Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erika ja Kärtsä ja Bojan nimenomaan on samaistuttavia henkilöitä kun ovat puhuneet avoimesti milloin paniikkikohtauksista, julkisuuden kiroista kuin ahdistuksestaan. Ei mt-ongelmat oo mikään väheksyttävä asia, itse kullakin niitä on.
Niinpä! Arvostan tuota rohkeutta ja avoimuutta!
Vierailija kirjoitti:
Sanat jälleen monikerroksiset. Hyvä Kärtsä!
Mikä vitsi, muka oikein monikerroksiset 😂 varmaan jotain niin taiteellista, että ainoastaan heikkolahjaiset ymmärtää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erika ja Kärtsä ja Bojan nimenomaan on samaistuttavia henkilöitä kun ovat puhuneet avoimesti milloin paniikkikohtauksista, julkisuuden kiroista kuin ahdistuksestaan. Ei mt-ongelmat oo mikään väheksyttävä asia, itse kullakin niitä on.
Höpö höpö, ei todellakaan ole kaikilla noin rankasti. Mutta ymmärrän kyllä, että kunnon mt-potilaat samaistuu näihin itseään myyviin reppanoihin.
Et vaan pysty itsereflektioon ja tunnista tilaasi, ei mieleltään vakaat kirjoittele tällaisia vihaviestejä päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Ei ole A tämä.
Juu en. Mistä tämä kirjoittelu nyt yhtäkkiä kumpuaa? Eilen fiilisteltiin poikien ihanaa lomaa ja odotettiin Bluzaa, se saatiin yöllä ja muuttui itsellenikin ihanaksi versioksi alun pienen tyrmistyksen snippetistä jälkeen, tää on kuin eri ketju yks kaks?
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas,
No kun teoria siitä että K&B loma oli pelkkä markkinointitemppu lässähti kuin pannukakku niin piti aloittaa uudesta aiheesta. Toisaalta ainahan Kärtsän tekemiset saa joissain aikaan ihan ihme reaktiot, en ymmärrä miten voi mennä noin tunteisiin jonkun artistin tekemiset. 🤷
Veikkaan kadehdintaa. Varsinkin tosta rahan tienaamisesta OF:llä.
A
No nyt rakkaat nautulit! Enpä ois uskonut, että tämäkin päivä koittaa, kun Jokereiden kappale päätyy mun soittolistalle, mutta näin vaan pääsi käymään. Työmatka sujui rattoisasti Bluzaa kuunnellen. Aivan ihana biisi, vaikken sanoista mitään ymmärrä 😍
"Jep, on se hyvä! Nyt odotan todellakin innolla, peittoaako se 20-24h kuunteluluvuissa Šta bih jan!"
Tykkään molemmista, Bluzasta ja Šta bih jasta, mutta Bluzan ympärillä ei ole ollut vastaavaa pöhinää, niin pikkasen epäilen. SBJ oli TikTokissakin pienimuotoinen viraalihitti, mutta Bluzalla ei ole vastaavaa asemaa.
Trolleja vtuttaa vaan, kun niiden onlysta ei kukaan maksaisi penniäkään.
Siis tuliko joillekin toi sex - money kappale tiktokissa ilmn etsimistä vai miten toi trolli on sen salamana löytänyt ja hoksannut alkaa inhota?
Vierailija kirjoitti:
"Jep, on se hyvä! Nyt odotan todellakin innolla, peittoaako se 20-24h kuunteluluvuissa Šta bih jan!"
Tykkään molemmista, Bluzasta ja Šta bih jasta, mutta Bluzan ympärillä ei ole ollut vastaavaa pöhinää, niin pikkasen epäilen. SBJ oli TikTokissakin pienimuotoinen viraalihitti, mutta Bluzalla ei ole vastaavaa asemaa.
Kyllä Bluzan ympärillä oli myös odotusta ja fanit kyllä ootti sitä paljon. Se, että ei ole tiktokissa ns pienimuotoinen viraalihitti, ei tarkoita etteikö muualla sitä olis ootettu ja olis ollut pöhinää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kukapa ei olisi kateellinen kärtsälle siitä, että kehtaa myydä itseään. Hehe
Ehkä noista rahoista, mitä sillä saa?
Ja se Bluzan osto iTunesistahan maksaa 1,29€ ja tuo biisille 100 kuuntelukertaa 🤩 😍😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen heidät voimaannuttavina ihmisinä ja artisteina. Avoimia, herkkiä, luovia.
Epäilemättä. Epävakaina näyttäytyy mulle. Käärijä ei ole herkkää nähnytkään, hän on tunnustanut olevansa kiusaajakin. Epävarma on, eri asia kuin herkkä.
Tähän sun tunnustukseen ei edelleenkään ole sitä lähdettä, joten keksihän muuta.
Kyllä on K tunnustanut ip-lehdille euroviisuaikaan olleensa kouluki
Nope, ei ole. Tää on käyty jo läpi, mitään tälläistä ei ole.
Kiusaamisesta uliseva trolli kiusaa Kärtsää täällä minkä kerkeää. Hmm.
Oliko se niin, että pe ei ollut kauhean hyvä lähtöpäivä Kyprokselta? Ainakaan Bojanille? Jospa me sit tänään saataisiin jotain Bluzan heidät rakkauden kuplaan upottamaa kontsaa! 😍🤩😎
Antaa trollin huudella kun selkeästi paha on olla. Kaikki täällä tietää, ettei Kärtsä ole koskaan sanonut olleensa koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Bluzan ympärillä oli myös odotusta ja fanit kyllä ootti sitä paljon. Se, että ei ole tiktokissa ns pienimuotoinen viraalihitti, ei tarkoita etteikö muualla sitä olis ootettu ja olis ollut pöhinää.
Fanikunnan sisällä oleva pienimuotoinen pöhinä ei vaan aina heijastu kuuntelulukuihin, sitä tässä yritin sanoa. SBJ tuntui paljon isommalta ilmiöltä. Mutta kohtahan se nähdään, ja itse veikkaan, ettei Bluza yllä ihan samaan kuin SBJ. Onko jollain tallessa niitä ekan päivän lukuja vertailua varten?
Kyllä on alhainen itsetunto trollilla kun pitää painaa muita alas tolla tavalla. Käyttää niin paljon energiaa tohon että pakko alkaa epäillä että on oikeasti todella kiinnostunut Kärtsästä. Rakastaa Kärppää suorastaan. Ei tota muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanikunnan sisällä oleva pienimuotoinen pöhinä ei vaan aina heijastu kuuntelulukuihin, sitä tässä yritin sanoa. SBJ tuntui paljon isommalta ilmiöltä. Mutta kohtahan se nähdään, ja itse veikkaan, ettei Bluza yllä ihan samaan kuin SBJ. Onko jollain tallessa niit
20h:n kuuntelut ylitti 100 000.
No onhan se kuitenkin _Hänen_ biisinsä 😌