Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...
Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.
M40
Okei, sinä koet näin ja mitä se haittaa. Mutta et ehkä ole tietoinen kaikista puolista itsessäsi? Nyt kiirehdit tähänkin ketjuun kommentoimaan ja hengailet täällä av-palstalla... hmm?
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa vaikka Mette Mannosta ja Kirsi Alm-Siiraa, molemmat 50-vuotiaita. Mette on rutkasti nuoremman näköinen.
Moi kirsihullu! Miten haukkumisketjusi voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset elämäntavat, hoikka ja notkea ruumiinrakenne, lapsettomuus ja varakkuus.
Alyson Hanniganilla on kaksi lasta.
Helvetisti rahaa ja maailman parhaat plastiikkakirurgit ja kosmetologit auttanee asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa vaikka Mette Mannosta ja Kirsi Alm-Siiraa, molemmat 50-vuotiaita. Mette on rutkasti nuoremman näköinen.
Kumpikin on silti ikäisekseen nuorehkon näköinen
Hyvät geenit, hyvät elämäntavat, paljon seksiä.
Rypyttömyys, terveet elämäntavat, positiivinen elämänasenne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...
Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.
M40
Okei, sinä koet näin ja mitä se haittaa. Mutta et ehkä ole tietoinen kaikista puolista itsessäsi? Nyt kiirehdit tähänkin ketjuun kommentoimaan ja hengailet täällä av-palstalla... hmm?
Kommentoin vain sitä, että keski-ikäiset naiset olisivat pelottavia. Mielestäni tämä on väitteenä samaa sarjaa kuin "Miehet pelkäävät menestyviä naisia". Miehet ylipäätään pelkäävät asioita paljon vähemmän kuin naiset. Yleensä selittävä tekijä on jokin toinen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tuntee itsensä nuoreksi. Eikä ole lähtenyt ajamaan itseänsä alas tätimäisyyteen.
Alas tätinäisyyteen? Se on ihan kiinni katsantokannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kommentoin vain sitä, että keski-ikäiset naiset olisivat pelottavia. Mielestäni tämä on väitteenä samaa sarjaa kuin "Miehet pelkäävät menestyviä naisia". Miehet ylipäätään pelkäävät asioita paljon vähemmän kuin naiset. Yleensä selittävä tekijä on jokin toinen.
M40
En usko kyllä tuota väitettä että miehet olisivat vähemmän pelokkaita. Eivät vain saa näyttää sitä. Kyllä monet miehet oikeasti pelkäävät menestyviä naisia.
Kun ei polta eikä ryyppää eikä ole rahaa käydä Kanarialla tms. Eli ei ota aurinkoa. Vuosikymmenien mittaan näkyy naamassa kyllä. Samanikäisellä tupakoitsija-auringonpalvojalla voi olla hyvin karkea iho verrattuna kyseiset huvit välttäneeseen ikätoveriin. Riippuu tietysti vielä ihotyypistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Muihin ihmisiin... eli joihinkin 18-25-vuotiaisiin. Kunnon setämies.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, lapsettomuus ja hauskanpito ainakin omien havaintojen mukaan.
Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos kumppanini ei olisi enää tyttömäinen. Se on minulle välttämätön ominaisuus kumppanissa.
Sama juttu.
Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Muihin ihmisiin... eli joihinkin 18-25-vuotiaisiin. Kunnon setämies.
Minkä ikäisiin tahansa, jos he ovat kiinnostavia.
M40
Vierailija kirjoitti:
Eivät mässytä pulla pitkoa illat pitkät.
Pulla pitko on hyvää keski viikkona tai ehkä lauvvan taina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.
Miesvihaajat jankuttaa tuota. Luulevat, että mies aiheuttaa naisen rupsahtamisen. Tai ainakin väittävät niin miesvihoissaan.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:
KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂
Ollaan, ollaan. Keijut kokoontuvat päivittelemään menninkäisten reheviä muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset näyttävät jopa nelikymppisinä lähes parikymppisiltä. Japanilaiset naiset liikkuvat, syövät terveellisesti, pukeutuvat naisellisesti ja hymyilevät.
Japanilaiset naiset ovat naisien shampanjaa. #1 -luokan naisia. Parhaita.
Tarkoititko samppanjaa, puolikalju setämies?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani keski-ikäiset tyttömäiset naiset ovat lapsettomia.
Tuntee itsensä nuoreksi. Eikä ole lähtenyt ajamaan itseänsä alas tätimäisyyteen.