Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin

Vierailija
25.10.2023 |

Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.

No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.

Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille. 

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näinhän se on, ja paras lääke tuohon on puhua oikeiden ihmisten kanssa mahdollisimman paljon. Tällainen aloitus on kuitenkin turha koska ei tuosta vastuussa olevat miehet tunne pienintäkään pistoa sydämessään tämän aloituksen takia. Heitä ei myöskään haittaa tippaakaan se mitä vahinkoa tekevät omille ja kaltaistensa pariutumishaaveille. 

Kummasti ignoorasit aloituksessa olevan naiskritiikin.

Vierailija
142/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisista on niin ennakkoluuloisia, että sitä voi sanoa jo mielisairaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

139. Mitä tarkoitat tuolla, en ymmrtänyt? Suurin osa kanssakäymisestä miesten kanssahan ei sisällä seksiä. Ap

Vierailija
144/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi."

Et taida kiinnittää samalla tavalla huomiota misandristisiin kommentteihin kuin misogyynisiin. Muuten palsta olisi aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä myös naisiin, mutta tätähän ei ole kohdallasi tapahtunut.

Vierailija
145/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

135. En usko että monikaan mies ajattelee että nainen on pelkkä reikä ja bmi. Eivät nekään suurin osa jotka noin kirjoittavat. Se on vain strategia, jolla pyritään shokeeraamaan, mutta totta toinen puoli. Naisten kohtelu ilmeisesti vaihtelee järkyttävän paljon sen mukaan miltä he näyttävät. Tätä en ole ennen palstaa lainkaan käsittänyt. Ap

Mitä järkyttävää siinä on? Pitäisikö minun kohdella sellaisia naisia hienovaraisesti, jotka muljauttelevat silmiään  kun kävelen käsi kädessä kauniin ja nuoren ulkomaalaisvaimoni kanssa?

Vierailija
146/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi."

Et taida kiinnittää samalla tavalla huomiota misandristisiin kommentteihin kuin misogyynisiin. Muuten palsta olisi aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä myös naisiin, mutta tätähän ei ole kohdallasi tapahtunut.

Kyllä kiinnitän ja olen todella usein käynyt puolustustaisteluun miehen kohdalla jota on solvattu.

Taisin jo kertoa (vsi oliko se siinä kommentissa jota ei julkaistu koska oli muka asiaton)että naisten käytös ei ole minulle yllätys, koska minua on mm kiusattu yläasteella, yksikään mies ei sen sijaan ole koskaan kiusannut tai muutenkaan loukannut minua. En ainakaan muista enkä ole muuallakaan sellaista arkiympöristössäni nähnyt. En ainakaan muista. Siksi minulla on ollut idealistinen kuva miehistä. 

saa nähdä meneekö tämä viesti läpi. Ap

Vierailija
147/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

145. Tuskin minulta ohjeita olet ottamassa, tämä selvä. Ap

Vierailija
148/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rinnastaa yksi yhteen tätä trolli-palstaa oikeaan elämään.

Vierailija
149/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

132. Miehet suhtautuvat asioihin suoraviivaisesti, sitä rakastan miehissä. Aika harvoin miehet ovat kieroja, heidän kanssaan toimiminen työelämässä on ollut minulle helppoa ja mieluista. Naisten kanssa toiminen ja naisten johtaminen -sen olen kokenut huomattavasti haasteellisemmaksi. Mutta ymmärrän sen johtuvan muistakin asioista kuin sukupuolesta, minusta, työn luonteesta jne. Naiset ovat usein varautuneempia. Ja sen että miehet ovat avoimempia... olen alkanut epäillä sen liittyvän vakuuttavaan ulkonäköön. He haluavat olla mieliksi, joten pientä etua siinä saa.

Jos ajattelen miehiä jotka täällä ja tässä ovat valittaneet suomalaisnaisista, niin kyseessä on traaginen tilanne, sillä meistä jokainen haluaa tulla arvostetuksi ja kunnioitetuksi sukupuolisena olentona. Sen toiveen häpäiseminen on törkeää ja ihmisarvoa alentavaa. Mutta ratkaisu ei kuitenkaan ole sylkeä samaa takaisin. Valitettavasti mieskuvaninideaali on vanhakantainen. Eli en vo

Eli nainen saa sanoa mitä vaan pahaa miehestä ja mies ei saa sanoa mitään takaisin? Miksi vaadit miehiltä enemmän kuin naisilta? Oletko prinsessa?

