Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että pe ei ollut kauhean hyvä lähtöpäivä Kyprokselta? Ainakaan Bojanille? Jospa me sit tänään saataisiin jotain Bluzan heidät rakkauden kuplaan upottamaa kontsaa! 😍🤩😎
Niin se tais olla. 😎 Vieläkin fiilistelen että ne kaks läks Kyprokselle lomalle kun muut promoaa ja painaa hommia. Ansaittua! Anna mennä K ja B!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on alhainen itsetunto trollilla kun pitää painaa muita alas tolla tavalla. Käyttää niin paljon energiaa tohon että pakko alkaa epäillä että on oikeasti todella kiinnostunut Kärtsästä. Rakastaa Kärppää suorastaan. Ei tota muu selitä.
Ehkäpä Kärppy herättää hänessä tuntemuksia, you know.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että pe ei ollut kauhean hyvä lähtöpäivä Kyprokselta? Ainakaan Bojanille? Jospa me sit tänään saataisiin jotain Bluzan heidät rakkauden kuplaan upottamaa kontsaa! 😍🤩😎
9.40 on lähtenyt lento Ateenaan jos B on vaihtolennolla matkustamassa, toi osuisi ainakin aikataulullisesti stoorin kanssa yhteen. Tai sit pojat on heränneet aikaisin tänään ja lähteneet päiväretkelle.
Oon rakastunut. Ja se mun rakkauden kohde on K&B. En tiennyt, että pariskuntaan voi rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep, on se hyvä! Nyt odotan todellakin innolla, peittoaako se 20-24h kuunteluluvuissa Šta bih jan!"
Tykkään molemmista, Bluzasta ja Šta bih jasta, mutta Bluzan ympärillä ei ole ollut vastaavaa pöhinää, niin pikkasen epäilen. SBJ oli TikTokissakin pienimuotoinen viraalihitti, mutta Bluzalla ei ole vastaavaa asemaa.
Kyllä Bluzan ympärillä oli myös odotusta ja fanit kyllä ootti sitä paljon. Se, että ei ole tiktokissa ns pienimuotoinen viraalihitti, ei tarkoita etteikö muualla sitä olis ootettu ja olis ollut pöhinää.
Fanikunnan sisällä oleva pienimuotoinen pöhinä ei vaan aina heijastu kuuntelulukuihin, sitä tässä yritin sanoa. SBJ tuntui paljon isommalta ilmiöltä. Mutta kohtahan se nähdään, ja itse veikkaan, ettei Bluza yllä ihan samaan kuin SBJ. Onko jollain tallessa niit
Ja ŠBJ on ollut paljon suositumpi kaikissa fanigallupeissa ainakin Tumpussa ja Jodelissa keväällä ja kesällä ja se ei ole mielestäni herättänyt yhtä paljon ristiriitaisia mielipiteitä kuin Bluza nyt. Munkaan mielestä Bluzasta ei mikään hitti tule, mutta samat fanit varmaan luukuttaa kuin Šbj:täkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko joillekin toi sex - money kappale tiktokissa ilmn etsimistä vai miten toi trolli on sen salamana löytänyt ja hoksannut alkaa inhota?
Minulle ainakin siihen musiikkiin tehty video rävähti silmille, kun Tiktokin avasin. Ja huomasin että muutamat superfanit on sitä heti jakaneet omissa videoissaan. Siinä ei minun mielestä ole kuin joku kertosäe. Mielenkiinnolla odotan räppiosuutta. Klla on sana hallussaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon rakastunut. Ja se mun rakkauden kohde on K&B. En tiennyt, että pariskuntaan voi rakastua.
