Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14161/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B olis voinut ottaa ihan reaaliaikaisen kuvan rypistyneistä lakanoista Kyproksella tuohon Bluza stooriinsa😄

Onko se tosiaan ihmisten mielestä lakana, kun minusta se kangas näyttää paidalta, eikä lakanalta, mutta ehkä minulla on vain erilaiset lakanat kuin muilla. :)

Lakanalta näyttää. Ja miksi ei voisi ollakin? Biisi sun rakastetusta. 

Siis onko toisella biisin kannessa puhdas valkea lakana ja toinen makaa sillä porkkana p*rseessä? 

En voi lopettaa nauramasta 🤣🤣

Mitä täällä tapahtuu,😂😂

Vierailija
14162/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B ja K vielä Kyproksella ja nauttimassa toisensa seurasta

Täällä kuljen mä pelti paljaana, katsos Hyvää ei saa halvalla...

Ja toinen vastaa: Mull on taskussa 20 senttiä vain,  siinä kaikki, sen lahjaksi Luojalta sain sillä totta teen unelmistain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan menestys on kiinni hieman satunnaisesta tekijästä, eikä vain siitä, kuinka ns. objektiivisesti hyvä se juttu on. Olihan siinäkin myös tuuri mukana, että TikTokin algoritmi maaliskuussa tarttui SBJ:hin, vaikka se upea biisi onkin. Jos joku tunnettu radio-ohjelma tai Insta/TikTok-tyyppi innostuu kappaleesta, niin se voi saada hurjasti hypeä yhden yksittäisen ihmisen ansiosta. Aika vaikeahan näitä on ennustaa etukäteen. :)

Vierailija
14164/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B olis voinut ottaa ihan reaaliaikaisen kuvan rypistyneistä lakanoista Kyproksella tuohon Bluza stooriinsa😄

Onko se tosiaan ihmisten mielestä lakana, kun minusta se kangas näyttää paidalta, eikä lakanalta, mutta ehkä minulla on vain erilaiset lakanat kuin muilla. :)

Siis onko toisella biisin kannessa puhdas valkea lakana ja toinen makaa sillä porkkana p*rseessä? 

En voi lopettaa nauramasta 🤣🤣

Mitä täällä tapahtuu,😂😂

Paita ja peppu.

https://x.com/ridzashi/status/1839523137253204083?t=pWLMeV6GJLyhlW_LouL…

Vierailija
14165/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B ja K vielä Kyproksella ja nauttimassa toisensa seurasta

Mä oon ainakin koko aamun fiilistellyt sitä, miten ne siellä taas toisiinsa kietoutuneena heräilee <3

Vierailija
14166/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastunut. Ja se mun rakkauden kohde on K&B. En tiennyt, että pariskuntaan voi rakastua. 

Tämä on tosi outoa mullekin. Yli vuoden oon ollut rakastunut tähän pariin. Ja minä sentään olen periaatteessa kyyninen henkilö. En ymmärrä yhtään mistä on kyse. 

Vierailija
14167/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan menestys on kiinni hieman satunnaisesta tekijästä, eikä vain siitä, kuinka ns. objektiivisesti hyvä se juttu on. Olihan siinäkin myös tuuri mukana, että TikTokin algoritmi maaliskuussa tarttui SBJ:hin, vaikka se upea biisi onkin. Jos joku tunnettu radio-ohjelma tai Insta/TikTok-tyyppi innostuu kappaleesta, niin se voi saada hurjasti hypeä yhden yksittäisen ihmisen ansiosta. Aika vaikeahan näitä on ennustaa etukäteen. :)

Ihan turha tätä on miettiä, kun ei se tiktok-suosiokaan mihinkään ole johtanut. 

Vierailija
14168/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tätä on miettiä, kun ei se tiktok-suosiokaan mihinkään ole johtanut. 

Ei se 400k (vai paljonko se oli) näyttökertaa vielä kovin viraali ole.

Vierailija
14169/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastunut. Ja se mun rakkauden kohde on K&B. En tiennyt, että pariskuntaan voi rakastua. 

Tämä on tosi outoa mullekin. Yli vuoden oon ollut rakastunut tähän pariin. Ja minä sentään olen periaatteessa kyyninen henkilö. En ymmärrä yhtään mistä on kyse. 

*** Seuraa pientä itsereflektiovatvontaa, hyppää yli, jos ei kiinnosta ***

Joo, mullekin valkeni nyt tänä aamuna, että oon rakastunut tähän pariskuntaan tai kaksikkoon. Että ehkä se heidän suhteensa kehitys merkkaa sen takia itselle niin paljon, että se on mun rakkauteni kohde. Tietenkin tajuan, että he eivät tästä ole mitenkään vastuussa. 

Mutta siis on ankeuttajien ihan turha sanoa, että "ei he tule sun takiasi olemaan yhdessä" tai että "ei he ole edes pari", koska tietenkin mä oon rakastunut siihen mun kuvaani heistä parina. 

En todellakaan vastuuta heitä mun tunteistani. Se on eri asia kuin se, että myöskin heistä riippumatta, mitä he siis tekevät nyt, mä tunnen näin. 

