Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma uuden miehen kanssa

Vierailija
21.07.2026 |

Tuntuu tosi pahalta edes kysyä tai puhua tästä, mutta kaipaan nyt jotain näkemystä.

Olen siis tavannut maailman ihanimman miehen, meillä synkkaa tosi hyvin. Siis komea, hauska ja tosi fiksu kaveri. Ollaan tapailtu nyt pian jo puolisen vuotta ja vakavaksi tämä on mennyt. Nyt mietitään yhteen muuttamista. Mutta sitten on se seksi. Ja siinä yksi juttu. Tällä miehellä on tosi pieni, siis todella pikkuinen kalu. Ja kyllä, olen saanut ja seksi tuntuu hyvältä, kun osaa koskettaa hyvin. Mutta silti… hän ei pysty hieromaan syvemmältä ja no, ehkä tiedätte. Tuntuu tosi ikävältä edes marista tai miettiä tätä. Mutta mietin, että kuinka iso juttu tästä voi loppu elämässä tulla. Nyt se on kuin pieni kivi kengässä mutta entä sitten myöhemmin. Onko muita kenellä ollut tai on sama tilanne? 
En millään haluaisi luopua tästä miehestä näin typerän jutun vuoksi, mutta jotenkin tämä pelottaa ja tunnen itseni ääliöksi kun edes tästä kirjoitan. N32.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ajan myötä se alkaa haitata enemmän, ei vähemmän. Alkaa tuntua siltä, että olet tyytynyt.

Ehkä teille molemmille on olemassa sopivammat kumppanit.

Vierailija
2/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse tarkkaan. Tiedän, että ihminen on paljon muutakin kuin elimensä, mutta tällä kokemuksella en menisi yhteen miehen kanssa, jolla on pikkuriikkinen... Todennäköisesti asia alkaa haitata myöhemmin. Olen pahoillani:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kuva. Vaikka olisi täydellinen mies, niin kalun koko ratkaisee. Tällainen on tiivistettynä maailma, jossa elämme.

Vierailija
4/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittaa päivästä toiseen, kuinka kunnon miehiä ei löydy ja kaikki on jo varattuja ja miehet on väkivaltaisia, mielenvikaisia, eikä kunnollisiin törmää missään koskaan.

Tässä on sitten viimein löytynyt se kunnon mies, mutta yksi synnynnäinen ominaisuus aiheuttaa naiselle sen, että ei kelpaa.

Vierailija
5/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kuva. Vaikka olisi täydellinen mies, niin kalun koko ratkaisee. Tällainen on tiivistettynä maailma, jossa elämme.

Turha siitä on syyllistää. Kyllähän aloittaja itsekin on pahoillaan siitä, että tällainen asia tuntuu ongelmalta. 

Asia vain on, niin kuin se on.

Vierailija
6/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti: mä olen aika pienimunainen. Tiedostan tämän ja yritän tyydyttää naiseni aina joko sormilla tai suulla. Sanoisin että kaikki tyttöystäväni ovatkin olleet tyytyväisiä seksiin, vaikka kukaan ei ole yhdynnässä saanut. 
Jos sulle riittää että saat sormettamalla tai suuseksillä, niin mielestäni voit suoraan sanoa miehelle että haluaisit hänen antavan ensin sulle orkun tai pari sormilla, suulla tai vaikka dildolla (ihan miten haluat) ja vasta sen jälkeen siirrytte yhdyntään. Me pienimunaiset yleensä tiedostetaan itsekin puutteemme ja ollaan kyllä valmiita kompensoimaan asiaa. Ota vaan rohkeasti asia esille ja kerro mitä haluat. Tärkeintähän on se että molemmat nauttii seksistä.

Vierailija
7/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä on syyllistää. Kyllähän aloittaja itsekin on pahoillaan siitä, että tällainen asia tuntuu ongelmalta. 

Näin asia on. Kannattaa olla rehellinen sille miehelle ja kertoa, että kaikki muu toimii, paitsi kalu on liian pieni. Mies aavistaa ja tietää sen itsekin. Näin hän ymmärtää ehkä jättää suhteet kokonaan väliin, koska tuo on herkkä paikka miehelle ja vain rautaisen itsetunnon kanssa tuosta jaksaa vielä yrittää löytää naista.

Vierailija
8/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin asia on. Kannattaa olla rehellinen sille miehelle ja kertoa, että kaikki muu toimii, paitsi kalu on liian pieni. Mies aavistaa ja tietää sen itsekin. Näin hän ymmärtää ehkä jättää suhteet kokonaan väliin, koska tuo on herkkä paikka miehelle ja vain rautaisen itsetunnon kanssa tuosta jaksaa vielä yrittää löytää naista.

Vai niin. Itse antaisin päinvastaisen neuvon. Rehellisyyden ja julmuuden raja on joskus piirretty veteen.

Vierailija
9/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Itse antaisin päinvastaisen neuvon. Rehellisyyden ja julmuuden raja on joskus piirretty veteen.

Miksi? Onko se julmaa, että kertoo rehellisesti, mikä on ongelma? Miksi pitää valehdella ja esittää jotain muuta kuin itse on?

