Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18101/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin ihmeellistä, jos jotkut sitten olettaa että Kärtsä joka tekee homoeroottista somekontenttia, hiplaa lavalla miehiä ja sanoo ettei tiedä onko hänellä tyttö- tai poikaystävää, olisi  lomalla miesystävänsä kanssa? Siis sellaiset jotka nähnyt vaan vaikka lehtien kirjoituksia tms. Varsinkin kun tämä miesystäväoletettu istuu taustalla uima-altaalla tiukoissa uimahousuissa ja vilkuttelee😅. Voiko stereotypisempää olla 🤣

Kirjoita suomea !

Ai, mä ymmärsin oikein hyvin.

Niin minäkin.

Vierailija
18102/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nää kaks ihanuutta tapaa seuraavan kerran toisensa?

Veikkaan jotain Kärpän Eurotourin keikkaa, kun ainakaan Jokruilla ei keikkoja Lokakuussa ole.

Ehkäpä Kärppylin synttäreiden aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18103/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Häärijän pahviprojekti oli kuin olikin poikien yhdessä suunnittelema hauska vihjepläjäys.

Äärishippaajat vaan ei tajunneet tai ei halunneet tajuta.

Sovitaan sitten niin, ja nyt kun olet viikon tätä hokenut niin voit poistua, hei hei👋🏻

Vierailija
18104/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettihan sen jo Brokeback mountain että miehet ei lähde kahdestaan reissuun ellei siinä ole jotain hämärää 🤣 

Vierailija
18105/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tästäkin reissusta tulla Tjäreborgin sivuille samanlainen kooste kuin Malediivien ja Thaimaan lomasta? Olettaisin ettei kolme stooria kuittaa kuitenkaan koko reissun kustannuksia.

Vierailija
18106/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edelleekään (huoh) tiedä, mikä näiden kahden suhteen laatu on, mutta tässä kohtaa 1,5 vuoden jälkeen lienee turvallista sanoa, että JOTAIN erityistä ja muuta kuin ihan perinteistä kaveruutta siinä on, kun joka tapaamisen jälkeen käydään samat keskustelut, eikä kukaan vieläkään varmasti voi sanoa suuntaan tai toiseen 😅. Mutta nyt hei he sentään tosiaan olivat lomalla yhdessä, ja pääsivät yhdessä suomalaiseen mainokseen, Boitsu pikku pöksyissään 😂😍

Ei  ne missään mainoksessa ole olleet, vaan K:n instastoorissa.

Myös Tjäreborgin instastoorissa kylläkin. Ja kyllä mä ajattelen, että se myös vaikuttaa siihen, mitä Kärtsä tuossa stoorissa kertoo, koska olihan tuo aika erilainen niihin aiempiin lomapostauksiin verrattuna :D

Kypros we no homo 😅

Vierailija
18107/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros we no homo. 

Vierailija
18108/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummo oli just kahen viikon lomalla rakkaan ystävänsä kanssa. Pappa oli kalassa.

Mun täti oli kans ja setä Lapissa.

Vierailija
18109/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän K porukoineen on tiennyt mitä palstoilla kirjoitetaan ja onhan nuo jutut osa ollut todella törkeitä. Olkaa onnellisia että tää oli nätti varoitus.

En tiedä mitä kaikkea törkeyksiä kirjoitetaan. Mutta K ei kyllä syytön ole niihin oletuksiin, että K ja B olisi pari.

No minusta homma on koko ajan ollut jätkien välistä huumoria. Silloin kun se tehdään nimenomaan noin avoimesti päin seuraajien kasvoja se on tarkoitettu huumoriksi. 

Nykyään ei vain enää tahdota ymmärtää sellaista asiaa kuin kaveruus, ystävyys ja ihan vaan seurassa viihtyminen. Kaikkeen kun pitäisi saada se seksi.

Tästä täysin samaa mieltä.

Miksi juuri näistä kahdesta syntyi tällainen vääntö. Homoja vai ei. Kai niitä kaveruussuhteita on nähty muillakin miehillä.

Vierailija
18110/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Häärijän pahviprojekti oli kuin olikin poikien yhdessä suunnittelema hauska vihjepläjäys.

Äärishippaajat vaan ei tajunneet tai ei halunneet tajuta.

Sovitaan sitten niin, ja nyt kun olet viikon tätä hokenut niin voit poistua, hei hei👋🏻

👍

Vierailija
18111/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole ollut missään vaiheessa kyse siitä,  että ei voisi ystävän kanssa reissata vai yritättekö kertoa että mummo kouri naispuolista ystäväänsä vaatinut ollessa kalassa?

Miten se on iästä kiinni🤔 Ja miten vaatinut?

Vierailija
18112/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummo oli just kahen viikon lomalla rakkaan ystävänsä kanssa. Pappa oli kalassa.

Pappa siellä flirttaili kaloille.  

Vierailija
18113/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoikohan K myös rakas ystävä myös sen takia, että seiska ei ola kirjottelemaan mitään lemmenlomia ja veikkaan, että seiskaa kiinnostaa missä K on lomaillut. Muistan joskus 2016 seiska teki Sannista ja Eveliinasta jonkun lemmenloma jutun, kun olivat Rodoksella.

Seiskaa ei hirveästi kiinnosta julkkisten oma mielipide siitä, onko heillä suhdetta, vai se, onko heillä mielestään riittävän vahvaa matskua, joka vihjaa että on.

Vierailija
18114/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kunnioitan Käärijää kyllä tämän takia. Varsinkin jos ja kun hänellä on kumppani. Ja myöskin Bojanin takia. Joskus aikuisen miehen on osattava laittaa rajat ja otettava vastuu. Myöskin asia on hyvä tehdä selväksi niille shippaajille joilla saattoi mennä jo vaaran puolelle.

Miten tuossa ns. tehtiin asia selväksi shippaajille? Kutsumalla Boitsua minun ukkeliksi ja kuvaamalla häntä? 😂😂 Jos tuossa olisi ollut shippaajille muka joku varoitus niin stoori olisi ollut hyvin erilainen eikä siinä olisi koko Boitsua edes näkynyt.

Vierailija
18115/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kunnioitan Käärijää kyllä tämän takia. Varsinkin jos ja kun hänellä on kumppani. Ja myöskin Bojanin takia. Joskus aikuisen miehen on osattava laittaa rajat ja otettava vastuu. Myöskin asia on hyvä tehdä selväksi niille shippaajille joilla saattoi mennä jo vaaran puolelle.

Tääkin kommentti on kuultu 1,5 vuoden aikana lukemattomia kommentteja. Ja mitä tekee Kärtsä, jatkaa seuraavalla kerralla siitä mihin jäätiin, rakkauslaulut taustalle ja Bojanin naamaa lähikuviin. En usko että oli minkäänlainen varoitus tms

Vierailija
18116/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako tästäkin reissusta tulla Tjäreborgin sivuille samanlainen kooste kuin Malediivien ja Thaimaan lomasta? Olettaisin ettei kolme stooria kuittaa kuitenkaan koko reissun kustannuksia.

Se vasta ois. Bojan seisoo, Bojan istuu, Bojan makaa, Bojan edestä ja Bojan takaa. In Cypros! 

Vierailija
18117/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa siellä flirttaili kaloille.  

Pani kalakaveria.

Vierailija
18118/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein, kun elää ihan eri tavalla, mitä puhuu. Antaa siis koko ajan varteenotettavaa epäilyä siitä, että ois homo tai hänellä ois tunteita Bojaniin, joita yleensä on pariskunnilla, jotka haluavat mennä yhteen, mutta sitten sanoo, että osa ihmisistä vain luulee niin... 

Vierailija
18119/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole ollut missään vaiheessa kyse siitä,  että ei voisi ystävän kanssa reissata vai yritättekö kertoa että mummo kouri naispuolista ystäväänsä vaatinut ollessa kalassa?

Miten se on iästä kiinni🤔 Ja miten vaatinut?

Vaari sanan muutti puhelin sanaksi vaatinut. Ja ikähöpötyksestäsi en ymmärrä mitään. Mummo oli mainittu koska toinen kirjoittaja mainitsi mummonsa esimerkkinä. 

Vierailija
18120/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääkin kommentti on kuultu 1,5 vuoden aikana lukemattomia kommentteja. Ja mitä tekee Kärtsä, jatkaa seuraavalla kerralla siitä mihin jäätiin, rakkauslaulut taustalle ja Bojanin naamaa lähikuviin. En usko että oli minkäänlainen varoitus tms

*lukemattomia kertoja

Ketju on lukittu.