Toki tää loma ruokkii mun fiiliksiä just oikealla tavalla, ja se on vain ihanaa. Mutta oh god mä kyllä haluaisin vähitellen eroon tästä. . . Jos noiden suhde varsinkin liikkuu kuitenkin eri suuntaan kun mun toiveeni :)

Vierailija
14170/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi lopettaa nauramasta 🤣🤣🤣

If you put it that way..🤣

Vierailija
14171/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Bluzaa. 🥹

Kuulokkeilla kun kuuntelee niin taustalta erottuu 2.säkeistöstä alkaen tietty jumputus (joo termit hallussa) josta mulla tuli jo ensikuuntelulla jostain syystä mieleen sydämenlyönnit, vaikkei tietty samassa rytmissä menekään.

Kuuntelin yöllä joitain kertoja ja nyt jatkuu.

En malta odottaa että tää esitetään Suomessa ensimmäistä kertaa niin, että jengi osaa sanat.

Vierailija
14172/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mä rakastan myös benjaminin kuollut liekki -biisiä! Ja se sopii täydellisesti B&K tähän tilanteeseen.

Vierailija
14173/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mulla. Mä on myös yleensä vähän kyyninen kaikessa rakkatuteen liittyvässä enkä oo mielestäni pitkään aikaan edes kaivannut mitään suurta romantiikkaa omaan parisuhteeseen, saatika että olisin jotenkin tunteellisena seurannut muiden ihmissuhteita. Mutta tätä olen enkä tästä pääse irti, kun niin rakastan noita kahta yhdessä. Ja erikseenkin, mutta varsinkin yhdessä.

Vierailija
14174/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*** Seuraa pientä itsereflektiovatvontaa, hyppää yli, jos ei kiinnosta ***

Joo, mullekin valkeni nyt tänä aamuna, että oon rakastunut tähän pariskuntaan tai kaksikkoon. Että ehkä se heidän suhteensa kehitys merkkaa sen takia itselle niin paljon, että se on mun rakkauteni kohde. Tietenkin tajuan, että he eivät tästä ole mitenkään vastuussa. 

Mutta siis on ankeuttajien ihan turha sanoa, että "ei he tule sun takiasi olemaan yhdessä" tai että "ei he ole edes pari", koska tietenkin mä oon rakastunut siihen mun kuvaan

Samaistun täysin. Tämä on todella erikoista, että aikuiselle ihmiselle voikin käydä näin. Ei ole reiluun vuoteen ollut päivääkään, ettei olisi ollut mielessä K/B.  Lähtökohtaisesti jos heistä haaveilen niin he ovat  ajatuksissani keskenään yhdessä. En minä itselleni heitä halua. Vaikka minulla ei ole mitään hajua, minkälaiset heidän välinsä ovat. Se mitä ulospäin näkyy on jotain maagista ja sen vaan vahvasti aistii lyhyiden klippien perusteella ruudunkin läpi. Olen tuntenut sellaista kutkuttavaa ihastusta, mitä en ole vuosiin tuntenut. Näin naimisissa olevana ihmisenä olen pitänyt tätä myös kovin harmittomana, kun tämä ihastukseni ei millään tavalla ole sabotoinut todellisen maailman ihmissuhteitani. Ehkä vaan tehnyt minusta hitusen onnellisemman.

Vierailija
14175/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin yöllä Bluzaa puhelimella Tidalista, mutta nyt kun oon läppärillä, jolla ilmainen Spotify toimii ok, niin kuuntelen sieltä :) 

Onpa tää stereoista paremmin kuultuna hieno! Uskomattoman upea. Ei se sieltä radiosta kuulostanut lähellekään näin hyvältä. Hitto 🥺

Vierailija
14176/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mulla. Mä on myös yleensä vähän kyyninen kaikessa rakkatuteen liittyvässä enkä oo mielestäni pitkään aikaan edes kaivannut mitään suurta romantiikkaa omaan parisuhteeseen, saatika että olisin jotenkin tunteellisena seurannut muiden ihmissuhteita. Mutta tätä olen enkä tästä pääse irti, kun niin rakastan noita kahta yhdessä. Ja erikseenkin, mutta varsinkin yhdessä.

K&B sulattaa ikiroudankin ollessaan yhdessä <3

Vierailija
14177/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/greatyouthstarfish/762742653579329536/sometimes-…

Täällä voi kuunnella K:n uuden biisin, jos ei ole tiktokissa.

Vierailija
14178/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mä vasta hokasin mitä tuo Kärtsän uuden biisin promokuva esittää 😂 Olen tänään vähän hitaalla.

Vierailija
14179/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki tää loma ruokkii mun fiiliksiä just oikealla tavalla, ja se on vain ihanaa. Mutta oh god mä kyllä haluaisin vähitellen eroon tästä. . . Jos noiden suhde varsinkin liikkuu kuitenkin eri suuntaan kun mun toiveeni :)"

Mä oon tällä viikolla huomannut joitain pieniä merkkejä irtipääsystä. Oisko se, että jos ne oikeesti olisi pari, niin tämä kaikki sais pisteen? Unelmasta tulisi arkipäiväinen todellisuus? Tämä olisi minulle oikein tervetullut kehityssuunta, kaikilta puolin

Vierailija
14180/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi, Aarni.. kuka tahansa? Saisiko loman lopuksi vielä kuvan auringon noususta, kahdesta kädestä ja Bluza soimaan taustalle?

Ketju on lukittu.