Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17921/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä? 

No jos en syystä tai toisesta voisi suhdetta julkaista, käyttäytyisin täsmälleen noin. Vitsailua asialla, niin näyttäisi siltä että olisi hullua usko muuta. Muulla tyylillä tuskin pystyisin perustelemaan yhteistä lomaa ja sittenkin se varmasti aiheuttaisi osalla tuttavista kulmakarvojen kohottelua.  Toisaalta uskoisin, että kaikkein lähimpiin ihmisiin se uppoaisi parhaiten, koska eivät vois muuta uskoa. Lähempänä näkee usein huonoiten.

Vierailija
17922/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suutun, jos joku kommentoi vttuillen mun pahoittuneeseen mieleen. Ja kostan sitä koko ketjuun. Mitään tarvetta olla pois sen takia täältä mulla ei ole. Viime aikoina ei ole kuitenkaan mieli pahoittunut juurikaan.  

Tuollainen käytöksesi ikävä kyllä pilaa ja rikkoo fandomia. 

No niin sekin, että joillekin mielensä pahoittaneille vastaillaan ilkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17923/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta. 

Minusta tuo näyttää just vähän tolleen. En tiedä. 😅

Vierailija
17924/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta. 

Sit ne on ympäri hotellia ja Kyprosta kulkenut niin kauniina, tuijotellen toisiaan, hymyillen, kosketellen ja Boitsu on pitänyt huolen, että vaeltava käsi on koko ajan omistavasti koskenut johonkin kohtaa Kärtsyä 😂

Vierailija
17925/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy 

Vierailija
17926/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun. 

Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?

Vierailija
17927/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Sitten K kääntää kameraa et hitto siellä se on pienissä uikkareissa ja helvetin hyvännäköisenä muka lukemassa jotain ... Et siinä meni uskottavuus tästäkin "ystävästä" ja vähemmästäkin menee sanat sekasin onko omaloma, vai homoloma vai lomaloma vai mikä. 

Vierailija
17928/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä? 

Mä luulen et K tavalliseen hölösuu tapaansa möläytti vähän liikaa kutsumalla bojania ukkelikseen ja rakkaaksi, joten seivasi sen äkkiä sanomalla ystäväksi. Eihän se nyt voinut heittää bojania Narnian ovelta ulos😅

Vierailija
17929/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun. 

Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?

Tätä veli nimittelyä on ollut tms. 

Vierailija
17930/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin. 

Äänenpainothan he juuri kuulee. Sanoja ei ymmärrä

Joo, mutta he eivät pysty yhdistämään äänenpainoa siihen, mitä sanottiin. Eli heidän tulkintansa ei ole missään tapauksessa oikea. K sanoi sen silleen vähän kyllästyneellä äänellä, että älkää nyt helkkari oikeasti meistä paria luulko. Shippausta toki ei ollut lopettamassa. 

Vierailija
17931/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy 

"Omakotitalon omistajaksi Vantaalla" 

"Kamasutra" 

"Brokeback mountain" 

Vierailija
17932/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi joku ilmoitus ollut olisi asia sanottu myös englanniksi. Heitä shippaa muutkin kuin suomalaiset. Ei tuota "tärkeää tiedotusta ja ärtymyksestä siinnyttä avautumista" nyt ymmärrä kuin osa faneista. 

Kyllä K tietää, että asiat leviää fandomissa. Plus sen pitää taiteilla shipin tuoman lisäsuosion ja oman todellisuutensa välimaastossa. 

Luonteva ajankohta julkistaa tämä selventävä tiedote. Ei jaksa enää tulevalla kiertueellaan väsynyttä ja luuloihinsa fakkiintunutta Bojere porukkaa. Uusia tuulia

No tämäpä juuri

Vierailija
17933/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.

Vierailija
17934/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Sitten K kääntää kameraa et hitto siellä se on pienissä uikkareissa ja helvetin hyvännäköisenä muka lukemassa jotain ... Et siinä meni uskottavuus tästäkin "ystävästä" ja vähemmästäkin menee sanat sekasin onko omaloma, vai homoloma vai lomaloma vai mikä. 

Sanoo sen hom niin ei siitä mitään holiday tule.

Vierailija
17935/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Arto Paasilinnaa.

Vierailija
17936/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen et K tavalliseen hölösuu tapaansa möläytti vähän liikaa kutsumalla bojania ukkelikseen ja rakkaaksi, joten seivasi sen äkkiä sanomalla ystäväksi. Eihän se nyt voinut heittää bojania Narnian ovelta ulos😅

Toi ei ollut mikään live, älä ole naiiiiiiivi. Jos ei ois halunnut sanoa niitä asioita, ois ottanut uusintaoton. 

Vierailija
17937/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin. 

Äänenpainothan he juuri kuulee. Sanoja ei ymmärrä

Joo, mutta he eivät pysty yhdistämään äänenpainoa siihen, mitä sanottiin. Eli heidän tulkintansa ei ole missään tapauksessa oikea. K sanoi sen silleen vähän kyllästyneellä äänellä, että älkää nyt helkkari oikeasti meistä paria luulko. Shippausta toki ei ollut lopettamassa. 

Ei minusta vaan yhtään tuohon viittaavasti.

Vierailija
17938/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos en syystä tai toisesta voisi suhdetta julkaista, käyttäytyisin täsmälleen noin. Vitsailua asialla, niin näyttäisi siltä että olisi hullua usko muuta. Muulla tyylillä tuskin pystyisin perustelemaan yhteistä lomaa ja sittenkin se varmasti aiheuttaisi osalla tuttavista kulmakarvojen kohottelua.  Toisaalta uskoisin, että kaikkein lähimpiin ihmisiin se uppoaisi parhaiten, koska eivät vois muuta uskoa. Lähempänä näkee usein huonoiten.

Etenkin, kun heidän välillään on jotain erityistä, siksi heitä shipataan. Niin ei tarvitsisi selitellä mitään, kun lomailisi vaikka kahdestaan Häärijän kanssa. Ehkä se, että pitää painottaa, että ovat ystäviä, voisi kertoa juuri päinvastaista.

Vierailija
17939/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo sen hom niin ei siitä mitään holiday tule.

Minusta sanoo ho-

Vierailija
17940/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies sanoo kaveriaan ukkeliksi 😅🤭 Ihan liian suloista. 

Ja sanoo nimenomaan vielä minun ukkeli.

Ketju on lukittu.