Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
81/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.

Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:

"Nyt OI-KEES-TI!

Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!

Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "

Mä luulen, että nuorella iällä tehdyillä lapsilla ei ole tällaista vaikutusta, nuorena kun epäterveellinen ravinto, valvominen ja ihonhoidon laiminlyöminen ei näy missään. Mutta nelikymppinen pienen lapsen äiti on usein aika nuutunut, jos tekee noita edellä mainittuja asioita.

Olet väärässä.

Ihan sama vaikutus on niillä nuorena tehdyillä lapsilla, vaikka se ei heti näkyisikään.

Eikä ole. Nuorena toipuu kaikesta. Nelikymppisenä yksikin valvottu yö saa näyttämään aivan järkyttävältä.

Olet väärässä.

Ihan sama vaikutus on niillä nuorena tehdyillä lapsilla, vaikka se ei heti näkyisikään.

Vierailija
82/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on vaan hyvät geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ap mainitsemat googletin.

Ihan perus keski-ikäisen kuvia. Heillä ei ole kovin paljon ryppyjä, mutta ei kaikilla viisikymppisillä ole.

Joillakin vanhuksillakin on Mette Mannosen tyylinen kroppa. Luultavasti kyse on geeneistä ja syömisestä tai vain jommastakummasta.

Vierailija
84/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyface kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.

Mieti kuinka moni suomalainen mies saalistaa pikkutyttöjä Aasiassa. Pedaripiirteisyys ei ole mikään uutinen.

Siis nuoren näköisistä keski-ikäisistä naisista kiinnostuneita miehiä aletaan vertaamaan pedareihin...

Kiitti.

Hedelmättömyyden merkeistä kiihottuminen kertoo miehestä aina karua kieltään.

Vierailija
85/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole mustanneet itseään vaan pysyneet rotupuhtaina.

Vierailija
86/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäiset eivät ole söpöjä!

Vierailija
87/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babyface kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.

Mieti kuinka moni suomalainen mies saalistaa pikkutyttöjä Aasiassa. Pedaripiirteisyys ei ole mikään uutinen.

Siis nuoren näköisistä keski-ikäisistä naisista kiinnostuneita miehiä aletaan vertaamaan pedareihin...

Kiitti.

Hedelmättömyyden merkeistä kiihottuminen kertoo miehestä aina karua kieltään.

Tämä. Ihan oikein babyfacelle jäädä yksin.

Vierailija
88/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika Saarikko hyvä esimerkki.

Vierailija
89/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.

Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:

"Nyt OI-KEES-TI!

Mä luulen, että nuorella iällä tehdyillä lapsilla ei ole tällaista vaikutusta, nuorena kun epäterveellinen ravinto, valvominen ja ihonhoidon laiminlyöminen ei näy missään. Mutta nelikymppinen pienen lapsen äiti on usein aika nuutunut, jos tekee noita edellä mainittuja asioita.

Olet väärässä.

Eikä ole. Nuorena toipuu kaikesta. Nelikymppisenä yksikin valvottu yö saa näyttämään aivan järkyttävältä.

Olet väärässä.

Omalla kohdalla tää ainakin pätee. Olen saanut kolme lasta alle 25-vuotiaana ja nyt yli nelikymppisenä mua pidetään nuorena (ja lapsettomana). Mutta ehkä sitten olen joku poikkeustapaus.

Vierailija
90/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lasten tekeminen on tutkitusti eniten naista vanhentava asia. Synnytys vanhentaa naista 11 vuotta.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005583498.html

Vierailija
91/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttöjä.

Vierailija
92/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.

Mutta on niitä ruumiinrakenteiltaan "siroja läskejäkin". Kuka vaan voi lihoa, jos ei pidä huolta itsestään.

Vierailija
93/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naisen lähestyessä 50 vuoden ikää on olemus valahtanut ja tyttömäisyys mennyttä. Se on niin sidoksissa ulkonäköön.

Oi voi, seksi ei oikein kiinnosta eikä siten parisuhdekaan. Parisuhde on ilmaissiivoojana toimimista.

Kaikki naiset täyttää joskus 50-vuotta.

Onneksi on harrastuksia.

Olemme uusi suhde ja nyt noin vuodenkin vanha.

Olemme niin hullaantuneet toisistamme että seksiä vähintään joka päivä, mutta se että kuinka paljon....3 kertaa on minimi. Olemme ihan rakastuneita, ja se säteilee ihan täysin kaikkeen mitä teemme työelämässä jne.

Vierailija
94/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttömäiset eivät ole söpöjä!

Söpöjä he kyllä ovat, mutta samalla tavoin kuin lapset. Eivät kiinnostavalla tavalla aikuiseen makuun.

Vierailija
95/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!

Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.

En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.

Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.

Vierailija
96/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:

KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂

Ja tyttömäisen söpöjä sekä ainakin 10 vuotta nuoremman näköisiä. Olisi hauskaa nähdä ne petolinnun pe rseet jotka tänne kirjoittelevat ja omissa fantasioissaan kuvittelevat olevansa jotain muuta 😅

Vierailija
97/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt OI-KEES-TI!

Olet väärässä.

Teen kolmivuorotyötä, eli teen yötyötä tosi paljon. Olen lapseton ja mielestäni tyttömäisen näköinen 39- vuotias. Kaikilla valvominen ei näy, koska saa nukuttua päivällä.

Vierailija
98/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo geenit ja elämäntavat, mutta on silti sellaisiakin sisaruksia joilla huonot elämäntavat ja toinen näyttää nuorelta ja toinen vanhalta.

Vierailija
99/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatehtaan katalogissa Ukrainalaisnaisilla oli usein 55 kg ja pituus vähintään 170.

50 kiloisetkin oli pitkiä yli 160

Sulle, joka olet pätkä 154 cm, 50 kg on aivan tavallinen noin pätkälle!

Vierailija
100/359 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloisat uteliaat avoimet silmät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi