Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin suutun, jos joku kommentoi vttuillen mun pahoittuneeseen mieleen. Ja kostan sitä koko ketjuun. Mitään tarvetta olla pois sen takia täältä mulla ei ole. Viime aikoina ei ole kuitenkaan mieli pahoittunut juurikaan.
Tuollainen käytöksesi ikävä kyllä pilaa ja rikkoo fandomia.
No niin sekin, että joillekin mielensä pahoittaneille vastaillaan ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…
Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅
Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta.
Minusta tuo näyttää just vähän tolleen. En tiedä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅
Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta.
Sit ne on ympäri hotellia ja Kyprosta kulkenut niin kauniina, tuijotellen toisiaan, hymyillen, kosketellen ja Boitsu on pitänyt huolen, että vaeltava käsi on koko ajan omistavasti koskenut johonkin kohtaa Kärtsyä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.
Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun.
Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Sitten K kääntää kameraa et hitto siellä se on pienissä uikkareissa ja helvetin hyvännäköisenä muka lukemassa jotain ... Et siinä meni uskottavuus tästäkin "ystävästä" ja vähemmästäkin menee sanat sekasin onko omaloma, vai homoloma vai lomaloma vai mikä.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä?
Mä luulen et K tavalliseen hölösuu tapaansa möläytti vähän liikaa kutsumalla bojania ukkelikseen ja rakkaaksi, joten seivasi sen äkkiä sanomalla ystäväksi. Eihän se nyt voinut heittää bojania Narnian ovelta ulos😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.
Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun.
Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?
Tätä veli nimittelyä on ollut tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin.
Äänenpainothan he juuri kuulee. Sanoja ei ymmärrä
Joo, mutta he eivät pysty yhdistämään äänenpainoa siihen, mitä sanottiin. Eli heidän tulkintansa ei ole missään tapauksessa oikea. K sanoi sen silleen vähän kyllästyneellä äänellä, että älkää nyt helkkari oikeasti meistä paria luulko. Shippausta toki ei ollut lopettamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy
"Omakotitalon omistajaksi Vantaalla"
"Kamasutra"
"Brokeback mountain"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi joku ilmoitus ollut olisi asia sanottu myös englanniksi. Heitä shippaa muutkin kuin suomalaiset. Ei tuota "tärkeää tiedotusta ja ärtymyksestä siinnyttä avautumista" nyt ymmärrä kuin osa faneista.
Kyllä K tietää, että asiat leviää fandomissa. Plus sen pitää taiteilla shipin tuoman lisäsuosion ja oman todellisuutensa välimaastossa.
Luonteva ajankohta julkistaa tämä selventävä tiedote. Ei jaksa enää tulevalla kiertueellaan väsynyttä ja luuloihinsa fakkiintunutta Bojere porukkaa. Uusia tuulia
No tämäpä juuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
Sitten K kääntää kameraa et hitto siellä se on pienissä uikkareissa ja helvetin hyvännäköisenä muka lukemassa jotain ... Et siinä meni uskottavuus tästäkin "ystävästä" ja vähemmästäkin menee sanat sekasin onko omaloma, vai homoloma vai lomaloma vai mikä.
Sanoo sen hom niin ei siitä mitään holiday tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä?
Mä luulen et K tavalliseen hölösuu tapaansa möläytti vähän liikaa kutsumalla bojania ukkelikseen ja rakkaaksi, joten seivasi sen äkkiä sanomalla ystäväksi. Eihän se nyt voinut heittää bojania Narnian ovelta ulos😅
Toi ei ollut mikään live, älä ole naiiiiiiivi. Jos ei ois halunnut sanoa niitä asioita, ois ottanut uusintaoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin.
Äänenpainothan he juuri kuulee. Sanoja ei ymmärrä
Joo, mutta he eivät pysty yhdistämään äänenpainoa siihen, mitä sanottiin. Eli heidän tulkintansa ei ole missään tapauksessa oikea. K sanoi sen silleen vähän kyllästyneellä äänellä, että älkää nyt helkkari oikeasti meistä paria luulko. Shippausta toki ei ollut lopettamassa.
Ei minusta vaan yhtään tuohon viittaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos en syystä tai toisesta voisi suhdetta julkaista, käyttäytyisin täsmälleen noin. Vitsailua asialla, niin näyttäisi siltä että olisi hullua usko muuta. Muulla tyylillä tuskin pystyisin perustelemaan yhteistä lomaa ja sittenkin se varmasti aiheuttaisi osalla tuttavista kulmakarvojen kohottelua. Toisaalta uskoisin, että kaikkein lähimpiin ihmisiin se uppoaisi parhaiten, koska eivät vois muuta uskoa. Lähempänä näkee usein huonoiten.
Etenkin, kun heidän välillään on jotain erityistä, siksi heitä shipataan. Niin ei tarvitsisi selitellä mitään, kun lomailisi vaikka kahdestaan Häärijän kanssa. Ehkä se, että pitää painottaa, että ovat ystäviä, voisi kertoa juuri päinvastaista.
Sanoo sen hom niin ei siitä mitään holiday tule.
Minusta sanoo ho-
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies sanoo kaveriaan ukkeliksi 😅🤭 Ihan liian suloista.
Ja sanoo nimenomaan vielä minun ukkeli.
No jos en syystä tai toisesta voisi suhdetta julkaista, käyttäytyisin täsmälleen noin. Vitsailua asialla, niin näyttäisi siltä että olisi hullua usko muuta. Muulla tyylillä tuskin pystyisin perustelemaan yhteistä lomaa ja sittenkin se varmasti aiheuttaisi osalla tuttavista kulmakarvojen kohottelua. Toisaalta uskoisin, että kaikkein lähimpiin ihmisiin se uppoaisi parhaiten, koska eivät vois muuta uskoa. Lähempänä näkee usein huonoiten.