Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Ei ole A tämä.
Juu en. Mistä tämä kirjoittelu nyt yhtäkkiä kumpuaa? Eilen fiilisteltiin poikien ihanaa lomaa ja odotettiin Bluzaa, se saatiin yöllä ja muuttui itsellenikin ihanaksi versioksi alun pienen tyrmistyksen snippetistä jälkeen, tää on kuin eri ketju yks kaks?
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas, täällä on trolli vauhdissa, pitääpä käydä mu
Bluza on ihana 😍 . Tykkäsin ja toi Bojanin ääni on vaan niin ihana 🥹.
Jaksaisiko joku postata sen linkin Eurotour-kilpailuun instattomille, kiitos. :)
Bluzan käännös löytyy googlettamalla: Joker Out Bluza lyrics. Löytyy suomeksi myös. En osaa linkittää.
Vierailija kirjoitti:
B heräsi vihdoinkin promoaan Bluzaa
Aaa, mä jotenkin arvasin tän! 😁 Outoa outoa outoa. Miksei sitä voinut yhtään ennakkoon mainostaa? 😃😃😃
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitus Kärtsästä listalle!
En tosin tiedä, miksi edes trollien pitäisi olla siitä huolissaan, kun Kärppä on tällä hetkellä turvallisesti Boitsun kainalossa. Siellä ne yhdessä hihittelee sex and moneylle ja herkistelee Bluzalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, mä jotenkin arvasin tän! 😁 Outoa outoa outoa. Miksei sitä voinut yhtään ennakkoon mainostaa? 😃😃😃
Miksi olisi tarvinnut? Muut Joksut hoiti kuitenkin hyvin promoamisen
Toisella siveesti tyhjät lakanat ja toisella puuttuva ruho 🤣💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Ei ole A tämä.
Juu en. Mistä tämä kirjoittelu nyt yhtäkkiä kumpuaa? Eilen fiilisteltiin poikien ihanaa lomaa ja odotettiin Bluzaa, se saatiin yöllä ja muuttui itsellenikin ihanaksi versioksi alun pienen tyrmistyksen snippetistä jälkeen, tää on kuin eri ketju yks kaks?
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas, täällä on trolli vauhdissa, pitääpä käydä mu
No kun teoria siitä että K&B loma oli pelkkä markkinointitemppu lässähti kuin pannukakku niin piti aloittaa uudesta aiheesta. Toisaalta ainahan Kärtsän tekemiset saa joissain aikaan ihan ihme reaktiot, en ymmärrä miten voi mennä noin tunteisiin jonkun artistin tekemiset. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt itse sitä of materiaalia näkisi seksin myymiseksi. Varsinkin kun vastaavaa näkee ihan perusnettiä selaillessa kokoajan ja rajumpaakin. K vaan laittaa sen materiaalin of ettei ole lasten silmissä ja ilmaista.
Käärijä on epätoivoisessa rahapulassa. Minnehän rahat menee, rahoittaako jotain riippuvuutta? Kärtsä tekee mitä tahansa rahasta, säälittävä tyyppi.
Käärijällä reilut 1,2 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyssa. Kellä muulla suomeksi esiintyvällä artistilla on näin paljon? Ei kellään.
Botit ja koneet laitettu soittamaan kärtsän biisejä repeatilla 24/7, huijausta on luvut
Onks tää henkilö jotenkin kade Jerelle? Jopa sen seksibisneksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun prioriteeteissa Kärtsä on etusijalla. Hänestähän se biisi kertoo. Heil oli yksityiset kahdenkeskiset listening partyt eilen. Ovat kuunnelleet Bluzaa ja Sex = Money.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fanien kirjoituksia noi?
Tähän selitykseen mä en enää usko. On SE.
No et tietenkään usko, koska olet se trolli, joka täällä trollaa koko ajan.
Vau. 👏 Nyt on hienoa päättelyä.
On näillä joku peukkuinvaasio myös?
Nyt luukutetaan niin saatanasti!
GO KÄRPPÄ
GO JOKER OUT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole A tämä.
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas,
Käyt vaikka taas maalittamassa Helena Koivua väillä, niin eiköhän sun kiukku sillä lähde?
Mä en ole häntä ikinä maalittanut enkä haukkunut, ja mikä kiukku? Mulla on hyvä aamu, eikä toi Kn biisi kiinnosta mua yhtään. Katsotaan sitten jos se julkaistaan. Kuka ikinä onkin kun kaataa ketjuun p*skaa tunnelmaa on aika selkeä i d i o o t t i. Ei please nyt, kun kaksikko lomailee etelässä!
Taitaa olla olla niin nuoria ettei muista millaisia irstaita biisejä me vanhemmat naudat kuunneltiin päivät pitkät radiosta kotona.
Mun mielestä Erika ja Kärtsä ja Bojan nimenomaan on samaistuttavia henkilöitä kun ovat puhuneet avoimesti milloin paniikkikohtauksista, julkisuuden kiroista kuin ahdistuksestaan. Ei mt-ongelmat oo mikään väheksyttävä asia, itse kullakin niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole A tämä.
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas,
Bluza on ihana 😍 . Tykkäsin ja toi Bojanin ääni on vaan niin ihana 🥹.
Jep, on se hyvä! Nyt odotan todellakin innolla, peittoaako se 20-24h kuunteluluvuissa Šta bih jan!
Sanat jälleen monikerroksiset. Hyvä Kärtsä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erika ja Kärtsä ja Bojan nimenomaan on samaistuttavia henkilöitä kun ovat puhuneet avoimesti milloin paniikkikohtauksista, julkisuuden kiroista kuin ahdistuksestaan. Ei mt-ongelmat oo mikään väheksyttävä asia, itse kullakin niitä on.
Mä koen heidät voimaannuttavina ihmisinä ja artisteina. Avoimia, herkkiä, luovia.
Oletko sukua saksalaiselle gay-mammalle?