitettä/sairaudenkuvaa olemassa, kun kuvittelee toisen aina valehtelevan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko sille mitään käsitettä/sairaudenkuvaa olemassa, kun kuvittelee toisen aina valehtelevan?
Oot jääny täälläkin kiinni rysän päältä. Seuraava väitteesi, en se minä ollut. Kyllä olit.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oot jääny täälläkin kiinni rysän päältä. Seuraava väitteesi, en se minä ollut. Kyllä olit.
Mitähän mahdat nyt tarkoittaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitähän mahdat nyt tarkoittaa?
Kompastuit omiin jalkohisi valehdellessasi. Siitä on jo sen verran aikaa että yksityiskohdat ovat päässeet unohtumaan, mutta sen jälkeen en ole uskonut höpinöistäsi sanaakaan. Ja muistan myös alkuaikoina kun tulit tänne hevostallilaisten kertomukset siitä mikä piina olit siellä.
181. Miksi haluat keskustella ja väitellä aasialaisnaisista tässä ketjussa? Siksikö, että pääset heidän varjollaan haukkumaan miehiä? Et sinä muuden liitoista tiedä, anna heidän olla. Ja mitä siitä jos jollakulla olisikin mielikuvitusvaimo, eihän se ole vaarallista. Ap