Heh, juuri hiljattain yhdessä yhteisössäni oli keskustelua aiheesta seksuaalinen vetovoima pariskuntia kohtaan, ja ei siis missään parinvaihto/kimppakivamielessä, vaan nimenomaan siinä, että joku kertoi kokevansa toisinaan voimakasta vetovoimaa pariskuntia kohtaan, jos heidän välisensä kemia on niin maagista ja magneettista. Ensimmäinen ajatukseni oli, että en ole kyllä koskaan itse kokenut tuollaista. Ei kun hetkinen. :D Vaikka itse en kutsuisi sitä "seksuaaliseksi vetovoimaksi" vaan tosiaan enemmän rakkaudellinen kokemus.
En tajua miksi joidenkin mielestä Bluzan olisi pakko menestyä paremmin kuin SBJ. Molemmat Jokereiden hienoja kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joidenkin mielestä Bluzan olisi pakko menestyä paremmin kuin SBJ. Molemmat Jokereiden hienoja kappaleita.
Shippikupla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippikupla.
En tiedä mitä se selittää, kun täällä on taidettu tulkita molemmat shippibiiseiksi. 😂 Ja niin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se tais olla. 😎 Vieläkin fiilistelen että ne kaks läks Kyprokselle lomalle kun muut promoaa ja painaa hommia. Ansaittua! Anna mennä K ja B!
En dissaa tuon asetelman ihastelemista, mutta mietin vain, että periaatteessa, mitä hommia noilla muilla on? Selata instasta läpi fanien tägäämät videot, postata muutama ja kirjoittaa osaan päälle jotain pientä kiitosta tms?
Ehkä sopia jotain haastiksia, vai milloin ne sovitaan? Sekin kai puhelin- tai sähköpostikeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9.40 on lähtenyt lento Ateenaan jos B on vaihtolennolla matkustamassa, toi osuisi ainakin aikataulullisesti stoorin kanssa yhteen. Tai sit pojat on heränneet aikaisin tänään ja lähteneet päiväretkelle.
Mä luulen että niitä on tänä aamuna kiinnostanut Bluzan ja Sex = moneyn vastaanotto, niin ovat siitä syystä heränneet tavallista aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut nyt hypettämään Bluzaa siksi, että minusta ois vaan kivaa, jos Joksuilla ois toinen toistaan paremmin menestyviä biisejä. Tai siis menestys on vähän hassu sana, mutta kuunneltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En dissaa tuon asetelman ihastelemista, mutta mietin vain, että periaatteessa, mitä hommia noilla muilla on? Selata instasta läpi fanien tägäämät videot, postata muutama ja kirjoittaa osaan päälle jotain pientä kiitosta tms?
Ehkä sopia jotain haastiksia, vai milloin ne sovitaan? Sekin kai puhelin- tai sähköpostikeskustelu.
Kyllähän Joksut on promonneet aika paljon tän viikon aikana Bluzaa. He on selkeesti panostaneet tän biisin promoamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Joksut on promonneet aika
Ja ovat voineet tehdä myös paljon sellaisia hommia, mitä me ei nähdä. Kaikkia ei faneille kuitenkaan näytetä
Onkohan B ja K vielä Kyproksella ja nauttimassa toisensa seurasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippikupla.
En tiedä mitä se selittää, kun täällä on taidettu tulkita molemmat shippibiiseiksi. 😂 Ja niin itsekin.
Mun mielestä Bluzaa on hehkutettu enemmän shippaajien keskuudessa kun taas SBJ:tä tasaisemmin kaikkialla fandomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että niitä on tänä aamuna kiinnostanut Bluzan ja Sex = moneyn vastaanotto, niin ovat siitä syystä heränneet tavallista aikaisemmin.
Niin tai sitten menivät eilen oikeasti aikaisin nukkumaan. Voihan sitä Bluzaa kuunnella Boitsun tiedostoistakin varmaan.
Sex = Money. Tuleekohan sinne taas joku Sonnyn laini. Odotan kyl innolla lisää promoja tosta. Mä rakastan Kärtsän ja tiiminsä promoja! Usein niissä on joku sellainen teema tai koukku mikä antaa bonus kontekstia ja tarinankerrontaa siihen itse biisiin.
Itse uskon Bluzaan, ei tiktok kaikkea kerro.