Vierailija
150/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

142. Millä tavalla ennakkoluuloisia? Ksikki ovat Ennakkoluuloisia jossain asioissa mutta aiheet vaihtelevat. Ap

Vierailija
151/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

149. Kyllä mä varmaan vaadin miehiltä enenmmän. Itsekuria, henkistä selkärankaa, sen sellaista. Kykyä antaa runtua myös tarvittaessa, mutta asiallisesti. Koska miesten varassa on panna stoppi pahuudellekin niin globaalisti kuin yksilötasolla. Ääritapauksissa he (vahvimmat heistä) poistavat haitalliset yksilöt kokonaan, vaikka nyky-yhteiskunta onkin ulkoistanut sen poliisivoimille ja armeijalla. Naisetkin tuohon kykenevät, jos miehistä ei siihen ole.

Prinsessaiännolen ohittanut. Mutta olen kyllä hyvin konservatiivinen näissä asioissa että sikäli oikea havainto. Ap

Vierailija
152/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei perusta negatiivisesta kohinasta eikä edes toistosta. Aloitus antaa ymmärtää, että täällä keskustelevat naiset ovat päästään vialla. Piilotettu #naisviha

Vierailija
153/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

148. Tästä oli jo aiemmin ketjussa puhetta eli palsta ei ole täysin irrallinen reaalimaailmasta. Ap

Vierailija
154/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

152. Nyt kyllä meni täysin ohi komenttisi, en ymmärtänyt sanaakaan. Ap

Vierailija
155/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

149. Kyllä mä varmaan vaadin miehiltä enenmmän. Itsekuria, henkistä selkärankaa, sen sellaista. Kykyä antaa runtua myös tarvittaessa, mutta asiallisesti. Koska miesten varassa on panna stoppi pahuudellekin niin globaalisti kuin yksilötasolla. Ääritapauksissa he (vahvimmat heistä) poistavat haitalliset yksilöt kokonaan, vaikka nyky-yhteiskunta onkin ulkoistanut sen poliisivoimille ja armeijalla. Naisetkin tuohon kykenevät, jos miehistä ei siihen ole.

Prinsessaiännolen ohittanut. Mutta olen kyllä hyvin konservatiivinen näissä asioissa että sikäli oikea havainto. Ap

Älä ulkoista ongelmiasi vaan lakkaa vaatimasta miehiltä enemmän kuin naisilta. Et parempaa neuvoa tule täältä löytämään.

Vierailija
156/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua kiinnosta sun epäluulot, kun oma nainen jo löytyy. Eli varattu olen, kiitos.

Vierailija
157/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

155. Kiitos neuvosta. On sopeuduttava todellisuuteen, ei elettävä illuusioissa, siinä mielessä aloitus on ratkaisu eikä ongelma. Ap

Vierailija
158/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

156. No ei pitäisikään kiinnostaa, vaikka olisit sinkku, olen vain yksi nainen maailmankaikkeudessa, varattu minäkin. Palstan etu on maailamnkuvan laajeneminen oman kuplan ulkopuolelle. Mutta keskustelun lukeminen ja kommentointi on vapaaehtoista. Ap

Vierailija
159/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

135. En usko että monikaan mies ajattelee että nainen on pelkkä reikä ja bmi. Eivät nekään suurin osa jotka noin kirjoittavat. Se on vain strategia, jolla pyritään shokeeraamaan, mutta totta toinen puoli. Naisten kohtelu ilmeisesti vaihtelee järkyttävän paljon sen mukaan miltä he näyttävät. Tätä en ole ennen palstaa lainkaan käsittänyt. Ap

Mitä järkyttävää siinä on? Pitäisikö minun kohdella sellaisia naisia hienovaraisesti, jotka muljauttelevat silmiään  kun kävelen käsi kädessä kauniin ja nuoren ulkomaalaisvaimoni kanssa?

Tiedätkö miksi näin tapahtuu? Siksi että naiset säälii sitä naista. Tunnen erään suomimies-aasialainen-parin joka on rakkausavioliitossa, pariskunta on suurin piirtein samanikäisiä ja ihan tavallisia ihmisiä. Mitä ihmeen syytä minulla olisi muljautella sille silmiäni? Sen sijaan kun sillä läs ki mahamiehellä on nuori kehitysmaasta ostettu vaimo, voi tyttöparka.

Vierailija
160/230 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

159. Tyhmää tuollainen silmien muljauttelu. Ikinä ei voi tietää onko kyseessä edes pariskunta ja muutenkaan sitä mikä on homman nimi. Kyseessä voi olla vaikka tytär tai henkilökohtainen avustaja. Ja vaikka vaimo olisi niin mitä se sinulle kuuluu, toisten parisuhde. Höh. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi