Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
41/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.Mies on ihana tuo rahaan kotiin,ei tarvitse itse käydä töissä,.Varaa matkat viikonlopuksi esim.Tallina usein, johon päsee kasvohoitoo, hierontaan ymm.Maksaa kampaajat ja jokaiseen  pieneen urteseen maksaa täyte aineet.Maksaa myös viimesem pälle olevat asusteet aina.Ei tarvitse kantaa huolta rahasta,ei tresiä,etelän matkat 2 x vuosi.Ruotsin risteilyt usein.Hyvät ruuat ja tanssit.

Vierailija
42/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:

KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂

Ollaan, ollaan. Keijut kokoontuvat päivittelemään menninkäisten reheviä muotoja.

Suomalaismiehistä vaivaiset 70 prosenttia on lihavia. 

Heistä 0,000007 prosenttia ymmärtää tilanteensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntee itsensä nuoreksi. Eikä ole lähtenyt ajamaan itseänsä alas tätimäisyyteen.

Henkilöt, jotka sanovat noin, värjäävät lyhyeksikynityn tukkansa violetiksi, ottavat tatuointeja ja käyttävät itsestään sellaisia määritelmiä kuin räväkkä, rempseä ja voimaantunut.

Vierailija
44/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus auttaa.

Vierailija
45/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim.Mies on ihana tuo rahaan kotiin,ei tarvitse itse käydä töissä,.Varaa matkat viikonlopuksi esim.Tallina usein, johon päsee kasvohoitoo, hierontaan ymm.Maksaa kampaajat ja jokaiseen  pieneen urteseen maksaa täyte aineet.Maksaa myös viimesem pälle olevat asusteet aina.Ei tarvitse kantaa huolta rahasta,ei tresiä,etelän matkat 2 x vuosi.Ruotsin risteilyt usein.Hyvät ruuat ja tanssit.

Osa naisista pitää kasvoihin lisättävistä hermomyrkyistä.

Vierailija
46/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan, ollaan. Keijut kokoontuvat päivittelemään menninkäisten reheviä muotoja.

:D

Vierailija
47/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä miesten painolla on? Ei miesten kehojen tarvitse miellyttää naisia vaan naisten miehiä.

Palstamiesoletetut ovat kaikki läskejä. Varma tieto. 

Vierailija
48/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättivät juoksut juoksematta. Juokseminen rasittaa geenejä.

Juoksu nimenomaan pidentää telomeereja kuten muukin liikunta, ainoastaan kohtuuttoman pitkät kestävyyssuoritukset vanhentavat. Liikkuvan ihmisen tunnistaa muutenkin olemuksesta. Askel nousee, selkä taipuu, ei kolota eikä olo ole kankea.

No jaa... ei ihan mutta melkein noin.

Olen aina harrastanut liikuntaa paljon; olen juurikin tyttömäinen, hoikka, pitkät hiukset ponnarilla, askel on ripeä ja hymy huulilla, mutta selkä ei ole enää notkea ja paikkojakin kolottaa herkästi. Olen yli viisikymppinen.  Varsinkin aamulla huomaa iän tuoman kankeuden kun herää ja selkä on jäykkä ja jalkapohjiin koskee kun nousee sängystä kävelemään. 

Kaikilla meillä tulee ulkonäöstä huolimatta iän tuomia vaivoja, mutta liikunnallinen ja terveelliset elämäntapa, hoikkuus, tupakoimattomuus voivat estää muut ei-niin-iän tuomat vaivat eli elintapojen tuomat ongelmat.

Vierailija
49/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen hoikka, lyhyt kyllä ja pieniluinen. Minulla on pyöreät posket ja iho ikäisekseni hyvässä kunnossa. En elä edes kovin terveellisesti, mutta en juo, polta tai viihdy auringossa. Olen nelikymppinen ja luullaan usein noin 10 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
50/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen pieni mutta en hoikka 55v. Kilot ovat onnekseni sijoittuneet hyvin, enkä taaperra.

En ole ottanut pistoshoitoja tms.

Hymyilen olen iloinen ja reipas. En minä nyt nelikymppisestä mene, mutta 5-6 v nuoremmasta kuitenkin

Vierailija
51/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko jokainen olla sellainen kuin on.

Vierailija
52/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat, hoikka ja notkea ruumiinrakenne, lapsettomuus ja varakkuus.

No joo, harvemmin ne kolmen lapsen amistaustaiset lähiömutsit ovat kovin hehkeitä keski-iässä.

Niin, onneksi on vain 2 lasta, sekä se amistausta ja asutaan lähiössä ja olen eronnutkin. Mutta en polta tai juo juuri koskaan. Ihan niinkuin ei moni muukaan "kaltaiseni" En ota aurinkoa, joten siksikin ehkä iho rypytön. Mutta geenejä veikkaan omalla kohdallani eniten. Olen pieni ja siro, myös kasvoilta. Aina ollut hoikka, vaikka en aina niin terveellisesti syö.

N40

Vierailija
53/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.

Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:

"Nyt OI-KEES-TI!

Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!

Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "

Vierailija
54/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntee itsensä nuoreksi. Eikä ole lähtenyt ajamaan itseänsä alas tätimäisyyteen.

Tätimäisyydelläkin voi olla puolensa, mutta joo, kroppa jos säilyy, naamaa voi aina maalata ja laitella. 

Vierailija
55/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen pieni mutta en hoikka 55v. Kilot ovat onnekseni sijoittuneet hyvin, enkä taaperra.

En ole ottanut pistoshoitoja tms.

Hymyilen olen iloinen ja reipas. En minä nyt nelikymppisestä mene, mutta 5-6 v nuoremmasta kuitenkin

Hurraa!!! Olet onnistunut! Hienoa sinä reipas ja kiltti tyttö!

Vierailija
56/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

Vierailija
57/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naisen lähestyessä 50 vuoden ikää on olemus valahtanut ja tyttömäisyys mennyttä. Se on niin sidoksissa ulkonäköön.

Vierailija
58/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisten naisten itsensä kehumisen kerho on kokoontunut. Papukaijamerkki ja kiiltokuva teille kaikille kilpeänne kiillottaville.

Vierailija
59/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naisen lähestyessä 50 vuoden ikää on olemus valahtanut ja tyttömäisyys mennyttä. Se on niin sidoksissa ulkonäköön.

Oi voi, seksi ei oikein kiinnosta eikä siten parisuhdekaan. Parisuhde on ilmaissiivoojana toimimista.

Kaikki naiset täyttää joskus 50-vuotta.

Onneksi on harrastuksia.

Vierailija
60/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

Voiko itseään kehua enää enempää? Tämähän oli oikea korkea veisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi