Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
101/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.

Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:

"Nyt OI-KEES-TI!

Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!

Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "

Mä luulen, että nuorella iällä tehdyillä lapsilla ei ole tällaista vaikutusta, nuorena kun epäterveellinen ravinto, valvominen ja ihonhoidon laiminlyöminen ei näy missään. Mutta nelikymppinen pienen lapsen äiti on usein aika nuutunut, jos tekee noita edellä mainittuja asioita.

Olet väärässä.

Ihan sama vaikutus on niillä nuorena tehdyillä lapsilla, vaikka se ei heti näkyisikään.

Eikä ole. Nuorena toipuu kaikesta. Nelikymppisenä yksikin valvottu yö saa näyttämään aivan järkyttävältä.

Teen kolmivuorotyötä, eli teen yötyötä tosi paljon. Olen lapseton ja mielestäni tyttömäisen näköinen 39- vuotias. Kaikilla valvominen ei näy, koska saa nukuttua päivällä.

Tässä puhuttiinkin pienten lasten äideistä, jotka elävät univajeessa eivätkä nuku päivälläkään.

Vierailija
102/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla itseään nuoremman näköisillä naisilla on

- hurjat otsan vaakajuonteet

- nasojuonteet jo syvät

-Sibeliusryppy tuomassa kivaa vihaisuutta

- kasvot jo roikkuvat

- hamsterin pussien alkua

- kolmoisleukaa

- ruttuinen dekolteen iho

- ohut lyhyt oma tukka

- huonot rispaantuneet kynnet

- huulijuonteet näkyy

- hampaat tummat

- luomet roikkuu

- nuo kaikki kertovat ikäänsä nähden kovemmasta ikääntymisestä !!!

Näkyvät iän merkit pitäisi alkaa ilmaantua vasta ikävälillä 40-50 ja kiihtyen 45 iän jälkeen.

Joten esim. 35-43-vuotiaalla ei yllämainittuja ikääntymismuutoksia pitäisi vielä edes olla.

Mutta ne on kovasti nuorekkuuttaan kehumassa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babyface kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.

Mieti kuinka moni suomalainen mies saalistaa pikkutyttöjä Aasiassa. Pedaripiirteisyys ei ole mikään uutinen.

Siis nuoren näköisistä keski-ikäisistä naisista kiinnostuneita miehiä aletaan vertaamaan pedareihin...

Kiitti.

Hedelmättömyyden merkeistä kiihottuminen kertoo miehestä aina karua kieltään.

Toivottavasti tämä on provo. Ei kai lihavakaan nainen voi näin tyhmä olla?

Vierailija
104/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla itseään nuoremman näköisillä naisilla on

- hurjat otsan vaakajuonteet

- nasojuonteet jo syvät

-Sibeliusryppy tuomassa kivaa vihaisuutta

- kasvot jo roikkuvat

- hamsterin pussien alkua

- kolmoisleukaa

- ruttuinen dekolteen iho

- ohut lyhyt oma tukka

- huonot rispaantuneet kynnet

- huulijuonteet näkyy

- hampaat tummat

- luomet roikkuu

- nuo kaikki kertovat ikäänsä nähden kovemmasta ikääntymisestä !!!

Näkyvät iän merkit pitäisi alkaa ilmaantua vasta ikävälillä 40-50 ja kiihtyen 45 iän jälkeen.

Joten esim. 35-43-vuotiaalla ei yllämainittuja ikääntymismuutoksia pitäisi vielä edes olla.

Mutta ne on kovasti nuorekkuuttaan kehumassa !

Tämä. Itse olen vasta vähän päälle kolmekymppinen, en keski-ikäinen, ja julkisessa liikenteessä minulle myydään vielä lastenlippua.

Vierailija
105/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sanoo geenit ja elämäntavat, mutta on silti sellaisiakin sisaruksia joilla huonot elämäntavat ja toinen näyttää nuorelta ja toinen vanhalta.

Nimenomaan huonot elämäntavat eli hauskanpito, baareissa tanssiminen ja kaiken maailman iltatilaisuuksissa juokseminen pitää nuorena. Sisustustarrojen liimaaminen rivariolkkarin seinään taas ei.

Vierailija
106/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!

Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.

En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.

Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.

164-senttisenä 5o kiloa on siro.

Sulla on ihan normaalipaino BMI mukaan myös.

Ihanne on pituus miinus 110. Eli sun pituudella 44 kg.

Vaatekokoni on 36 ja kengät 35. Kuppikoko 65E. Tissit ne taitaa painaa :) Olin imetyksen jälkeen 42kg ja liian laiha. Nyt olen juuri sopiva. Siroksi minua kutsuu nimenomaan muut ihmiset. Laita minut keskivertoihmisten keskelle, niin ymmärrät. Lapsetkin on isompia joka suuntaan.

Vierailija
107/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 48 vee pissis. Tykkään

Vierailija
108/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!

Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.

En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.

Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.

