Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että Bojan. 🥰😆
Ja jotkut vielä sanoivat eilen että K halusi varoittaa shippaajia nätisti tuolla stoorilla😂🤣🤣 Niin mistä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikää, Boitsu on ollut täällä jo muutaman päivän 😱 💙💕💚! Mä alan uskoa jo yhä paremmin siihen yhteisbiisiinkin.
Mä alan kohta uskoa yhä enemmän heidän yhteiselämään ;D
Olen ollut ystävyydestä fiilistelijä. Mutta kun katsoin sen mainosstoorin en kyennyt näkemään enää kuin pariskuntana heitä kun olin katsonut sen muutamaan kertaan. Nyt en tiedä mitä ajattelisin
Alkaa jo tuntua, että jos siinä videossa oli jokin kohta K:n trollausta tai huumoria, niin se olikin juuri se "vaikka moni luulee muuta" kohta. Yhteen aikaan täällä aina väitettiin, että K keikoillakin sanoo asioita juuri päinvastoin kuin oikeasti ajattelee ja se on vaan sen huumoria. Koska muutenhan se video näytti ihan joltain muulta ja pakkohan kai niidenkin oli tajuta, miltä se näytti ja kuulostikin. B siellä taustalla simmareissa vilkuttelemassa ja K höpisee puolet ajasta B:stä. Mutta joo, vaikea tietää, mitä tästä ajattelisi.
Aina voi myös lainata Kärtsän vaatteita tai ostaa kaupasta takkia. 🙊🤩 Vaikka yhteistyökuviot olisikin ihania niin aika pörröinen ajatus myös että lomalla olisivat spontaanisti päättäneet, että yhteiselo jatkuukin vielä Helsingissä ja Boitsu pääsee lempibändinsä keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Takista päätellen tiesi Suomesta. Ljubljanassa taisi olla melkein parikymmentä plussaa kun lähti. Kiva kantaa Kypros ja Suomi vaatteet mukana 😄
Aivan, totta 🤔 Noh, se syö siitä vähän romanttisuutta, mutta lisää tilaa spekuilulle siitä Suomen matkan syystä 😄 Molemmat kelpaa mulle.
No niin pahvi jankkari siellä sitä pahvia viedään taas, vaikka loma on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Takista päätellen tiesi Suomesta. Ljubljanassa taisi olla melkein parikymmentä plussaa kun lähti. Kiva kantaa Kypros ja Suomi vaatteet mukana 😄
Jertsu antanut tai ostanut ukkelilleen, ettei tule kylmä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Kärtsän tuleva asu on tuo, mikä pahvi Kärtsällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa voisi olla joku yhteistyökuvio. Bojan laulamassa K biisissä ei olisi vaikeaa toteuttaa. B voisi hyvin laulaa englanniksikin kun K sotkee englantia mukaan nykyään.
Mutta se mainokseksi tarkoitettu stoori kyllä ilmaisee omaan silmään aika paljon. Tiedä sitten näenkö näkyjä
Mietin silloin kun K teki Joostin kanssa sen kappaleen että pakko sen on jotain yhteistä B.nkin kanssa kehittää.
Se vaan voisi olla vaikeampaa jos oikeasti välillä on jotakin enemmän. Ellei sitä sitten halua ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mut kertokaa pliis viimeiset käänteet siis missä mennään ja mitä tapahtuu? Bojan Suomessa? Oliko joku kuva? Emmää kestä jos ovat yhdessä lentäneet tänne 😭
Jonkun vanhan tädin kanssa kuva
No kyllä sekin kelpaa? Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Aina voi myös lainata Kärtsän vaatteita tai ostaa kaupasta takkia. 🙊🤩 Vaikka yhteistyökuviot olisikin ihania niin aika pörröinen ajatus myös että lomalla olisivat spontaanisti päättäneet, että yhteiselo jatkuukin vielä Helsingissä ja Boitsu pääsee lempibändinsä keikalle.
Totta muuten tämäkin, jos kerran takki oli uusi, niin onhan se voitu ostaa Suomesta tai muualta matkalla, kun ei ollut pakattuna paksumpaa vaatetta ja yhtäkkiä matkan suunta muuttuikin 😄
Vierailija kirjoitti:
Ja taas saa Pöyhönen pyykätä poikkiksen vaatteita
Ihana ajatus et Bojan lainaa Jereltä jotain Pirkka-collegeasua 😭
Vierailija kirjoitti:
Ja housuissa on inasen liian lyhyet lahkeet 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, totta 🤔 Noh, se syö siitä vähän romanttisuutta, mutta lisää tilaa spekuilulle siitä Suomen matkan syystä 😄 Molemmat kelpaa mulle.
Kyllä Ljublajanassakin ne illat jo viileitä ja lentokoneessa voi tarvita myös eli tuollainen ohuehko takki voisi olla muutenkin tai voinut hankkia vaikka Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa voisi olla joku yhteistyökuvio. Bojan laulamassa K biisissä ei olisi vaikeaa toteuttaa. B voisi hyvin laulaa englanniksikin kun K sotkee englantia mukaan nykyään.
Mutta se mainokseksi tarkoitettu stoori kyllä ilmaisee omaan silmään aika paljon. Tiedä sitten näenkö näkyjä
Mietin silloin kun K teki Joostin kanssa sen kappaleen että pakko sen on jotain yhteistä B.nkin kanssa kehittää.
Se vaan voisi olla vaikeampaa jos oikeasti välillä on jotakin enemmän. Ellei sitä sitten halua ilmaista
Mitä jos nyt uskoisi vain sen mitä Käärijä itse selkeästi haluaa kertoa. Olisi omalle mielenterveydellekkin parempi kuin jatkuva tunteiden kanssa aaltoilu toisten puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nyt uskoisi vain sen mitä Käärijä itse selkeästi haluaa kertoa. Olisi omalle mielenterveydellekkin parempi kuin jatkuva tunteiden kanssa aaltoilu toisten puolesta
Selkeästi kertoa? Ei se stoori mikään selkeästi kerrottu ollut😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja housuissa on inasen liian lyhyet lahkeet 🥺
Ei niissä kyl oo. Jerelle luultavasti vähän pitkät ja Bojanille ehkä ihan sopivat. Ja ovat kyllä tosi saman mittasiakin. Löysät voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Kärtsän tuleva asu on tuo, mikä pahvi Kärtsällä on.
Siis tuo joulumainoksen bolero? Tuskin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielenterveys on voinut vaan paremmin entiseen verrattuna tän saagan myötä, kiitos huolenpidosta.