Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin
Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.
No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.
Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille.
Kommentit (230)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Cool story taas, Spessu. Patologiselle valehtelulle ei tule loppua.
Onko sille mitään käsitettä/sairaudenkuvaa olemassa, kun kuvittelee toisen aina valehtelevan?
Oot jääny täälläkin kiinni rysän päältä. Seuraava väitteesi, en se minä ollut. Kyllä olit.
Mitähän mahdat nyt tarkoittaa?
Kompastuit omiin jalkohisi valehdellessasi. Siitä on jo sen verran aikaa että yksityiskohdat ovat päässeet unohtumaan, mutta sen jälkeen en ole uskonut höpinöistäsi sanaakaan. Ja muistan myös alkuaikoina kun tulit tänne hevostallilaisten kertomukset siitä mikä piina olit siellä.
Täytyy myöntää, että luonnollisesti joitain asioita ei netissä kannata avoimesti kertoa, eli jotain olen "valehdellut" sen jälkeen, kun joku heppatallin foorumilla esitti suoran tappouhkauksen minua kohtaan ja suora väkivallan uhka myös samoihin aikoihin siellä kirjoittanutta naista kohtaan, jonka kanssa syntyi ensin ystävyys ja sittemmin seurustelusuhde. Että niin "tervepäisiä" teistä naisista löytyy eri foorumeilla.
Otteita eräästä keskustelusta vuodelta 2019 koskien hevostallia (oli paljon muitakin):
"Vieläkö Tillanen riehuu siellä? Luulin, että sen aika menee noissa mv-ja vastaavissa porukoissa. Entä vieläkö Spessu on kuvioissa? Noiden kahden takia lopetin käynnin ht.netissä jo vuosia sitten."
"Spessu riehuu nykyään täällä ja satunnaisesti hevostallissa.
Siis onko Spessu täällä? Mistä tiedät? Joku noista miesasiamiehistä?
Kirjoittelin joskus 2009–2015 sennuissa melko aktiivisesti, ilman nimimerkkiä tosin. Lähdin, kun se paikka muuttui pelkäksi tappeluksi ja muiden haukkumiseksi. Just tuo Spessu jäi niistä haukkujista mieleen sieltä, fanitti tuolloin kovasti Jenni Vartiaista ja muisti joka välissä tehdä aloituksen siitä, kuinka hirveitä ällöjä läskejä sennut on jne."
"Käyttää aivan samoja ilmaisuja kuin hevostallissa, aiheet samoja. Ei ole mitenkään vaikea tunnistettava."
"fanitti tuolloin kovasti Jenni Vartiaista"
Todellisuudessa puutuin siihen, kun teillä oli tapana haukkua alimpaan maanrakoon jokainen julkisuudessa esiintyvä ja itseänne kauniimpi nainen. Eihän Jenny mitenkään epäviehättävä neito ole, mutta en minä häntä erityisesti "fanita", vaan tuokin on häiriintyneiden naisoletettujen omaa keksintöä. Kuten kaikki muukin negatiiivinen.
Patologisesta valehtelusta puheenollen, verratkaapas tuota tajunnan virtaa yllä kohtalokkaasta deitti-ilmoituksesta siihen mitä tämä henkilö on vuosia sitten itse siitä kertonu :D:
Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Tietenkin ne pahimmat ns. ylikorostuvat kaikkialla netissä, silti on mielestäni älyllisesti laiskaa ja naiivia olettaa että internet ei olisi tavallisen ihmisen "jatkumo".
