Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Shippaajathan niitä trolleja on, kun kehittelee täysin totuudenvastaisia juttujaan, ja pyrkii saamaan muut uskomaan niihin.
Ihan sama vaikka kyseessä olisi mies ja nainen, niin valheellisten tarinoiden levittely ja jopa pyrkimys manipuloida shippauksen kohteita toimimaan omien fantasioiden mukaan menee monesti jo kiusaamisen puolelle, etenkin kun halutaan kieltää shippauksen kohteiden todelliset parisuhteet. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ilmiöön nimenomaan miehen ja naisen välillä. Näyttelivät joidenkin silmiin niin uskottavasti, että suuri osa oli täysin varmoja, että kyse on aidosta tunteesta ja rakkaudesta parin välillä. Siihen myös sisältyi ko. henkilöiden puolisoiden ikävää haukkumista ja vaatimusta, että heistä on erottava, jotta shippaajien mielestä oikea pari saa toisensa, eli ihan suoranaista kiusaamista, kun ei millään haluttu uskoa muuta kuin omassa päässä kehiteltyä totuutta.
Kerrotko vielä mi
Eihän tämä ole mikään shippausketju, otsikkona on Joker Out - fiilistelyketju.
Mä olin rakastunut tähän pariin, jos ne eivät ole oikeasti pari mun rakkauden kohde katoaa 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä pelkkä ystävyys kelpaa heidän tapauksessaan ihan hyvin, mutta olen kyllä eri mieltä siitä, etteikö asian olisi voinut selkeämminkin ilmaista. Nyt Kärtsä sanoi sanatarkasti näin: Saavuin minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa, rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta. Niin hänen kanssa saavuttiin vähän lomailemaan. Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että
juu, jos haluu jotain shippaajille viestittää niin tuota.. ei toi nyt ihan selkeimmästä päästä ole. Taas kerran piti Bojanista puhua melko pitkään. Tolleen kun tekstinä lukee niin sehän on pelkkää Bojania ja meidän rakasta huonetta 🤣. Koko teksti. Tuskin Tjäreborg pyysi Bojania markkinoimaan.
Ja siinä moni luulee ihan muuta oää kääntyy katsomaan ilmeisesti pienissä uikkareissaan jalat keväällän istuvaa Bojania ja juttu kääntyy rakkaaseen huoneeseen ja kuvataan ihkua boj..Ei kun huonetta.
Kärtsä on niin ihana ja hauska.
Siimä lomailua ennen muuten minusta sanoo hom.. Saatan toki kuulla väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotenkin nauran tuolle stoorille 🤣🤣 rakas huone ja sit zoomataan bojaniin ja ai että bojan 🥰
Ja Bojan vilkuttelee tiukoissa uimashortseissa. Tahtomattaan (?) taas kerran melkoisen homoerotiikkamainostuspläjäyksen onnistui Kärtsä luomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajathan niitä trolleja on, kun kehittelee täysin totuudenvastaisia juttujaan, ja pyrkii saamaan muut uskomaan niihin.
Ihan sama vaikka kyseessä olisi mies ja nainen, niin valheellisten tarinoiden levittely ja jopa pyrkimys manipuloida shippauksen kohteita toimimaan omien fantasioiden mukaan menee monesti jo kiusaamisen puolelle, etenkin kun halutaan kieltää shippauksen kohteiden todelliset parisuhteet. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ilmiöön nimenomaan miehen ja naisen välillä. Näyttelivät joidenkin silmiin niin uskottavasti, että suuri osa oli täysin varmoja, että kyse on aidosta tunteesta ja rakkaudesta parin välillä. Siihen myös sisältyi ko. henkilöiden puolisoiden ikävää haukkumista ja vaatimusta, että heistä on erottava, jotta shippaajien mielestä oikea pari saa toisensa, eli ihan suoranaista kiusaamista, kun ei millään haluttu uskoa muuta kuin omassa päässä keh
Eihän tämä ole mikään shippausketju, otsikkona on Joker Out - fiilistelyketju.
Tämä on ollut ihan puhdas shippiketju sen jälkeen kun emo upposi ja tiedät sen hyvin, koska olet roikkunut täällä joka päivä siitä asti etkä ole mitään Joksuja täällä fiilistellyt. Mutta kerros nyt miksi?
Tapahtui altaalla:
K: noniin Bojan, Bojan ...
B: you did it, the Tjäreborg thing?
K: yes its done and now i'm all yours!
B: i wanna see it
K: later, now i want to be with my Bojan, lets take this book...
B: heyy i was reading it!
K: no you are not reading this ... whats the name? what is this? slovenian?
B: yes, and i'm reading it
K: oh
B: let me see the video, what did you call me, you said it once before? kikkeli?
K: mitä...! ei, nooo... thats bad word, you dont say that!
B: really? is it like vittuperkelesaatana bad?
K: no, but.. no. just don't say that, its ... this
B: this, what...? swimming shorts? kikkeli?
K: sssh! Rob is outside, he will think... well something! i mean dick, its dick
B: you called me dick? in that Tjäreborg video?
K: Bojan, wheres your brain? i called you "ukkeli"
B: its the same word?
K: no, listen ... whats with you today? you have these söpöt korvat and you cant hear anything
B: what?
K: ukkeli, not kikkeli
B: ukkeli?
K: yees!
B: okey so .. kikkeli is dick so whats ukkeli, ass?
K: no! its my guy, good guy! Bojan is my ukkeli, see?
B: but you said you will tell we are just good friends, dear friends, and now you said i'm your.. guy? your guy? Jere ...
K: fuuuuck ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole ollut missään vaiheessa kyse siitä, että ei voisi ystävän kanssa reissata vai yritättekö kertoa että mummo kouri naispuolista ystäväänsä vaatinut ollessa kalassa?
Miten se on iästä kiinni🤔 Ja miten vaatinut?
Vaari sanan muutti puhelin sanaksi vaatinut. Ja ikähöpötyksestäsi en ymmärrä mitään. Mummo oli mainittu koska toinen kirjoittaja mainitsi mummonsa esimerkkinä.
Miksei mummo ois voinut tehdä sitä?
En sanonut ettei olisi voinut. Kysyin tekikö niin kun verrataan nyt tähän. Joku pelkkä kaverin kanssa reissaaminen ei nyt ihan ole sama asia
Miten niin ei ole sama asia, eikö mummo voi olla toiselle something more?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on täysin selvää, että K ja B ovat todella rakkaita toisilleen ja heillä on ihanaa yhdessä. Se näkyy heistä aina, kun heistä yhdessä ollessa saadaan mitä tahansa kontsaa. Ja jopa tuossa Tjäreborgin mainoksessa K kutsuu B:tä (paitsi hänen ukkeliksi niin myös) rakkaaksi ystäväksi. Sitä he aivan varmasti ovatkin.
Mutta mun mielestä alusta asti on ollut nähtävissä, että ovat selkeästi viehättyneitä myös toistensa ulkonäöstä ja ulkoisesta olemuksesta, ja ainakin K on tästä itsekin höpissyt useaan otteeseen. Ovat myös aika paljon ja luontevasti olleet toistensa iholla sieltä alusta lähtien, ja vaikka ovat sitä kyllä muidenkin kanssa, mun mielestä tämä heidän välinen fyysinen läheisyys vaan on näyttänyt erilaiselta. Ja tuo kaikki yhdistettynä siihen käsittämättömään sielujen yhteyteen, bromanceen, mancrushiin, henkiseen ihastumiseen, miksi sitä ikinä haluaakaan kutsua - ja mistä mun mielestä tä
Tämän paremmin ei kyllä voi tätä tarinaa tiivistää.Ihanasti sanottu.Kiitos!💚
Oli ainakin sen verran tehokasta markkinointia Kärpyltä, että Bojan trendaa tumpussa 😆
Minusta tämä soutaminen ja huopaaminen on hauskaa. Katsotaan vaan niin ystävykset näkevät 3 kk sisällä. Ehkä jopa kahdesti. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotenkin nauran tuolle stoorille 🤣🤣 rakas huone ja sit zoomataan bojaniin ja ai että bojan 🥰
Ja Bojan vilkuttelee tiukoissa uimashortseissa. Tahtomattaan (?) taas kerran melkoisen homoerotiikkamainostuspläjäyksen onnistui Kärtsä luomaan.
Sitä varmaan kutkuttaa tämä leikki ja vetää sinä niin pitkään kuin voi. Itseäkin naurattaisi tehdä niin.
Enkä tarkoita siis pahassa mielessä. Vaan leikkimällä hyvällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui altaalla:
K: noniin Bojan, Bojan ...
B: you did it, the Tjäreborg thing?
K: yes its done and now i'm all yours!
B: i wanna see it
K: later, now i want to be with my Bojan, lets take this book...
B: heyy i was reading it!
K: no you are not reading this ... whats the name? what is this? slovenian?
B: yes, and i'm reading it
K: oh
B: let me see the video, what did you call me, you said it once before? kikkeli?
K: mitä...! ei, nooo... thats bad word, you dont say that!
B: really? is it like vittuperkelesaatana bad?
K: no, but.. no. just don't say that, its ... this
B: this, what...? swimming shorts? kikkeli?
K: sssh! Rob is outside, he will think... well something! i mean dick, its dick
B: you called me dick? in that Tjäreborg video?
