Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B ja K vielä Kyproksella ja nauttimassa toisensa seurasta
Luulen, että huomenna ne lähtee pois, koska työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että pe ei ollut kauhean hyvä lähtöpäivä Kyprokselta? Ainakaan Bojanille? Jospa me sit tänään saataisiin jotain Bluzan heidät rakkauden kuplaan upottamaa kontsaa! 😍🤩😎
Niin se tais olla. 😎 Vieläkin fiilistelen että ne kaks läks Kyprokselle lomalle kun muut promoaa ja painaa hommia. Ansaittua! Anna mennä K ja B!
En dissaa tuon asetelman ihastelemista, mutta mietin vain, että periaatteessa, mitä hommia noilla muilla on? Selata instasta läpi fanien tägäämät videot, postata muutama ja kirjoittaa osaan päälle jotain pientä kiitosta tms?
Ehkä sopia jotain haastiksia, vai milloin ne sovitaan? Sekin kai puhelin- tai sähköpostikeskustelu.
Kyllähän Joksut on promonneet aika
Niin? Mäkin oon tehnyt selälläni sängyssä maaten puhelimella kaikenlaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
B olis voinut ottaa ihan reaaliaikaisen kuvan rypistyneistä lakanoista Kyproksella tuohon Bluza stooriinsa😄
Onko se tosiaan ihmisten mielestä lakana, kun minusta se kangas näyttää paidalta, eikä lakanalta, mutta ehkä minulla on vain erilaiset lakanat kuin muilla. :)
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä jännä miten sattumalta tämä shippireissu osui juuri näiden molempien biisien julkisteluun.
Ja edelleen odotellaan että mihin kummaan muuhun yllätykseen ne Häärijån pahvijutut liittyi.
Mun mielestä kombo B ja K on vaan niin mahtava! Ja toi kontrasti. Bluza hempeilevä rakkauslaulu ja sit Kärtsän Sex = Money surumielinen bilebiisi. Se kontrasti on just osasyy siihen et kombo toimii niin hyvin.
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762752689670160384/do-i-even-nee…
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuljen mä pelti paljaana, katsos Hyvää ei saa halvalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B olis voinut ottaa ihan reaaliaikaisen kuvan rypistyneistä lakanoista Kyproksella tuohon Bluza stooriinsa😄
Onko se tosiaan ihmisten mielestä lakana, kun minusta se kangas näyttää paidalta, eikä lakanalta, mutta ehkä minulla on vain erilaiset lakanat kuin muilla. :)
Lakanalta näyttää. Ja miksi ei voisi ollakin? Biisi sun rakastetusta.
Mä veikkaan että Kärppy on vetänyt vielä hirsiä ja Boitsu on hetken tuhisevaa myttyä vieressään katseltuaan käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja promonnut sillä välin Bluzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuljen mä pelti paljaana, katsos Hyvää ei saa halvalla...
Ja Häärija laulaa taustalla surumielista stemmaa "pahvi, pahvi missä oot pahvi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko toisella biisin kannessa puhdas valkea lakana ja toinen makaa sillä porkkana p*rseessä?
En voi lopettaa nauramasta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep
Kyllä Bluzan ympärillä oli myös odotusta ja fanit kyllä ootti sitä paljon. Se, että ei ole tiktokissa ns pienimuotoinen viraalihitti, ei tarkoita etteikö muualla sitä olis ootettu ja olis ollut pöhinää.
Fanikunnan sisällä oleva pienimuotoinen pöhinä ei vaan aina heijastu kuuntelulukuihin, sitä tässä yritin sanoa. SBJ tuntui paljon isommalta ilmiöltä. Mutta kohtahan se nähdään, ja itse veikkaan, ettei Bluza yllä ihan samaan kuin SBJ. Onko jollain tallessa niitä ekan päivän lukuja vertailua varten?
Fanien keskuudessa myös Bluza on tosi suosittu ja sitä kuunnellaan lukuisia kertoja ensimmäisenä päivänä. JO:n kuukausittainen kuuntelijamäärä on kuitenkin ehtinyt pudota ŠBJ:n julkaisun jälkeen yli 50t kuuntelijalla ja edellisestä keikasta on jo 7 viikkoa, joten väistämättä toi vaikuttaa kuuntelumääriin. Bluza toki oli nyt ennakkokuuntelussa myös serbialaisella, kroatialaisella ja pohjois-makedonialaisella radiokanavalla, jota ŠBJ ei ollut, mutta ei se varmaan kuunteluja kovin paljon lisää. Ja jos JO ei tee nyt tänään mitään radiohaastatteluja Sloveniassa kuten teki ŠBJ:n julkaisupäivänä, niin siellä tulee todennäköisesti vähemmän kuuntelijoita kun monet ei ees tiedä, että biisi on julkaistu ellei seuraa JO:ta. Muutenhan kumpaakaan biisiä ei erityisemmin markkinoitu kuin bändin omassa somessa. Näistä syistä veikkaan ettei ŠBJ:n lukuihin päästä, vaikka biisi on tosi hyvä. ŠBJ:n parin ekan tunnin luvut oli 17684 ja ekan kokonaisen päivän jälkeen 116014.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä se näyttää enemmän ohuen puseron kankaalta. Mutta kivan monitulkintainen, voi olla pusero tai lakana ja molemmat viittaa biisiin. Mun lempparikansikuva Joksuilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Kärppy on vetänyt vielä hirsiä ja Boitsu on hetken tuhisevaa myttyä vieressään katseltuaan käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja promonnut sillä välin Bluzaa.
Aww. Ja nukahtanut itsekin uudestaan. Ottanut sitä ennen tuhisevan Jeren halaukseensa. Jere herää hetkeksi, hymyilee, vilkaisee poikaystäväänsä olkansa takana, ja molemmat vaipuvat vielä tervehdyttävään uneen 💜🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi se ihan hyvin olla, minusta se kangas vain muistuttaa enemmän paitaa kuin lakanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep
Kyllä Bluzan ympärillä oli myös odotusta ja fanit kyllä ootti sitä paljon. Se, että ei ole tiktokissa ns pienimuotoinen viraalihitti, ei tarkoita etteikö muualla sitä olis ootettu ja olis ollut pöhinää.
Fanikunnan sisällä oleva pienimuotoinen pöhinä ei vaan aina heijastu kuuntelulukuihin, sitä tässä yritin sanoa. SBJ tuntui paljon isommalta ilmiöltä. Mutta kohtahan se nähdään, ja itse veikkaan, ettei Bluza yllä ihan samaan kuin SBJ. Onko jollain tallessa niitä ekan päivän lukuja vertailua varten?
Fanien keskuudessa myös Bluza on tosi suosittu ja sitä kuunnellaan lukuisia kertoja ensimmäisenä päivänä. JO:n kuukausittainen kuuntelijamäärä on kuitenkin ehtinyt pudota ŠBJ:n julkaisun jälkeen yl
Mikä radiohaastis Sloveniassa oli Sbj:n julkaisupäivänä? Oliko Bojan siinäkään?
Ei ole mitään väliä menestyykö Bluza paremmin kuin SBJ. Molemmat ovat hyviä biisejä ja uskon, että Bluzakin menestyy myös hyvin :)
Repesin! Ainakin naudoille sopiva biisi siis tulossa. 😂
https://x.com/LittleLoin95797/status/1839570005626704290?t=TXeLpRZRVo2v…
Voi toi Bluza ... Se alkuperäinen oli sydäntä raastava. Tämä ei.
Koskakohan tulee Krisiltä päivitys luvuista? 😁