Voidaan puhua omista piireistä, kuplista, tuttavista, kavereista ja kumppaneista jotka EIVÄT latele tämän palstan "totuuksia" mutta muistakaa että ihmisillä on eri roolit eri tilanteissa. Miehenä jolla on paljon näitä "kunnollisia" kilttimiehiä kavereina tiedän miten he kommentoivat muita naisia kun ollaan viihtellä ulkona, kyllä sieltä tulee vaikka mitä rinta ja peppuvarustukseen liittyviä juttuja juuri sellaisilta miehiltä joitten omat vaimot ylpeänä kuuluttavat tyyliin: "Ja eihän minun mieheni koskaan... !" jne. Mistä te tiedätte minkälaisia miehenne oikeasti ovat? mahdotonta tietää. Eivät ehkä suoranaisesti petä, mutta kyllä jokainen kavereistani katsovat muita naisia sillä silmällä jätkien illoissa. Ja samaa tapahtuu ihan varmasti naisten puolella.
"ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat,"
Nuo ovat sitä "valehtelua", eli huumoria, kun huomasin, etteivät hevostallin naisista osa ole kauhean hygienisia ja monille oli kauhea paikka odottaa minuuteista jopa useisiin tunteihin sitä, että milloin uskaltaa pieraista oikein mojovan pierun, kun on ensivisiitillä uuden poika- tai tyttöystävän luona. Suihkussa käyminenkin taitaa olla niin ja näin ja esim. korkokengillä ei kuulemma voi tehdä tallitöitä ollenkaan ja siksi niitä ei kukaan käytä. Hameessa paleltuu koivet ja tuo hammasjuttu nyt tuli muuten vaan mieleen luodessani mielikuvaa naispuolisista Turhapuroista sillä sivustolla.
Vierailija wrote:
"ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat,"
Nuo ovat sitä "valehtelua", eli huumoria, kun huomasin, etteivät hevostallin naisista osa ole kauhean hygienisia ja monille oli kauhea paikka odottaa minuuteista jopa useisiin tunteihin sitä, että milloin uskaltaa pieraista oikein mojovan pierun, kun on ensivisiitillä uuden poika- tai tyttöystävän luona. Suihkussa käyminenkin taitaa olla niin ja näin ja esim. korkokengillä ei kuulemma voi tehdä tallitöitä ollenkaan ja siksi niitä ei kukaan käytä. Hameessa paleltuu koivet ja tuo hammasjuttu nyt tuli muuten vaan mieleen luodessani mielikuvaa naispuolisista Turhapuroista sillä sivustolla.
Patologinen valehtelu nro x: teit pyllypyyhkimis-deitti-ilmoituksesi ennen kuin olit hevostallissa käynytkään.
Vierailija wrote:
Täällä on yhteiskunnan pohjasakka. Onnittele itseäsi siitä, ettet elä ja ajattele kuten kyseinen porukka. Että nimenomaan et pysty samaistumaan näihin juttuihin. Niin minä teen.
Mitä ihmettä sinä sitten luuraat täällä? Tirkistelemässä? Saat kiksit siitä, ettet Itse kuulu kyseiseen iljettävään pohjasakkaan?
"Patologinen valehtelu nro x: teit pyllypyyhkimis-deitti-ilmoituksesi ennen kuin olit hevostallissa käynytkään."
No eihän siinä deitti-ilmoituksessa ollut pyllyn pesemisestä mitään mainintaa, vaan kuten juuri äsken kerroin, lisäsin sen huumorimielessä mukaan kertoessani miten koko soppa sai alkunsa ja ärsyttääkseni heppatallin kakkapeppuja. Tietenkään yksinkertaiset eivät ymmärrä huumoria, vaan sekoittavat päänsä milloin mistäkin.
Vierailija wrote:
"Patologinen valehtelu nro x: teit pyllypyyhkimis-deitti-ilmoituksesi ennen kuin olit hevostallissa käynytkään."
No eihän siinä deitti-ilmoituksessa ollut pyllyn pesemisestä mitään mainintaa, vaan kuten juuri äsken kerroin, lisäsin sen huumorimielessä mukaan kertoessani miten koko soppa sai alkunsa ja ärsyttääkseni heppatallin kakkapeppuja. Tietenkään yksinkertaiset eivät ymmärrä huumoria, vaan sekoittavat päänsä milloin mistäkin.
