Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Sorry mut kertokaa pliis viimeiset käänteet siis missä mennään ja mitä tapahtuu? Bojan Suomessa? Oliko joku kuva? Emmää kestä jos ovat yhdessä lentäneet tänne 😭
Joo ovat yhdessä tulleet Kyprokselta tänne 💚 💕💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jaoin sen kuvan Puutarhaan. Päädyin profiiliin vaan, koska halusin selvittää ettei oo varmastikaan trollausta. Julkinen Insta joten ok jakaa. Tosin olen samaa mieltä, ettei itse pitäisi Instaani julkisena ja postaisi näistä sankareista, kun tuppaavat lähtemään heti kiertoon.
Pakko lisätä, että kukaan ei ois kuitenkaan uskonut mua jos olisin vain sanonut lähteeksi Instagramin, mutta en voisi jakaa mistä todisteet löytyy 😄
Aaaa, kuolen1 🤣
No minä kyllä uskoin jo sitä lentokonekertojaa, kun oli jo toinen tiedon tuonti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nyt ne kirjoitukset kun Boitsua oltiin työntämässä kotimatkalle jo tyyliin viime keskiviikosta alkaen ja se ei oo kotona vieläkään vaan SUOMESSA😂😂💙
No jep. Mä kyllä arvasin, että on koko viikon lomalla, mutta en sentään näitä jatkosuunnitelmia. 😅😂
Mistä arvasit? Siis varmaan matkailuun jotenkin yleensä liittyvästi, oletan, eikä näiden tekosiin.
Vierailija kirjoitti:
Härtsän tarina: eli tuo kertoo kyseessä olevan biisin julkistus mihin sen kello tikittää.
Sormet ja varpaat ristissä rukoilen tätä, toi pikkupätkä soi ihan taukoamatta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin viikko kahdenkeskistä lomailua lämpimässä Bojanin kanssa. Sitten tuodaan Bojan vielä Suomeenkin muutamaksi päiväksi vaikka kohta alkaa Euroopankiertue💔
Omasta kokemuksesta tiedän, että rakkaan ystävän kanssa rentoutuminen ennen tärkeää koitosta voi olla parasta boostia!
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikää, Boitsu on ollut täällä jo muutaman päivän 😱 💙💕💚! Mä alan uskoa jo yhä paremmin siihen yhteisbiisiinkin.
Mä alan kohta uskoa yhä enemmän heidän yhteiselämään ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mut kertokaa pliis viimeiset käänteet siis missä mennään ja mitä tapahtuu? Bojan Suomessa? Oliko joku kuva? Emmää kestä jos ovat yhdessä lentäneet tänne 😭
Joo ovat yhdessä tulleet Kyprokselta tänne 💚 💕💙
Miten ihanaa 🥺💙💚 He ovat näin pitkään olleet yhdessä ja istuneet vieretysten koneessa ja päät yhdessä ehkä nukkuneet ... Täähän on enemmän kuin ois ikinä voinut toivoa. Mitä kaikkea he on yhdessä tehneet ja kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä, että Bojan on päässyt lempibändin keikalle just Helsingissä 💚 30 STM on kuitenkin Belgradissa 11.10. 😄
Ei voi sillon mennä kun on Kärpyn keikkabussissa! /v
Seuraavaksi jännätään saadaanko mitään kautta tietää milloin lähtee. Ei sitä koskaan tiedä vaikka jo tänään. Jos tämä on vain syystä X tehty kiertoreitti.
Tuota, laittakaa parhaimmat meemit muista somealustoista tilanteesta. Joko ulkomaiset fanit ovat aloittaneet kampanjan suomalaisia faneja vastaan? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lopeta A jo se fanin häirintä.
Entä jos se olin mä? 😉😉😉
Tosielämän ficci. Niinpä.
En olisi ruissihalauksen jälkeen uskonut että saadaan vielä jotain sen ylittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin tota huulien lipausua aika mielenkiintoisena, että miksi tossa kohdassa
Licking Your Lips
Maybe you're just daydreaming about lunch, but to a conversation partner, licking your lips can read as sexual attraction. You may also wet them when talking about a romantic partner -- which can be a sign you're sexually satisfied and deeply in love.
https://www.webmd.com/sex-relationships/ss/slideshow-body-language
Minä eilen kun K:n stoori: All me do is lie 😠
Minä tänään kun Bojan on Suomessa: All me do is lie 😂
Vierailija kirjoitti:
For you, like in love songs and movies, I would go anywhere now
Mun 💔 ei kohta kestä 🥹🥹🥹
Bojan on viidettä kertaa Suomessa. Ja niistä toista kertaa ei-keikalla 😇
Vierailija kirjoitti:
Tuota, laittakaa parhaimmat meemit muista somealustoista tilanteesta. Joko ulkomaiset fanit ovat aloittaneet kampanjan suomalaisia faneja vastaan? 🤣
Kiinnostaisi kyllä nähdä lisää Tumppu/X-sekoamisia. :)
Vierailija kirjoitti:
For you, like in love songs and movies, I would go anywhere now
Za tebe, kao u pesmama i filmovima ljubavnim, sad iću svud💚💙
Bojan herännyt aikaisin ja nyt on tylsää, kun on aikaa olla puhelimella ja somessa. Onkohan Jere lähtenyt töihin ja Bojanilla ei mitään tekemistä. :D
Jertsu on saanut rakkaan ukkelinsa Suomeen. Tosielämän ficci vaan jatkuu.