Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Tyttömäisyyden salaisuus on läski ja paksu rasvakerros pyöreissä kuukasvoissa.
meten iässä pitäisi olla jo isoäiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vauhdikas elämä vanhentaa.
Kuten myös miehiä. Ns pelimiehet eli lort toilevat huoripukit vanhenevat tavallista nopeammin
Joo, huomioinut saman🤭
Minulla on tällainen kollega. Ikää 50+ ja iho rypistymyt kuivuuden takia, mutta tyttömäinen edelleen. Syynä sirous, pienet rinnat, kiharapilvi ja pystyssä oleva nökönenä.
Lapsettomuus! Jokainen lapsi vanhentaa naista kymmenellä vuodella. Siltä minusta ainakin tuntui vauvavuoden jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät juoksut juoksematta. Juokseminen rasittaa geenejä.
Juoksu nimenomaan pidentää telomeereja kuten muukin liikunta, ainoastaan kohtuuttoman pitkät kestävyyssuoritukset vanhentavat. Liikkuvan ihmisen tunnistaa muutenkin olemuksesta. Askel nousee, selkä taipuu, ei kolota eikä olo ole kankea.
Ei välttämättä, niveliä kolottaa ja ovat hyvin kuluneet. Liika liikunta on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
meten iässä pitäisi olla jo isoäiti
Hänellä ei ole lapsia. Meten pyöreät kasvot ja nappisilmät, ei kovin helposti ryppyjä tule.
Lisäksi suojaa itsensä auringolta,vaalea ei kärähtänyt naama.
Itse olen 52 v ja musta on ihana hömpötellä. Ei elämän tarvitse olla liian vakavaa.
Treenaan ja syön terveellisesti. Pukeudun kivasti. Pituutta 153,5 cm.
Kuuluin keski-ikäisten naisten porukkaa, joista jokainen oli antanut ns. palaa, eli painoa oli kertynyt kovasti lisää. Osalla liikkuminen jo työlästä tästä syytä. Kun olimme saunomassa, niin yksi hapannaama totesi, että: "Jumalauta sulla on pieni perse". Ja muitakin leukailuja siitä, kun olen niin pirteä. Jäi viimeiseksi yhteiseksi reissuksi. Ikävää, jos se, että jaksan huolehtia itsestäni on toiselta pois.
Itselläni ei ole ollut kovin helppo elämä. Silti olen jostain syystä onnistunut säilyttämään positiivisuuteni. Ja koska ei ole ollut helppoa, niin nyt on helppo nauttia ihan pienistä asioista. Kuten siitä, että ei tarvitse enää laskea rahan riittävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavat, liikunta, absolutismi.
Japanilaiset naiset näyttävät jopa parikymppisiltä vaikka ovat nelikymppisiä. Suominaiset saisivat ottaa mallia!
Tämä.
Japanilaiset naiset herkuttelee Pocky-tikuilla. Samaan aikaan nämä meidän suominaiset mättää suklaata, sipsejä, karkkia ja jäätelöä...
Sen on jännä, että suomalaiset naiset ei halua oppia japanilaisilta naisilta ja eivät kestä vertailua. Se on nykyisin "naisvihaa". :D
Milläs ne suomimiehet herkuttelee vs. japanilaiset miehet? Niinpä.
Japanilaisille miehille ei taida niinkään alkoholi maistua. Teetä juovat. Aasialaisen kroppa on erilainen alkoholin käsittelyyn.
Terveet elämäntavat ja hyvä seksielämä miehen kanssa. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tyttömäinen pian 44v nainen. En tiedä miten, mutta mua luullaan nuoremmaksi yli 10v. Vielä 5v sitten kysyttiin papereita kun ostin alkoholia kaupasta. En juo enkä polta, harrastan liikuntaa kevyesti. Paino 63kg pituus 164cm. 5 lasta oon tehnyt.
Sä olet juuri niitä naisia, jotka kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta. Se on noloa. Sä näytät tasan juuri ikäiseltäsi ja sulla on joku ikäkriisi kun muuta väität.
Vakiovastaus palstalla. Jotkut näyttävät huomattavasti ikäistään nuoremmilta, riippuu usein myös arvioijasta. Joidenkin on hyvin vaikea arvioida toisten ikää, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan nyt huomioon se, että keski-ikäiset ovat alle 40 vuotiaita. Ei sitä mikään muumio siinä iässä nykypäivänä pidäkään olla.
Keski-ikäiset ovat 50: sestä ylöspäin. No 40:sistä puhutaan myös keski-ikäisinä. Mut sen alle ei ole keski-ikäisiä tietenkään.
Jos keski-ikä alkaisi 50v, niin ihmiset eläisivät keskimäärin 100 vuotiaiksi? Ei taida ihan elää..
Lapsettomat naiset pysyy. Ei stressiä.
Aargh, söpöjä naisia siellä täällä, en kestä.
Harva pysyy usein näyttävät jäyhiltä urnaisilta melkein miehisiltä joka ei kyllä saa heppiä notkahtamaan.
riippuu ihmisestä, miten kukin määrittelee. Mä itse määrittelen keski-iän alkavan 45-vuotiaana.
ei ole mitään yhtä tieteellistä totuutta siitä, milloin keski-ikä alkaa.