Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.
Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.
Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.
Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä
Jotenkin ironista, että kaltaisellesi superseksipommille tuo on ongelma, ja sitten tällainen hömelö täti-ihminen on ihan taviksenakin löytänyt sen ikioman, oikeasti hyvän setänsä jo vuosikymmenet sitten. Oh well.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että hoikkuus vartalossa ei riitä. Eikä pienikokoisuus. Lyhyen naisen kroppa ei kestä yhtään ylimääräistä kiloa, kun alkaa näyttämään tädille. Tyttömäisyys on nimenomaan kasvoissa, jos kasvot ovat tietynlaiset, ne ovat tyttömäiset. Pyöreät kasvot nuorena kapenee vanhemmiten, kun taas kapeakasvoiset harvoin pysyvät iän myötä tyttömäisinä.
Minä olen pitkä, sporttisen hoikka ja pienikasvoinen. Luullaan nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.
Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.
Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä
_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Minä lopetin kasvun 13-vuotiaana ja olen 175 cm. Eihän tuo kerro pituudesta mitään.
Aloin miettiä. Edesmennyt mummoni oli mielestäni jotenkin tyttömäinen vielä yhdeksänkymppisenäkin. Ajan ulkotyötä tehneenä oli ryppyinen iho kyllä, ja hiukset harmaantuivat. Mutta oli pienikokoinen, ponteva ja pirteä. Silmissä hyvin tarkka katse ja pieni pilke, ja kovista elämänkokemuksista huolimatta mummo oli äärettömän positiivinen ja huumorintajuinen. Leskeydyttyään eläkeläisenä jo toista kertaa otti aikansa, mutta jatkoi iloista flirttailua vielä vanhainkodissakin.
Sellaista tyttömäisyyttä ei saa botoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset oli alapeukuttanut sinua, minä ainoana miehenä yläpeukutin!
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni
M40
Sama täällä, M 26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni
M40
Sama täällä, M 26
Tuutko huomenna kahville? Oon yksin kotona.
N42
Vierailija kirjoitti:
Oon tyttömäinen nainen. Töissä naisvalta lalla ja ai sitä kuraa mitä työyhteisössä saa. :D
Aivan varmasti Pena, aivan varmasti.
Tyttömäinen ei ole sama kuin "näytän ikäistäni nuoremmalta".
Vierailija kirjoitti:
Vaan? Lapsinaisvartalo aikuisnännein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.
Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:
"Nyt OI-KEES-TI!
Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!
Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "Mä luulen, että nuorella iällä tehdyillä lapsilla ei ole tällaista vaikutusta, nuorena kun epäterveellinen ravinto, valvominen ja ihonhoidon laiminlyöminen ei näy missään. Mutta nelikymppinen pienen lapsen äiti on usein aika nuutunut, jos tekee noita edellä mainittuja asioita.
Olet väärässä.
Ihan sama vaikutus on niillä nuorena tehdyillä lapsilla, vaikka se ei heti näkyisikään.
Geenit, liikunta, pitää itsestään huolta, hyvä ravinto, myönteinen elämänasenne, positiivisuus..mutta ykkösenä varmasti geenit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.
Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:
"Nyt OI-KEES-TI!
Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!
Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "Mä luulen, että nuorella iällä tehdyillä lapsilla ei ole tällaista vaikutusta, nuorena kun epäterveellinen ravinto, valvominen ja ihonhoidon laiminlyöminen ei näy missään. Mutta nelikymppinen pienen lapsen äiti on usein aika nuutunut, jos tekee noita edellä mainittuja asioita.
Olet väärässä.
Ihan sama vaikutus on niillä nuorena tehdyillä lapsilla, vaikka se ei heti näkyisikään.
Eikä ole. Nuorena toipuu kaikesta. Nelikymppisenä yksikin valvottu yö saa näyttämään aivan järkyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan? Lapsinaisvartalo aikuisnännein?
Jos et tiedä, mitä tyttömäisyys tarkoittaa, se kertoo, ettet ole itse tyttömäinen. Siinä ei ole mitään pahaa. En vain usko, että sinulla on kauheasti annettavaa tähän keskusteluun.
Epäterveelliset elämäntavat, sirous, hoikkuus, lapsettomuus, sinkkuus.
Näin omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Geenit, liikunta, pitää itsestään huolta, hyvä ravinto, myönteinen elämänasenne, positiivisuus..mutta ykkösenä varmasti geenit
Geenit ja elintavat. Huomionarvoista on myös se, että saisi nukkua niin paljon kuin elimistö vaatii. Harva saa, ja se näkyy. Olipa syy lepäämättömyyteen mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa vaikka Mette Mannosta ja Kirsi Alm-Siiraa, molemmat 50-vuotiaita. Mette on rutkasti nuoremman näköinen.
Meten bleiseri on ihan tyhjä. Rinnattomuus ei ole naisellista, ehkä se sit on tyttömäistä. En kadehdi.
Se nimenomaan on tyttömäistä, olet ihan oikeassa. Pienet rinnat ovat parhaat.
M40
Paitsi, että hoikkuus vartalossa ei riitä. Eikä pienikokoisuus. Lyhyen naisen kroppa ei kestä yhtään ylimääräistä kiloa, kun alkaa näyttämään tädille. Tyttömäisyys on nimenomaan kasvoissa, jos kasvot ovat tietynlaiset, ne ovat tyttömäiset. Pyöreät kasvot nuorena kapenee vanhemmiten, kun taas kapeakasvoiset harvoin pysyvät iän myötä tyttömäisinä.