Miksei miehet käy kirpputoreilla ostamssa vaatteita?
Kommentit (16)
Käy ne, olen nähnyt useasti. Ehkä aapee on niin keskittynyt ostoksiinsa, ettei ole huomannut.
Käyn kirppareilla säännöllisesti, muttei sieltä mitään miehille sopivaa juuri löydy. Koot on usein liian pieniä. Usein on vanhempien miesten vaatteita myynnissä. Ei ihan minun käyttööni. En tosin vaatteita osta usein muutenkaan edes uutena. Yleensä sukat ja alushousut, muuten käytän vaatteita oikeastaan loppuun asti. Siistit vaatteet silti aina päällä ja puhtaat. En muodin mukaan osta mitään.
Miehet käyttää vaatteensa loppuun ja sen takia ne menee roskiin eikä enää kirpparille.
Ei löydy kokoja, kuten ei alennusmyynneistäkään.
Saa jotain luteita. Muutenkin kirpputorien tarjonta on täyttä roskaa ja 90% kamasta kuuluisi kaatopaikalle. Henkkamaukasta saat uudet kledjut samalla hinnalla
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttää vaatteensa loppuun ja sen takia ne menee roskiin eikä enää kirpparille.
Tätä teoriaa vastaan puhuu se, että kirppareilla on kuitenkin isot miestenvaatteiden osastot, ja siellä on erittäin monenlaista vaatetta, eri ikäisille.
Käy mutta vähemmän kuin naiset. Viimeksi oli mies ja kaksi pientä lasta ja ostivat lasten vaatteita, tyttö ja poika. Itse olen myynyt välillä miesten vaatteita ja kaikki melkein on mennyt.
Kyllä miehet käyvät kirppareilla, mutta näyttävät ostavan muuta kuin vaatteita. Todella vähän on miesten vaatteita kirpputoreilla, joko miehet käyttävät vaatteensa loppuun tai eivät vaivaudu jälleenmyymään omiaan.
Mä oon nuori mies enkä ikinä löydä kirppiksiltä vaatteita. Aina otan matkaani jotain elokuvia, pelejä tai soittimia.
Poikaystäväni ostaisi mieluusti vaatteita kirpparilta mutta eihän siellä ole miesten vaatteita. Puolen vuoden sisällä on löytynyt yhdet sammarit. Minulle hän kyllä ostaa kaikki kivat löytöni
Kyllä minä (mies) käyn kirppareilla ja ostan pääsäänstöisesti muutenkin monesti käyettyjä vaatteita. - Mutta en ole koskaan osannut ajatella, että joku nainen haluaisi nähdä minu tai ketään muutakaan miestä juuri kirpparilla. Mutta nyt kun aattelee, niin sehän saattaisi olla oikein hyvä paikka tavata. Hymyillään kun nähdään!
Mieheni vastaus: ei jaksa etsiä ja katsella, helpompi mennä kauppaan ja ostaa mitä tarvitaan.
Ehkä enemmän pukeutumiseen panostavat jaksavatkin kiertää kirppareita, mutta tuo omani on sitä lajia joka ostaa siisti vaatteet Dressmanilta ja loput Tokmannilta tai Motonetista.
Joudun usein tsekkaamaan kun vaimo ja lapsi käy, mutta pakko myöntää että sellainen mielikuva tulee että ne on kuolinpesistä haalittu.
Ostin kyllä kerran arvokkaan näköisen ulkoolutakin. Kun olin ostanut sen, myyjä avautui vaimolleni että se oli kuulunut hänen edesmenneelle miehelleen. Vaikka takki oli ulkoa siisti, sen sateenkestävä sisäkalvo varisi pois pieninä valkoisina murusina. Pidin sitä mökki takkina mutta kyllästyin kylvämään mikromuoveja tonttiin ja mökiltä tullessani paiskasin takin sekajätteeseen, sellaiseen syvään moolok- roskikseen. Ja sitten tajusin että avaimet olivat taskussa. Alkoi sataa.
Riittääkö vastaukseksi kysymykseen?
Koska miehet ei pukeudu lasten tai naisten vaatteisiin.