Tässä, hyvät naiset ja herrat, on esimerkki narisistin kaasuvalotuksesta. Ensin hän kertoo kuinka on laittanut deitti-ilmoitukseensa pyllyn pyyhkimiset, sitten hän väittää ettei missään tapauksessa laittanut. Ja nyt meidän pitäisi uskoa, että hevostallillinen naisia on nauranut jollekin täysin tavalliselle asialliselle deitti-ilmoitukselle. Aivan varmasti, Spessu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täällä on yhteiskunnan pohjasakka. Onnittele itseäsi siitä, ettet elä ja ajattele kuten kyseinen porukka. Että nimenomaan et pysty samaistumaan näihin juttuihin. Niin minä teen.
Mitä ihmettä sinä sitten luuraat täällä? Tirkistelemässä? Saat kiksit siitä, ettet Itse kuulu kyseiseen iljettävään pohjasakkaan?
Olen eri, mutta tuskin sinäkään hevoseksi itsesi miellät, jos katsot esim. esteratsastusta? Tai noh, mistä sitä koskaan tietää millaisia esteratoja teillä kotona on sisällä.
"Tässä, hyvät naiset ja herrat, on esimerkki narisistin kaasuvalotuksesta. Ensin hän kertoo kuinka on laittanut deitti-ilmoitukseensa pyllyn pyyhkimiset, sitten hän väittää ettei missään tapauksessa laittanut. Ja nyt meidän pitäisi uskoa, että hevostallillinen naisia on nauranut jollekin täysin tavalliselle asialliselle deitti-ilmoitukselle. Aivan varmasti, Spessu."
Pepun pyyhkiminen ja kunnolla peseminen ovat kaksi eri asiaa. Miksi hoet pyyhkimisestä, kun kyse on pesemisestä? Ja mikä on narisisti?
Vierailija wrote:
"Tässä, hyvät naiset ja herrat, on esimerkki narisistin kaasuvalotuksesta. Ensin hän kertoo kuinka on laittanut deitti-ilmoitukseensa pyllyn pyyhkimiset, sitten hän väittää ettei missään tapauksessa laittanut. Ja nyt meidän pitäisi uskoa, että hevostallillinen naisia on nauranut jollekin täysin tavalliselle asialliselle deitti-ilmoitukselle. Aivan varmasti, Spessu."
Pepun pyyhkiminen ja kunnolla peseminen ovat kaksi eri asiaa. Miksi hoet pyyhkimisestä, kun kyse on pesemisestä? Ja mikä on narisisti?
Ja sitten yritetään kiinnittää huomio ihan muualle. Hauskaa kuinka olet selostanut tätä täysin asiallisesta deitti-ilmoituksestasi seurannutta traumaa täälläkin yhä uudelleen. Tässä yksi versio.
"Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen.
Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha."
"Ja nyt meidän pitäisi uskoa, että hevostallillinen naisia on nauranut jollekin täysin tavalliselle asialliselle deitti-ilmoitukselle."
Teidän "naurun aiheita" olivat muistaakseni se, että piti olla töissä ja tienata edes vähän enemmän mitä sen aikainen työttömyysturvan määrä oli. Sitten pukeutumistyyli ja naisellisuus aiheuttivat paljon "naurua". Eli kyllä ne mun toiveet naisen suhteen olivat aivan tavallisia, mutta tietenkin ne olivat liikaa. Väkisinhän siinä syntyy mielikuva, että millaisia käveleviä variksenpelättimiä siellä lymyili.
"
Ja sitten yritetään kiinnittää huomio ihan muualle. Hauskaa kuinka olet selostanut tätä täysin asiallisesta deitti-ilmoituksestasi seurannutta traumaa täälläkin yhä uudelleen. Tässä yksi versio.
"Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen.
Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha.""
Yritän vielä kerran. Se minun alkuperäinen ilmoitukseni oli asiallinen, mutta ikähaarukka aiheutti närää, kuten myös pituuden ja painon suhde, eli toiveena normaalipainoinen nainen. Sekin, että piti olla työssäkäyvä ja vähintään ylioppilas.