Vaatekokoni on 36 ja kengät 35. Kuppikoko 65E. Tissit ne taitaa painaa :) Olin imetyksen jälkeen 42kg ja liian laiha. Nyt olen juuri sopiva. Siroksi minua kutsuu nimenomaan muut ihmiset. Laita minut keskivertoihmisten keskelle, niin ymmärrät. Lapsetkin on isompia joka suuntaan.

Pienet ja sirothan sun tissit on, tosi pieni ympärys. Kuppeja on myynnissä O:hon saakka, E ei ole suuri.

Vierailija
109/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

tämä ja monella on jo jkv elämäntaakkaa(ikäviä kokemuksia tms) harteilla, niin tuntuisi aika hölmöltä vetää väkisin jotakin kepeän naiivia leikkisää roolia. Toki on näitäkin jotka ovat vastoinkäymisiltä säästyneet, siinä on sitten helppo ihmetellä että miksi kaikki muut eivät hymyile kun hangonkeksit, on kuultu sitäkin että osa toivoo elämäänsä jotakin säpinää kun on niin tasaisen tylsää kun kaikki on hyvin...jep jep. t. hoikka mutta pitkä, niin en mene pikkutyöstä enkä haluakaan enkä hymyile jokaiselle miesoletetulle :D

Vierailija
110/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ja sirothan sun tissit on, tosi pieni ympärys. Kuppeja on myynnissä O:hon saakka, E ei ole suuri.

Mulla on maailman suurimmat utareet, 185Å

Vierailija
111/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.

Julkean sanoa että ei kaksvitonen nainenkaan harvoin on tyttömäinen ja söpö jos on ylipainoa tai muuten vaan roteva. Toki voi olla kaunis ja viehättävä niinkin mutta eri adjektiivein kuin tyttömäinen ja söpö.

Vierailija
112/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.

Julkean sanoa että ei kaksvitonen nainenkaan harvoin on tyttömäinen ja söpö jos on ylipainoa tai muuten vaan roteva. Toki voi olla kaunis ja viehättävä niinkin mutta eri adjektiivein kuin tyttömäinen ja söpö.

Ylipainoinen lapsikaan harvoin on tyttömäinen.

Vierailija
113/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen aina ollut hoikka (mutta en kuivakkaan laiha) ja luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi. Askeleen keveydelläkin on merkitystä, jotkut ikäiseni taapertavat jo kuin ankat ja se jos mikä vanhentaa.

N42

Tuo ankkakävely on kyllä joku suomalainen juttu. Etelänlomallakin tunnistaa suomalaisen juuri tuosta. Eikä ole kiinni sukupuolesta vaan koskee sekä miehiä ja naisia.

Vierailija
114/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mulla 65D (ei Change) ja todella pienet rinnat.

Vierailija
115/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen aina ollut hoikka (mutta en kuivakkaan laiha) ja luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi. Askeleen keveydelläkin on merkitystä, jotkut ikäiseni taapertavat jo kuin ankat ja se jos mikä vanhentaa.

N42

Tuo ankkakävely on kyllä joku suomalainen juttu. Etelänlomallakin tunnistaa suomalaisen juuri tuosta. Eikä ole kiinni sukupuolesta vaan koskee sekä miehiä ja naisia.

Jotkut ihan lapsennäköiset keski-ikäisetkin taapertavat kuin ankat.

Vierailija
116/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

tämä ja monella on jo jkv elämäntaakkaa(ikäviä kokemuksia tms) harteilla, niin tuntuisi aika hölmöltä vetää väkisin jotakin kepeän naiivia leikkisää roolia. Toki on näitäkin jotka ovat vastoinkäymisiltä säästyneet, siinä on sitten helppo ihmetellä että miksi kaikki muut eivät hymyile kun hangonkeksit, on kuultu sitäkin että osa toivoo elämäänsä jotakin säpinää kun on niin tasaisen tylsää kun kaikki on hyvin...jep jep. t. hoikka mutta pitkä, niin en mene pikkutyöstä enkä haluakaan enkä hymyile jokaiselle miesoletetulle :D

Tunnen monia ihmisiä, joiden elämä on ollut todella kaikkea muuta kuin säästymistä vastoinkäymisiltä, mutta ei se ole heidän leikkimieltään tai huumorintajuaan syönyt. Vastoinkäymisille ei mitään voi, mutta katkeroituminen on osin itsestä kiinni. Osin toki synnynnäistä, miten paljon kestää.

Vierailija
117/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei koske kyllä suomalaisia naisia

Vierailija
118/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metellä on ihan uskomaton kroppa ikäisekseen, treenaako?

Mitä uskomatonta siinä on? Hoikka.

Vierailija
119/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei polta eikä ryyppää eikä ole rahaa käydä Kanarialla tms. Eli ei ota aurinkoa. Vuosikymmenien mittaan näkyy naamassa kyllä. Samanikäisellä tupakoitsija-auringonpalvojalla voi olla hyvin karkea iho verrattuna kyseiset huvit välttäneeseen ikätoveriin. Riippuu tietysti vielä ihotyypistäkin.

Tai ei ole hinkua käydä siellä Kanarialla tai muissa itsensäkäristämispaikoissa

Vierailija
120/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät palstaile

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi