Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18121/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Häärijän pahviprojekti oli kuin olikin poikien yhdessä suunnittelema hauska vihjepläjäys.

Äärishippaajat vaan ei tajunneet tai ei halunneet tajuta.

Selitä vielä kerran. Mä en oikeasti tajua, kun eihän K aikaisempiakaan lomia ole mainostettu. Mikä siinä oli se pointti?11112

Vierailija
18122/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole ollut missään vaiheessa kyse siitä,  että ei voisi ystävän kanssa reissata vai yritättekö kertoa että mummo kouri naispuolista ystäväänsä vaatinut ollessa kalassa?

Miten se on iästä kiinni🤔 Ja miten vaatinut?

Vaari sanan muutti puhelin sanaksi vaatinut. Ja ikähöpötyksestäsi en ymmärrä mitään. Mummo oli mainittu koska toinen kirjoittaja mainitsi mummonsa esimerkkinä. 

Miksei mummo ois voinut tehdä sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18123/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jälkijunassa keskustelusta, mutta alkoi naurattaa liikaa ajatus, että joku huipputason CSI-nauta vielä tunnistaa jonkin aivan täysin randomkirjan, tyyliin serbialainen 80-luvun dekkari, videon kolmesta pikselistä. :D

Vierailija
18124/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu. 

Ei voi kyllä enää selkeämmin asiaa ilmaista, kuin miten Käärijä sen sanoi, että kyse on pelkästä ystävyydestä toisin kuin moni luulee. Turha siis asiaa muuksi yrittää vääntää.

Minulle kyllä pelkkä ystävyys kelpaa heidän tapauksessaan ihan hyvin, mutta olen kyllä eri mieltä siitä, etteikö asian olisi voinut selkeämminkin ilmaista. Nyt Kärtsä sanoi sanatarkasti näin: Saavuin minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa, rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta. Niin hänen kanssa saavuttiin vähän lomailemaan. Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että.

Vierailija
18125/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako tästäkin reissusta tulla Tjäreborgin sivuille samanlainen kooste kuin Malediivien ja Thaimaan lomasta? Olettaisin ettei kolme stooria kuittaa kuitenkaan koko reissun kustannuksia.

Se vasta ois. Bojan seisoo, Bojan istuu, Bojan makaa, Bojan edestä ja Bojan takaa. In Cypros! 

Tjäreborg joka kysyy Kärtsältä matskua kohteesta, ja Kärtsä joka katsoo tätä kuvaamaansa matskua ja kaikissa vilahtaa Bojan 😂

Vierailija
18126/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se

Rakas huone kans aika jännä ilmaisu ja samalla kuvaa Bojania siinä edessä. 😂

Vierailija
18127/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoikohan K myös rakas ystävä myös sen takia, että seiska ei ola kirjottelemaan mitään lemmenlomia ja veikkaan, että seiskaa kiinnostaa missä K on lomaillut. Muistan joskus 2016 seiska teki Sannista ja Eveliinasta jonkun lemmenloma jutun, kun olivat Rodoksella.

Juujuu. Sanoi kaiken muun syyn vuoksi paitsi sen, että kyllästyny, kun porukka oikeasti luulee, että pojat sovittelee hookooblöötä toistensa sopukkoihin ja suuttuu, jos näin ei tapahdu.  Sovitaan, että Seiska se oli.

Vierailija
18128/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaajathan niitä trolleja on, kun kehittelee täysin totuudenvastaisia juttujaan, ja pyrkii saamaan muut uskomaan niihin.

Ihan sama vaikka kyseessä olisi mies ja nainen, niin valheellisten tarinoiden levittely ja jopa pyrkimys manipuloida shippauksen kohteita toimimaan omien fantasioiden mukaan menee monesti jo kiusaamisen puolelle, etenkin kun halutaan kieltää shippauksen kohteiden todelliset parisuhteet. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ilmiöön nimenomaan miehen ja naisen välillä. Näyttelivät joidenkin silmiin niin uskottavasti, että suuri osa oli täysin varmoja, että kyse on aidosta tunteesta ja rakkaudesta parin välillä. Siihen myös sisältyi ko. henkilöiden puolisoiden ikävää haukkumista ja vaatimusta, että heistä on erottava, jotta shippaajien mielestä oikea pari saa toisensa, eli ihan suoranaista kiusaamista, kun ei millään haluttu uskoa muuta kuin omassa päässä kehiteltyä totuutta.