Kun siis myöhemmin luettuani heppatallin naisten "hauskoja" kertomuksia omista pieremisistään ja siitä, miten takapuolen peseminen vedellä ja saippualla aiheutti hilpeyttä ja suorastaan ylpeyttä, kun vako haisee paskalle, niin enhän mä malttanut olla irvailematta kustannuksellanne.
Uskon kyllä, että se on voinut traumatisoida naisen jos toisenkin, kun koko valtakunta sai pikkuhiljaa tietää, miten epäsiistejä naisia meillä onkaan. Liekö samat löyhkäperseet täälläkin vai onko kyseessä myös vauvafoorumia rienaava perseen pesemättömyys, kun sohvan saastuttamisesta on tehty jopa laulukin.
Vierailija wrote:
"Ja nyt meidän pitäisi uskoa, että hevostallillinen naisia on nauranut jollekin täysin tavalliselle asialliselle deitti-ilmoitukselle."
Teidän "naurun aiheita" olivat muistaakseni se, että piti olla töissä ja tienata edes vähän enemmän mitä sen aikainen työttömyysturvan määrä oli. Sitten pukeutumistyyli ja naisellisuus aiheuttivat paljon "naurua". Eli kyllä ne mun toiveet naisen suhteen olivat aivan tavallisia, mutta tietenkin ne olivat liikaa. Väkisinhän siinä syntyy mielikuva, että millaisia käveleviä variksenpelättimiä siellä lymyili.
Spessu, ei ole tavallista puhua deitti-ilmoituksessa kakalla käymisestä. Toivottavasti se sun aasialainen nainen ei osaa Suomea kovin hyvin. Tosin kun sun valehtelua seuraa, yhden aasialaisen vaimon keksiminen on tuskin ongelma. Sen verran paatoksella ja laveasti vedit tuossa yllä taas muunneltua totuuutta. Ei ole ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen.
"Spessu, ei ole tavallista puhua deitti-ilmoituksessa kakalla käymisestä. Toivottavasti se sun aasialainen nainen ei osaa Suomea kovin hyvin. Tosin kun sun valehtelua seuraa, yhden aasialaisen vaimon keksiminen on tuskin ongelma. Sen verran paatoksella ja laveasti vedit tuossa yllä taas muunneltua totuuutta. Ei ole ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen."
Ei se ole tavallista tosiaan, enkä minä ainakaan niin ole tehnytkään. Ja jos minun aasilainen nainen on mielestäsi vain keksitty juttu, niin mikä sinut sitten saa niin ärsyyntymään, että stalkkaat ja levität valheita vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin? Ajattele, jos joku mies tekisi samoin, niin hullunahan häntä pidettäisi.
Vierailija wrote:
"Spessu, ei ole tavallista puhua deitti-ilmoituksessa kakalla käymisestä. Toivottavasti se sun aasialainen nainen ei osaa Suomea kovin hyvin. Tosin kun sun valehtelua seuraa, yhden aasialaisen vaimon keksiminen on tuskin ongelma. Sen verran paatoksella ja laveasti vedit tuossa yllä taas muunneltua totuuutta. Ei ole ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen."
Ei se ole tavallista tosiaan, enkä minä ainakaan niin ole tehnytkään. Ja jos minun aasilainen nainen on mielestäsi vain keksitty juttu, niin mikä sinut sitten saa niin ärsyyntymään, että stalkkaat ja levität valheita vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin? Ajattele, jos joku mies tekisi samoin, niin hullunahan häntä pidettäisi.
