Ihmiset syövät hirvittävän tylsästi
Itse teen joka viikko uusia ruokia joita en ole ennen tehnyt. Internet on täynnä hyviä reseptejä. Miksi ihmiset ovat niin epäluuloisia kokeilemaan mitään uutta?
Kommentit (39)
Jaa. Miten se on sinulta pois miten joku muu syö tai ei syö?
Vierailija kirjoitti:
Taisi alkaa pelottamaan että joku vie perunat ja ruskean kastikkeen pois :D
Hirvi on hyvää grillattuna nuotiolla.
oletpa melkoinen kokki, kun jättimäinen perunanenäsi on toisten asioissa.
Ilmeisesti uusien asioiden pelko ja junttius asuvat samoissa ihmisissä.
Mistä tiedät toisten ruoka hommelit mitä tarjolla?
Ap, mitä laittaisit ruuaksi illallisvieraille? Kaivoin itselleni kuopan kutsumalla illallisvieraita.
T. Yksi, joka syö tylsästi
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät toisten ruoka hommelit mitä tarjolla?
Käymällä kylässä ja/tai juttelemalla ihmisten kanssa?
Mä en tykkää erityisemmin ruoanlaitosta. Siksi teen aika yksinkertaisia ruokia. Kun yhtälöön otetaan mukaan muu perhe, kaikkien mieltymykset, mahdolliset ruokailurajoitteet ja terveellisesti syöminen, ei välttämättä jää hirveästi mielenkiintoa tai energiaa kokeilla uusia juttuja. Eikä kaikki edes tykkää vaihtelusta, monen mielestä tuttuus on positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä laittaisit ruuaksi illallisvieraille? Kaivoin itselleni kuopan kutsumalla illallisvieraita.
Vaikka bibimbappia?
Eivät ilmeisesti ole hyviä ruokia ne uudet. Jos joka viikko pitää uudet tehdä.
Tehdään 2 tai kolme kertaa kk jotain uutta safkaa. Aina niistä yksi pääsee arkiruokalistalle jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus laittaa ruokaa on nolla?
Tämä ainakin itselläni. Myös kun on rahat tiukilla niin ei viitsi ottaa riskiä ja ostaa tuotteita joista joutuu toteamaan ettei niitä kukaan saa syötyä. Voimme kyllä tulla koko perheen voimin maistelemaan ketjun aloittajan kokkailuja, jos löytyisi jotain hyvää, helppoa ja halpaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään 2 tai kolme kertaa kk jotain uutta safkaa. Aina niistä yksi pääsee arkiruokalistalle jatkoon.
Ajattelin samaa ap on joko huono ruoanlaittaja ja kuvittelee sen takia, että muut syövät tylsästi tai henkilö, jonka mielestä jokaisen ruoan pitää näyttää eriliselta vaikka olisi samat raaka-aineet ja valmistus..
ap on vain yksinkertaisen tyhmä.
Ei oo aikaa tehä ruokaa. Käyn töissä joka päivä 6.30-19.30. t. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka bibimbappia?
Mitä pimpanpappia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi alkaa pelottamaan että joku vie perunat ja ruskean kastikkeen pois :D
Sori vaan mutta en syö kumpaakaan.
- se jota lainasit
Mä syön tylsästi koska en pidä kokkaamisesta. Lisäksi läjä ruokarajoitteita. Joten mulla on kymmenkunta ruokaa mitä teen aina viikoksi kerrallaan.
Syön elääkseni ja se minulle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa ap on joko huono ruoanlaittaja ja kuvittelee sen takia, että muut syövät tylsästi tai henkilö, jonka mielestä jokaisen ruoan pitää näyttää eriliselta vaikka olisi samat raaka-aineet ja valmistus..
ap on vain yksinkertaisen tyhmä.
Sinulla se mahtaa olla iloinen ja onnellinen elämä. Tsemppiä!
Kiinnostus laittaa ruokaa on nolla?