Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Eilisen gallupin tulokset:
"Oletko koskaan nimittänyt hotellihuonetta tai muuta max viikon majapaikkaa rakkaaksi?"
49 ei ole, yksikään nauta ei myöntänyt. Ovela gallup, koska edes Aina Alapeukku ei voinut äänestää vastaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan herännyt aikaisin ja nyt on tylsää, kun on aikaa olla puhelimella ja somessa. Onkohan Jere lähtenyt töihin ja Bojanilla ei mitään tekemistä. :D
Onneksi tällä kertaa ei Rautalampi part kakkosta😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan herännyt aikaisin ja nyt on tylsää, kun on aikaa olla puhelimella ja somessa. Onkohan Jere lähtenyt töihin ja Bojanilla ei mitään tekemistä. :D
Älä sano, kohta on kuitenkin joku Porttareiden keikka Oulussa vähintään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For you, like in love songs and movies, I would go anywhere now
Za tebe, kao u pesmama i filmovima ljubavnim, sad iću svud💚💙
Naurattaa nuo alapeukut tämän aamuisiin positiivisiin viesteihin, jollakin on rankkaa kun Boitsu tuli vielä Suomeenkin asti😂😂
Koska on pakko ruveta tekemään töitä (aamusta oli Teams, jonka aikana onnistuin palstailemaan), lyhyt yhteenveto siitä, mitä itse ajattelen.
Vaikka niin haluaisin uskoa siihen johonkin muuhun, lienee Bojanin Suomeen tulon syy kuitenkin jokin työhön liittyvä juttu. Ehkä hän tosiaankin on jossain roolissa tulevassa UMK:ssa. Onko sitten yhtenä juontajista, onko väliaikanumeron esittäjä vai mikä. Ehkä yksin, ehkä Jeren kanssa. Mene ja tiedä.
Toki se toinen minä mietti jo mielessään, miten tämä kaksikko "löysi" Kyproksen viikon aikana todellisen minänsä, ja nyt sitten yhdessä haetaan tapaa, jolla asia kerrottaisiin vähiten vahinkoa aiheuttaen Jeren "lähipiirille". Se Kypros-lomailu kun ei nyt kuitenkaan ihan vain jätkien kesken vietetyltä viikolta vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt enää Bojtsuaan jättäs
Gallup:
Uskotko että Bojanin Suomessa oloon liittyy jokin työ-, musiikki-, yhteistyö- tms kuvio? Tai että sellaista on muten meneillään nyt.
Voisiko B nyt Suomessa ollessaan sopia parit keikat jos ei ole jo sovittu🥹🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Koska on pakko ruveta tekemään töitä (aamusta oli Teams, jonka aikana onnistuin palstailemaan), lyhyt yhteenveto siitä, mitä itse ajattelen.
Vaikka niin haluaisin uskoa siihen johonkin muuhun, lienee Bojanin Suomeen tulon syy kuitenkin jokin työhön liittyvä juttu. Ehkä hän tosiaankin on jossain roolissa tulevassa UMK:ssa. Onko sitten yhtenä juontajista, onko väliaikanumeron esittäjä vai mikä. Ehkä yksin, ehkä Jeren kanssa. Mene ja tiedä.
Toki se toinen minä mietti jo mielessään, miten tämä kaksikko "löysi" Kyproksen viikon aikana todellisen minänsä, ja nyt sitten yhdessä haetaan tapaa, jolla asia kerrottaisiin vähiten vahinkoa aiheuttaen Jeren "lähipiirille". Se Kypros-lomailu kun ei nyt kuitenkaan ihan vain jätkien kesken vietetyltä viikolta vaikuttanut.
Olisihan se kauheaa, jos on mukana UMK:ssa ja joutuu ravaamaan alvariinsa Suomessa. :)
Ääääää ei saa häritä, mulla ois oikeesti aika paljon tekemistä töissä...
Mut siis... Vävypoika on tullut kotiin 💙💚🥺😭😭 🥲🥰
Tarkistin Porttareiden keikkakalenterin, ei huolta. :D
Loppuiko se Jodelin keskustelu? Onko siellä havaintoja Jerpasta keikalla?
Olis niin kiva tietää, että onko Suomeen tulo ollut jo ennakkoon suunniteltu, vai onko suunnitelmaa muutettu lennosta kun on ollut niin haikeaa sanoa hyvästejä, sitten on Kärppy ehdottanut että voisihan B tulla hänen mukana Suomeen vielä, ja B on tajunnut että eihän hänellä todella ole mitään erityistä miksi pitäisi vielä kotiin mennä 🥰
Ei kerkeä lukea kaikkia viestejä töiden keskeltä mutta pari huomiota. Onko kukaan vielä vedonnut siihen että fanin julkaisemassa kuvassa onkin vain Bojanin irtopää. Ja toinen huolenaihe, ei kai tänään ole Portion boysin keikkaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi jännätään saadaanko mitään kautta tietää milloin lähtee. Ei sitä koskaan tiedä vaikka jo tänään. Jos tämä on vain syystä X tehty kiertoreitti.
Ei mitään järkeä lähteä ainakaan tänään. Huomenna kai menisi suora lento. Voihan olla, että lähtee J mukana Berliiniin.
Vierailija kirjoitti:
Olis niin kiva tietää, että onko Suomeen tulo ollut jo ennakkoon suunniteltu, vai onko suunnitelmaa muutettu lennosta kun on ollut niin haikeaa sanoa hyvästejä, sitten on Kärppy ehdottanut että voisihan B tulla hänen mukana Suomeen vielä, ja B on tajunnut että eihän hänellä todella ole mitään erityistä miksi pitäisi vielä kotiin mennä 🥰
If I was your boyfriend I'd never let you go.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Uskotko että Bojanin Suomessa oloon liittyy jokin työ-, musiikki-, yhteistyö- tms kuvio? Tai että sellaista on muten meneillään nyt.
Mä uskon, että jotain työkuviota voi olla myös meneillään, mutta ettei B varsinaisesti sitä varten tullut Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikää, Boitsu on ollut täällä jo muutaman päivän 😱 💙💕💚! Mä alan uskoa jo yhä paremmin siihen yhteisbiisiinkin.
Mä alan kohta uskoa yhä enemmän heidän yhteiselämään ;D
Olen ollut ystävyydestä fiilistelijä. Mutta kun katsoin sen mainosstoorin en kyennyt näkemään enää kuin pariskuntana heitä kun olin katsonut sen muutamaan kertaan. Nyt en tiedä mitä ajattelisin
And so Jere, after having realized "a hotel room, a bed and a cup of tea" also realized "come to Finland with me". Made in Italy
Eiks se ollut eka?