Kerrotko vielä mitä teet shippausketjussa päivästä toiseen? Se ei tullut tästä jeesustelusta ilmi.

Vierailija
18129/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako tästäkin reissusta tulla Tjäreborgin sivuille samanlainen kooste kuin Malediivien ja Thaimaan lomasta? Olettaisin ettei kolme stooria kuittaa kuitenkaan koko reissun kustannuksia.

Se vasta ois. Bojan seisoo, Bojan istuu, Bojan makaa, Bojan edestä ja Bojan takaa. In Cypros! 

Tjäreborg joka kysyy Kärtsältä matskua kohteesta, ja Kärtsä joka katsoo tätä kuvaamaansa matskua ja kaikissa vilahtaa Bojan 😂

Tuskinpa Tsjeäähreborgia haittaa, uomattavan huonommankin näköisillä adoniksilla kyllä markkinoidaan tuotteita. :)

Vierailija
18130/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on täysin selvää, että K ja B ovat todella rakkaita toisilleen ja heillä on ihanaa yhdessä. Se näkyy heistä aina, kun heistä yhdessä ollessa saadaan mitä tahansa kontsaa. Ja jopa tuossa Tjäreborgin mainoksessa K kutsuu B:tä (paitsi hänen ukkeliksi niin myös) rakkaaksi ystäväksi. Sitä he aivan varmasti ovatkin. 

Mutta mun mielestä alusta asti on ollut nähtävissä, että ovat selkeästi viehättyneitä myös toistensa ulkonäöstä ja ulkoisesta olemuksesta, ja ainakin K on tästä itsekin höpissyt useaan otteeseen. Ovat myös aika paljon ja luontevasti olleet toistensa iholla sieltä alusta lähtien, ja vaikka ovat sitä kyllä muidenkin kanssa, mun mielestä tämä heidän välinen fyysinen läheisyys vaan on näyttänyt erilaiselta. Ja tuo kaikki yhdistettynä siihen käsittämättömään sielujen yhteyteen, bromanceen, mancrushiin, henkiseen ihastumiseen, miksi sitä ikinä haluaakaan kutsua - ja mistä mun mielestä tämä yhteinen lomakin on aivan selvä osoitus - on saanut mut uskomaan, että heillä on kyllä myös seksuaalista kiinnostusta toisiaan kohtaan. En siis todellakaan "halua saada seksiä kaikkeen" mutta näiden kahden välillä olen viimeistään tässä vaiheessa kahdenkeskisen viikon loman jälkeen aika yllättynyt, jos ei sellaista ole missään muodossa ollut.

Eikä tämä mun näkemys tästä mihinkään muutu, vaikka K ei halunnutkaan Tjäreborgin kanssa tehdyssä yhteisessä stoorissa sanoa, että B on rakas ystävä ja aivan mahtava panokumppani vaan halusi sanoa jotain muuta. Jokainen saa totta kai olla asiasta eri mieltä, mutta sitten vain ollaan eri mieltä, koska tämä on mun näkemys :) Varmaksihan meistä ei kukaan voi tietää, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
18131/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kärtsä käynyt taas kouvolassa panemassa ketjun hinttarifaniaan???

Vierailija
18132/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole ollut missään vaiheessa kyse siitä,  että ei voisi ystävän kanssa reissata vai yritättekö kertoa että mummo kouri naispuolista ystäväänsä vaatinut ollessa kalassa?

Miten se on iästä kiinni🤔 Ja miten vaatinut?

Vaari sanan muutti puhelin sanaksi vaatinut. Ja ikähöpötyksestäsi en ymmärrä mitään. Mummo oli mainittu koska toinen kirjoittaja mainitsi mummonsa esimerkkinä. 

Miksei mummo ois voinut tehdä sitä?