Vierailija
10/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa päivästä toiseen, kuinka kunnon miehiä ei löydy ja kaikki on jo varattuja ja miehet on väkivaltaisia, mielenvikaisia, eikä kunnollisiin törmää missään koskaan.

Tässä on sitten viimein löytynyt se kunnon mies, mutta yksi synnynnäinen ominaisuus aiheuttaa naiselle sen, että ei kelpaa.

No mitä sitten? Jos jossain on ihana nainen, mutta seksi ei onnistu, etsisin itsekin jotain muuta. 

Vierailija
11/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstahan on täynnä haluttomia naisia, joiden mielestä seksi on turhaa. Eikö tuossa olisi heille sopiva mies, ja ap voi etsiä itselleen sopivamman?

Vierailija
12/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Jos jossain on ihana nainen, mutta seksi ei onnistu, etsisin itsekin jotain muuta. 

Onnistuuhan se seksi.

Vierailija
13/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi mikä on tosi pieni?

Itsellä 17cm ja sekin tuntuu näiden keskustelujen perusteella toisinaan olevan liian pieni vaikka pohjaan yltääkin😅

Toisaalta jos naisille sanoo että näytä sormilla 15cm niin tulos on yleensä lähempänä viittä kun 15 senttiä.

Vierailija
14/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 17cm ja sekin tuntuu näiden keskustelujen perusteella toisinaan olevan liian pieni vaikka pohjaan yltääkin😅

Toisaalta jos naisille sanoo että näytä sormilla 15cm niin tulos on yleensä lähempänä viittä kun 15 senttiä.

Olen mies ja sinulla on ihan normaali ja tiedät sen itsekin. Älä ole noin epävarma, että vielä validoit täältä kokoasi.

Vierailija
15/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on paha erektio-ongelma johon lääkkeet auttavat vain vähän, mutta olemme saaneet seksielämämme toimimaan siitä huolimatta. Yhdyntää voidaan harrastaa ehkä 5-10 minuuttia kerrallaan, sitten kun lerpahtaa niin suuta/hyväilyä/taukoa väliin ja jossain vaiheessa homma saattaa toimia taas (tai sitten ei). Kaikkea ei voi aina saada, mutta en halua päästää näin ihanaa tapausta menemään tuollaisen ongelman takia.

Parisuhteen saaminen tähän kohtaan on vaatinut paljon rehellistä keskustelua aiheesta ja myös aiheen itsekseni käsittelyä, helppoa se ei ole aina ollut. Mutta nyt olemme olleet 9 vuotta yhdessä eikä loppua ole näkyvissä.

Vierailija
16/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko se julmaa, että kertoo rehellisesti, mikä on ongelma? Miksi pitää valehdella ja esittää jotain muuta kuin itse on?

Kyllä se mielestäni on julmaa. Voin hyvin kuvitella itseni kyseisen miehen tilalle. Hän on varmaan koko aikuisikänsä kärsinyt asiasta ja samalla jankuttanut itselleen, että ei se mitään, kyllä minä kuitenkin olen ihan kelpo mies.

Sitten se oma kärsimyksen ja epävarmuuden aiheuttaja hierotaan naamaan kuin deliriumpaskainen aikuisvaippa. Siinä saattaa elämänhalu olla katkolla.

Vierailija
17/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mielestäni on julmaa. Voin hyvin kuvitella itseni kyseisen miehen tilalle. Hän on varmaan koko aikuisikänsä kärsinyt asiasta ja samalla jankuttanut itselleen, että ei se mitään, kyllä minä kuitenkin olen ihan kelpo mies.

Sitten se oma kärsimyksen ja epävarmuuden aiheuttaja hierotaan naamaan kuin deliriumpaskainen aikuisvaippa. Siinä saattaa elämänhalu olla katkolla.

Naisena joka on saanut rintojensa koosta ja kasvojensa piirteistä hyvin suoraa palautetta miehiltä koko elämänsä, ihan pyytämättä ja yllättäen vaikka kadulla kävellessään, on aika huvittavaa lukea kuinka herkkänahkaisia te miehet voitte olla. 

Vierailija
18/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on paha erektio-ongelma johon lääkkeet auttavat vain vähän, mutta olemme saaneet seksielämämme toimimaan siitä huolimatta. Yhdyntää voidaan harrastaa ehkä 5-10 minuuttia kerrallaan, sitten kun lerpahtaa niin suuta/hyväilyä/taukoa väliin ja jossain vaiheessa homma saattaa toimia taas (tai sitten ei). Kaikkea ei voi aina saada, mutta en halua päästää näin ihanaa tapausta menemään tuollaisen ongelman takia.

Parisuhteen saaminen tähän kohtaan on vaatinut paljon rehellistä keskustelua aiheesta ja myös aiheen itsekseni käsittelyä, helppoa se ei ole aina ollut. Mutta nyt olemme olleet 9 vuotta yhdessä eikä loppua ole näkyvissä.

Mua alkoi hymyilyttää. Miten teillä. Alkaako koskaan hymyilyttään. 

Vierailija
19/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas "uusi mies" ja wanharouva Tyhjäpään tanakkaa miesvihaa.

Vierailija
20/44 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja sinulla on ihan normaali ja tiedät sen itsekin. Älä ole noin epävarma, että vielä validoit täältä kokoasi.

Validoi hello, 

Kirjoita suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän