Milloin alatte syömään niitä tämän kesän mansikoita pakasteesta?
Kommentit (29)
Ei mene pitkä aika kun otan. Juuri tänään poimin viimeiset mansikkamaalta ja sitten pakasteiden kimppuun tarpeen mukaan.
Heti kun haluttaa leipoa mansikkapiirakkaa tai tehdä hilloa letuille. Uunista tulleet mansikat voittaa tuoreet mansikat 6-0.
Ne on vakuumissa keittiön pöydällä. Ei mene pilalle.
Jos pakastaisin, heti tietysti. Omassa pakastimessani ei ole tilaa, koska on pelkkä jenkkikaappi, mutta syön marjoja päivittäin enkä näkisi mitään syytä jemmata mitään marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun haluttaa leipoa mansikkapiirakkaa tai tehdä hilloa letuille. Uunista tulleet mansikat voittaa tuoreet mansikat 6-0.
Hui, minusta mansikat piirakassa on ällöjä vetelyksiä. En myöskään ymmärrä, miksi kukaan kierrättää hillomarjat pakastimen kautta.
Syyskuun alussa. Elokuun ajan on vielä hyvin tarjolla tuoretta mansikkaa.
Syssymmällä aloitan. Läpi talven maustamattoman jugurtin kanssa aamiaisella👍
Vierailija kirjoitti:
Jos pakastaisin, heti tietysti. Omassa pakastimessani ei ole tilaa, koska on pelkkä jenkkikaappi, mutta syön marjoja päivittäin enkä näkisi mitään syytä jemmata mitään marjoja.
Kaupasta saa vielä tuoreita, niin miksi ottaa pakasteesta heti?
Heti kun viime- ja toissavuotiset loppuvat
t. isoäiti
Nyt jo, esim lapsille laitan puuroon pakkasesta mansikkaa.
Lokakuussa saa aloittaa. Ehkä syyskuun lopulla, jos on kovin synkkää.
Minua vähän kummastuttaa tämä jokakesäinen mansikkahysteria (M61). On ihmisiä, jotka eivät pidä mansikoista ollenkaan kuten itse olen. Olen syönyt tälle kesälle yhden mansikan, hyvä oli, mutta riitti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene pitkä aika kun otan. Juuri tänään poimin viimeiset mansikkamaalta ja sitten pakasteiden kimppuun tarpeen mukaan.
On teillä mummoilla tuo elämä sitten jännää.
Jos mansikat olisivat valkoisia mutta saman makuisia kuin nyt, kukaan ei ostaisi niitä. Maailman yliarvostetuin marja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vesi kielelle. 😍
Ei mulla ole mansikoita yhtään pakkasessa. Oon syönyt tänä kesänä litran kotimaisia mansikoita kun yks frendi tarjosi.