Mies, missä asussa nukut?
Kerro mielellään vielä kommenttina joku syy ja perustelu.
Kommentit (37)
Ensimmäinen vastasi kyselyyn alasti ja perustelu oli toppahaalari xD
Paljas iho pyörii paremmin puuvillasatiinilakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Bokserit. Aina.
Itse aloin nukkua alasti sen jälkeen, kun öiset seisokit oli usein jossain lahkeessa jumissa ja kiristi ärsyttävästi.
Vaihtelevasti kaikki yllä mainitut. Ihan fiiliksen mukaan.
Miksi vaihtoehdoista puuttu pelkkä paita? Saisi killuttimet olla vapaasti eikä tulisi yläosaan kylmä, jos peitto ei ole korvissa.
Miksei kukaan ole kaupallistanut miehille naisten yöpaidan vastinetta, vaikka nimellä yökaapu?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nukkuu alasti.
Miksi yllätyit?
Tyttöystävä vaati nuorena käyttämään pyjamaa. Eihän siitä pitempää suhdetta sitten tullutkaan.
Yleensä paavin asussa paitsi silloin kun nukun mustanaamion asussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole kaupallistanut miehille naisten yöpaidan vastinetta, vaikka nimellä yökaapu?
How I met your mother -sarjan eräässä jaksossa miehen yökaapu on suuressa osassa nauttii myös suosiosta.
Mun mies käyttää sellaista ihanaa kiiltäävää kangasta olevaa virheää yöpukua, johon kuuluy pitkät kalsarit ja pitkähihainen aluspaita.
Siinä on punaisia mopon kuvia ja väri on kuusen vihreä.
N. 56
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää sellaista ihanaa kiiltäävää kangasta olevaa virheää yöpukua, johon kuuluy pitkät kalsarit ja pitkähihainen aluspaita.
Siinä on punaisia mopon kuvia ja väri on kuusen vihreä.
N. 56
Hyi helvetti.
Ajatus tuollaisesta ja pullottava kaljapötsi vielä siihen päälle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bokserit. Aina.
Itse aloin nukkua alasti sen jälkeen, kun öiset seisokit oli usein jossain lahkeessa jumissa ja kiristi ärsyttävästi.
😍
Vierailija kirjoitti:
How I met your mother -sarjan eräässä jaksossa miehen yökaapu on suuressa osassa ja nauttii myös suosiosta.
Korjattu hitto
Vierailija kirjoitti:
Bokserit. Aina.
Itse joudun välillä riisumaan kun vaimo alkaa kyöhnäämään.
Vaihtelee ja joskus tuntuu että pitää pukea lisää vaatteita että tarkenee nukkua. Sitten aamuyöllä joutuu vähentämään kun tulee kuuma.
Toppahaalari