En sanonut ettei olisi voinut. Kysyin tekikö niin kun verrataan nyt tähän. Joku pelkkä kaverin kanssa reissaaminen ei nyt ihan ole sama asia

Vierailija
18133/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä pelkkä ystävyys kelpaa heidän tapauksessaan ihan hyvin, mutta olen kyllä eri mieltä siitä, etteikö asian olisi voinut selkeämminkin ilmaista. Nyt Kärtsä sanoi sanatarkasti näin: Saavuin minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa, rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta. Niin hänen kanssa saavuttiin vähän lomailemaan. Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että

juu, jos haluu jotain shippaajille viestittää niin tuota.. ei toi nyt ihan selkeimmästä päästä ole. Taas kerran piti Bojanista puhua melko pitkään. Tolleen kun tekstinä lukee niin sehän on pelkkää Bojania ja meidän rakasta huonetta 🤣.  Koko teksti. Tuskin Tjäreborg pyysi Bojania markkinoimaan.

Vierailija
18134/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se

Minulle kyllä pelkkä ystävyys kelpaa heidän tapauksessaan ihan hyvin, mutta olen kyllä eri mieltä siitä, etteikö asian olisi voinut selkeämminkin ilmaista. Nyt Kärtsä sanoi sanatarkasti näin: Saavuin minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa, rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta. Niin hänen kanssa saavuttiin vähän lomailemaan. Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että.

Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että 🤣🤣🤣 

Toi huone-seivaus naurattaa ihan liikaa

Vierailija
18135/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikänaudan erittäin tieteellinen tekstianalyysi. Ajattelen, että K sanoo sen "moni luulee jotain muuta" siksi, että sen jälkeen tulee "hänen kanssaan lähdettiin h..lomailemaan". Eli tuo "moni luulee jotain muuta" toimii pohjustuksena/johdantona sille "h...lomailemaan" läpälle. 

Vierailija
18136/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on täysin selvää, että K ja B ovat todella rakkaita toisilleen ja heillä on ihanaa yhdessä. Se näkyy heistä aina, kun heistä yhdessä ollessa saadaan mitä tahansa kontsaa. Ja jopa tuossa Tjäreborgin mainoksessa K kutsuu B:tä (paitsi hänen ukkeliksi niin myös) rakkaaksi ystäväksi. Sitä he aivan varmasti ovatkin. 

Mutta mun mielestä alusta asti on ollut nähtävissä, että ovat selkeästi viehättyneitä myös toistensa ulkonäöstä ja ulkoisesta olemuksesta, ja ainakin K on tästä itsekin höpissyt useaan otteeseen. Ovat myös aika paljon ja luontevasti olleet toistensa iholla sieltä alusta lähtien, ja vaikka ovat sitä kyllä muidenkin kanssa, mun mielestä tämä heidän välinen fyysinen läheisyys vaan on näyttänyt erilaiselta. Ja tuo kaikki yhdistettynä siihen käsittämättömään sielujen yhteyteen, bromanceen, mancrushiin, henkiseen ihastumiseen, miksi sitä ikinä haluaakaan kutsua - ja mistä mun mielestä tä

Olipas kivasti sanottu ja olen samaa mieltä.

Vierailija
18137/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup:

Oletko koskaan nimittänyt hotellihuonetta tai muuta max viikon majapaikkaa rakkaaksi?

Vierailija
18138/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis tappanut shipin. Mä luulen, että saanut liikaa pommitusta näistä liian syvälle uppoutuneista, että oli pakko vähän mainita ohimennen jotain.

Vierailija
18139/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotenkin nauran tuolle stoorille 🤣🤣 rakas huone ja sit zoomataan bojaniin ja ai että bojan 🥰

Vierailija
18140/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle kyllä pelkkä ystävyys kelpaa heidän tapauksessaan ihan hyvin, mutta olen kyllä eri mieltä siitä, etteikö asian olisi voinut selkeämminkin ilmaista. Nyt Kärtsä sanoi sanatarkasti näin: Saavuin minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa, rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta. Niin hänen kanssa saavuttiin vähän lomailemaan. Ja tuolla näkyy meidän rakas huone, ai että."

Tuo ei ole ihan sanatarkka. K kyllä sanoo: "vähän  hom... lomailemaan."

Ketju on lukittu.