Olet kerta toisensa jälkeen kertonut kuinka olet tehnyt juuri niin, mutta koska olet patologinen valehtelija, keksit jonkun hätävalheen ja hoet sitä kunnes ne ihmiset joilla on oikeasti parisuhde ja elämä, häipyy siihen elämään. Joten moikka, ole hyvä vaan ja jatka valehtelua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Typerää miesten syyllistystä trolleja ja provoja täynnä olevalla nettifoorumilla. Täytyy olla todellisuudesta irtautunut jos muodostaa vahvoja mielipiteitä täysin viihteellisen anonyymin keskustelufoorumin sisällöstä.
Oletko kenties syrjäytynyt tosielämässä, siis joku naispuolinen hikikomori jolla ei ole omaa elämää ollenkaan? Yksinäinen eläkeläinen?
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei kyse ole viihteestä. En ole syrjäytynyt, päinvastoin taidan kuulua niihin kaikkein hyväosaisimpiin ulkoisten tekijöiden osalta ainakin. Siinä syy miksi tänne jumiuduin - koska tämä on kuplani ulkopuolelta.
Myös ne ns. kuplasi miehet ovat totta. Täällä yliaktiivisena ja yliedustettuna on se katkerin aines, joka etsii kontaktia naiseen vauvapalstalta, kun ei sitä mistään muualta löydä.
Miehesi tai työkaverisi on saattanut kirjoittaa tänne katkeria kirjoituksia. Oikeassa elämässä ei ole suotavaa tuoda negatiivisia tunteita esille, joten tällaiset palstat ovat niitä paikkoja missä tuodaan esille niitä asioita, jotka ovat jääneet mielessä kaivelemaan. Samassa asiassa on usein positiivisia ja negatiivisia puolia. Oikeassa elämässä keskitytään niihin positiivisiin puoliin ja niellään ne negatiiviset puolet.
Nyt tietysti olisi hyvä saada kuulla, miksi juuri minun "höpinät" tuntuvat kiinnostavan erityisen paljon sinua?
Jos nyt piinasta puhutaan, niin asiahan meni niin, että minä tein joskus yli 10v sitten suomalaiselle sivustoille profiilin etsiäkseni sopivaa naista vakavaan seurustelusuhteeseen. Aluksi kriteerit olivat aina suurpiirteiset ja koska profiilin teksti oli ilmeisen hyvä ja mielenkiintoinen, sain valtavasti viestejä erilaisilta naisilta. Kohteliaasti pyrin vastailemaan mahdollisimman monille, mutta jossain vaiheessa kummallinen salamyhkäisyys alkoi ehkä jopa ärsyttää. Miksi aikuinen nainen haluaa kertoa niin kovin vähän itsestään, mutta tykkää kyllä itse suorastaan ristikuulustella kaikenlaista minusta.
Oli siis pakko tiukentaa kriteerejä. koska alkoi epäilyttää, että siellä joukossa on mahdollisesti myös sellaisia naisia, joista en ole kiinnostunut. Laitoin siis jonkinlaiset painotoivomukset, koska sellaista kysyttiin, laitoin myös ikähaarukan jne.
Siitä huolimatta sain edelleen paljon viestejä, mutta hevostalli.net, paikka josta en ollut ikinä kuullutkaan, otti naisineen tuon deittiprofiilin räävittäväkseen ja ilmeisesti siksi, että kokivat jotenkin loukkaavana, kun etsin tiettyihin kirteereihin sopivaa naista itselleni. Ne eivät olleet mitenkään mahdottomia vaan oikeastaan aika tavallisia.
Minua siis ruodittiin ko. paikassa useita kuukausia, kunnes joku kävi viestimässä, että tulepas huviksesi katsomaan mitä paskaa sinusta jauhetaan hevostalli.netissä.
Noh, ilmeisesti se on joidenkin mielestä piinaamista, kun puolustaa itseään ja oikoo valheita, mitä lauma jotenkin häiriintyneiltä vaikuttavat naiset suolsivat minkä ehtivät, aamusta iltaan ja läpi yön.
Tuosta deittihommasta on kulunut jo yli 10 vuotta, mutta edelleen minua selvästi stalkataan syystä jota en voi käsittää.