K: Bojan, wheres your brain
Noin se olisi voinut mennä😂
Mä tuun tänne nyt lässyttämään, mutta ihanaa, että näillä on toisensa. Kaikesta heidän välisestä kommunikaatiosta, eleistä ja ilmeistä (joista näemme vain hyvin, hyvin minimaalisen osan) on nähtävissä jatkuvasti hyvin selkeästi se, miten äärettömän tärkeä ja rakas toinen on. Jollain lailla etenkin Kärpystä huokuu Bojanin lähellä ihan avoimesti se, että hän tekee varmasti kaikkensa ja kääntää joka ikisen kiven minkä vain ikinä voi, että Bojanilla olisi hyvä olla. Ja varmasti asia on myös toisin päin. Niin lyhyessä ajassa hitsautuivat yhteen ja päättivät pitää yhtä ja se päätös on myös pitänyt, vaikka etenkin toista on viety välillä kuin litran mittaa paikasta toiseen, tunnit loppuneet vuorokaudesta ja pää ollut sekaisin kun seinäkello. Ja siellä ne on nyt viettäneet kahdestaan viikon loman ekaa kertaa ikinä, molemmat naantalin aurinkoina. 🥹 Se Kärpyn onnellinen ilme viisuaikaisen kuvan vierellä ei ihan hetkeen haihdu mun päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin sen verran tehokasta markkinointia Kärpyltä, että Bojan trendaa tumpussa 😆
Eiköhän tuonne hotelliin joku supershippaaja vielä matkusta. Vielä kun huomioi, että jotkut ulkkarifanit matkustivat Suomessa ollessaan paikkoihin, jotka mainittiin ficissäni, joissa ei edes ole kuin fiktiivisiä hippusia. :) Luulisi nyt oikean tapahtumapaikan olevan 100x kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomiehellä on kouluaikainen miespuolinen ystävä jonka kanssa ne käy aika ajoin yhteisillä mökki, vaellus ja vastaavilla reissuilla kahdestaan ja joskus isommassa porukassa. Eipä ole tullut epäiltyä koskaan että onko niillä joku seksisuhde.
Kuin Brokeback Mountainista
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun tänne nyt lässyttämään, mutta ihanaa, että näillä on toisensa. Kaikesta heidän välisestä kommunikaatiosta, eleistä ja ilmeistä (joista näemme vain hyvin, hyvin minimaalisen osan) on nähtävissä jatkuvasti hyvin selkeästi se, miten äärettömän tärkeä ja rakas toinen on. Jollain lailla etenkin Kärpystä huokuu Bojanin lähellä ihan avoimesti se, että hän tekee varmasti kaikkensa ja kääntää joka ikisen kiven minkä vain ikinä voi, että Bojanilla olisi hyvä olla. Ja varmasti asia on myös toisin päin. Niin lyhyessä ajassa hitsautuivat yhteen ja päättivät pitää yhtä ja se päätös on myös pitänyt, vaikka etenkin toista on viety välillä kuin litran mittaa paikasta toiseen, tunnit loppuneet vuorokaudesta ja pää ollut sekaisin kun seinäkello. Ja siellä ne on nyt viettäneet kahdestaan viikon loman ekaa kertaa ikinä, molemmat naantalin aurinkoina. 🥹 Se Kärpyn onnellinen ilme viisuaikaisen kuvan vierellä ei ihan hetkeen haihdu m
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomiehellä on kouluaikainen miespuolinen ystävä jonka kanssa ne käy aika ajoin yhteisillä mökki, vaellus ja vastaavilla reissuilla kahdestaan ja joskus isommassa porukassa. Eipä ole tullut epäiltyä koskaan että onko niillä joku seksisuhde.
Jep, mutta mitä mieltä olisit jos sun mies olis vaikka B? Kn kans olisivat nähneet toisensa muutamia kertoja puolentoista vuoden aikana ja sitten yhteiselle lomalle etelään? Samaan parisänkyyn? Sanoisin että lapsuuden ystävä on hieman eri asia.
Minua nuorena minun perhe ja suku ja jotkut muut "shippasi" meidän naapurin saman ikäiseen
Leikkiähän se tietysti oli eikä me oltu muuta kuin ihan hyviä kavereita. Tai lähinnä naapurikavereita.Mutta siitä tuli vähän sellainen asia että aina jossain juhlissa tms kun satuttiin samaan aikaan niin sitä alkoi käyttäytyä kuin olisi ihastunut koska tiesi niiden muiden ajatukset. Eli punastutti ja meni noloksi ja muuta. Jossain vaiheessa se ärsyttikin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta mitä mieltä olisit jos sun mies olis vaikka B? Kn kans olisivat nähneet toisensa muutamia kertoja puolentoista vuoden aikana ja sitten yhteiselle lomalle etelään? Samaan parisänkyyn? Sanoisin että lapsuuden ystävä on hieman eri asia.
Millä vuosisadalla olet syntynyt😂
Mitä tarkoitat?